تخت خواب بادی دو نفره مواج اینتکس

TAi-00131

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,580,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره مواج اینتکس

تخت خواب بادی دو نفره مواج اینتکس از سری محصولات بادی با کیفیت و پر طرفدار می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . این تخت خواب بادی دارای جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . در بخش رویه این تخت خواب بادی از سطح مواج استفاده شده است که به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و سطح تشک عمل کرده و مانع از تعریق بدن می شود .

در کناره ها و کف این تخت خواب بادی از پی وی سی طرح چرم و دولایه استفاده شده است که استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . همچنین در بخش بالایی این تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی سرخود تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی آب خوردن می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید . لازم به ذکر است که وزن این تخت خواب بادی 7 کیلوگرم می باشد و یک عدد ساک حمل به همراه آنبرای شما ارسال می شود که جا به جایی محصول را به راحتی امکان پذیر می کند . تخت خواب بادی دو نفره مواج اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی تخت خواب بادی دو نفره مواج اینتکس

تخت خواب بادی دو نفره مواج اینتکس از سری محصولات پر طرفدار و با کیفیت کمپانی اینتکس می باشد . این محصول دارای رویه ای با کیفیتاز جنس پی وی سی جیر است و به خوبی در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان می دهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت خواب بادی دو نفره مواج اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طرح رویه این تخت بادی به صورت مواج می باشد و یکی از مهمترین خصوصیت های آن گردش هوای میان بدن و سطح تشک است که از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . ساختار بدنه این محصول به صورت سه طبقه می باشد که استحکام آن را نیز افزایش داده است . در بخش بالایی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد برقی سرخود نیز تعبیه شده است که به راحتی توسط آن ظرف مدت زمان 3 الی 4 دقیقه با زدن یک دکمه می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید . لازم به ذکر است که این پمپ باد به صورت دو کاره می باشد و در جهت خالی کردن باد نیز می توانید از آن استفاده کنید . به همراه این محصول یک عدد ساک حمل نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن به راحتی می توانید تخت خواب را در محیط های مختلف و یا حتی سفرهایتان به همراه داشته باشید .

جنس بدنه :

جنس بدنه محصولات بادی از پی وی سی می باشد و در بخش های مختلف از تنوع جنس ها برای بالا بردن راحتی مصرف کنندگان استفاده می شود . در بخش رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . همچنین در بخش های کناری و کف این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که استحکامی مثال زدنی را برای این تخت خواب بادی به ارمغان آورده است . لزم به ذکر است که محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند و از برخورد این نوع اجسام به محصولات بادی باید خودداری نمایید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تخت خواب بادی به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 157 سانتی متر و ارتفاع : 48 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آل و استانداردی را برای دو نفر به صورت همزمان فراهم می آورد . لازم به ذکر است که یکی از مهمترین خصوصیت هایی که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی باید به آن توجه نمایید قابلیت تحمل وزن می باشد زیراتاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما دارد . قابلیت تحمل وزن این تخت خواب بادی بالغ بر 275 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . وزن این تخت خواب بادی برابر با 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این تخت بادی توسط برند محبوب و پیشتاز اینتکس به بازارهای جهانی عرضه شده است . در بخش رویه آن از پی وی سی جیر یا همان مخمل و در بخش های کناری و کف آن از پی وی سی طرح چرم دولایه استفاده شده است که استحکامی ایده آل را به این تخت خواب بادی بخشیده است . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 275 کیلو گرم می باشد و وزن خود محصول برابر با 6 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط ساک حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد . تخت خواب بادی دو نفره مواج اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی مرکزی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی
تحمل وزن 275 کیلو گرم
طول 203 سانتی متر
عرض 157 سانتی متر
ارتفاع 48 سانتی متر
جنس رویهجیر ضد تعریق
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC طرح چرم
پمپ دارد
نوع پمپ -
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...