تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب سلطنتی

intex 64464

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب سلطنتی

تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب سلطنتی یک محصول زیبا و منحصر به فرد بوده که به تازگی شرکت اینتکس ان را تولید و به بازار عرضه کرده است. کیفیت این محصول به گونه ای است که ان را تبدیل به یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین تخت های موجود در بازار کرده است. جنس رویه این محصول از نوع مخمل لطیف ضد تعریق می باشد که بسیار نرم و راحت طراحی شده است.

هم چنین بخش های کناری این کالا ساخته شده از جنس مخمل طرح دار هستند و لایه زیرین این محصول نیز از نوع PVC طراحی شده است که همگی این ها باعث شده تا یک محصول مقاوم و زیبا خدمت شما عرضه شود. ساختار داخلی این محصول خوشخواب بوده و از نوع مشبک می باشد. هم چنین در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم وجود دارد که در مواقع لزوم می توانید از ان استفاده کنید. علاوه بر این ها این تخت خواب دارای پمپ باد برقی متصل به بدنه یا سر خود می باشد که به راحتی می توانید با ان اقدام به باد کردن این محصول کنید. هم اکنون می توانید این محصول زیبا را از نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران سفارش دهید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب سلطنتی یک محصول فوق العاده نرم و لطیف با مقاومت بسیار بالا و زیبایی چشم نواز است. این کالا به خاطر داشتن شکل ظاهری و هم چنین طراحی زیبایش مورد توجه قرار گرفته است. جنس بدنه این محصول از نوع PVC مخمل لطیف بوده و رویه مواج و ضد تعریق دارد. قصد داریم در ادامه این مطلب به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم پس تا انتها همراه ما باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی این محصول باید گفت که در نگاه اول نکته مهمی که به چشم می خورد دو تکه بودن و در واقع دو لایه بودن این محصول است. به طور کلی این تشک از وسط به دو ناحیه مساوی تقسیم شده است. بخش بالایی و رویه این محصول و بخش زیرین و کف ان که این بخش تحمل وزن ان را نیز بر عهده دارد. رویه این محصول به صورت مشبک طراحی شده که خط های ضربدری ان را به بخش های مستطیلی و مربعی شکل کوچکی تقسیم کرده است. ناحیه های کناری این محصول به گونه ای زنجیره وار متشکل از اشکال لوزی شکل می باشند که به زیبایی های این محصول افزوده است. هر دو لایه این محصول از این شکل تبعیت می کنند. در ناحیه پایین این تخت و در مرکز این محصول قسمتی تعبیه شده که به رنگ مشکی است و می توانید از طریق این محفظه اقدام به باد کردن این تخت کنید. هم چنین در بخش کناری این کالا نام تجاری سازنده این محصول یعنی اینتکس به صورت لاتین و با رنگ مشکی نوشته شده است. در رابطه با رنگ بندی این محصول هم باید گفت که تمام لایه های این محصول سفید رنگ هستند.

جنس بدنه

این محصول همان طور که از اسمش پیداست یک تخت خوشخواب است. رویه این تخت intex ساخته شده از جنس مخمل لطیف ضد تعریق است که علاوه بر داشتن نرمی و لطافت فوق العاده به خاطر داشتن خصوصیت ضد تعریقش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هم چنین بخش های کناری این محصول ساخته شده از جنس مخمل طرح دار هستند که بسیار مقاوم اند. مهم ترین بخش این محصول که تحمل وزن را نیز بر عهده دارد کف ان است که ساخته شده از نوع PVC است و فوقالعاده مستحکم طراحی شده است. تمامی موارد گفته شده باعث شده تا یک محصول با کیفیت و مقاوم را شاهد باشیم.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن یک محصول بادی یکی دیگر از نکاتی است که مصرف کننده به ان توجه می کند. این محصول دارای طول 203 سانتی متر و عرض 152 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع ان 51 سانتی متر است. این ابعاد گفته شده باعث شده تا یک محصول استاندارد و مطابق با رنج قدی نرمال جامعه ساخته و ارائه شده باشد. این محصول مناسب برای استفاده دو نفر بوده و می تواند تا 274 کیلو گرم وزن را تحمل کند. به همین دلیل حتی افراد سنگین وزن هم می توانند روی این محصول حساب کرده و از ان به راحتی استفاده کنند. هم چنین وزن بسته بندی این تخت 13 کیلو گرم می باشد که می توانید ان را با خود به سادگی حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

نصب این محصول به سادگی و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. به خاطر داشتن پمپ باد سر خود و متصل به بدنه این محصول شما نیاز به تهیه جدا گانه پمپ ندارید و با قرار دادن پمپ جلوی محفظه باد موجود بر روی تخت به اسانی و در مدت زمان 3 الی 5 دقیقه می توانید این محصول را راه اندازی کنید. باید به این نکته توجه کنید که نباید بیش از اندازه این تخت را باد کنید چون از تحمل وزن ان کاسته و با برخورد کوچکترین شی ای امکان اسیب را دارد. البته در کنار بسته بندی این محصول بر چسب تعمیرات هم وجود دارد که می توانید در مواقع لزوم از ان استفاده کرده و اسیب را برطرف سازید. هم چنین برای مراقبت از این محصول می توانید پس از هر بار مصرف باد ان را خالی کرده و به صورت کامل ان را جمع اوری کنید تا در معرض اسیب قرار نگیرد. هم چنین می توانید در زمانی که از ان استفاده می کنید بر روی این محصول پارچه بیندازید تا گرد و خاک و یا مایعات بر روی ان نریزد تا تمیز و سالم باقی بماند. رعایت دو اصل نیز در حفاظت بیشتر از این محصول ضروری است. اولین مسئله عدم جامپینگ زیاد بر روی این تخت بادی بوده و نکته دوم نیز دور کردن اشیا نوک تیز از ان است تا اسیب نبیند.

جمع بندی

تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب سلطنتی یک محصول فوق العاده زیبا و جذاب بوده که به خاطر داشتن پمپ باد سر خود و هم چنین ساک حمل و برچسب تعمیرات جزو کامل ترین تخت خواب های بادی به حساب می اید. پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید یک تخت خواب خوشخواب و لطیف را دارید می توانید هم اکنون این محصول را با قیمت مناسب از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 274 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویهمخمل لطیف ضد تعریق
 جنس بخش کناری مخمل طرح دار
 جنس کف PVC
 پمپدارد
 نوع پمپ برقی متصل به بدنه
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 13 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مشبک
 ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...