تخت بادی یک نفره دو رنگ 2018 بست وی

bestway 67596

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره دو رنگ 2018 بست وی یکی از سبک ترین و مناسب ترین تخت خواب های بادی تولید شده برای استفاده در منزل به منظور خواب و استراحت های طولانی مدت بوده که از قیمت خوبی نیز برخوردار است. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای دیواره ها و همچنین قسمت کف استفاده شده است. طراحی قسمت رویه به صورت مواج در نظر گرفته شده تا در زمان خواب موجب در بر گرفتن اعضای بدنه و عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا شود. این تخت خواب بادی جدید بست وی فاقد پمپ باد سرخود و حتی مجزا بوده که مهمترین تفاوت آن با سایر تخت های بادی محسوب می شود. این کالا می تواند برای فضای باز و حتی مسافرت ها نیز مورد استفاده قرار گیرد زیرا می توان با استفاده از یک پمپ باد مجزا مخصوص محصولات بادی این تخت را در کمترین زمان راه اندازی کرد. برای حمل و جا به جایی راحت این محصول یک ساک حمل نیز برای آن نیز در نظر گرفته شده است.

تخت بادی یک نفره دو رنگ 2018 بست وی

تخت بادی یک نفره دو رنگ 2018 بست وی محصولی با ساختار سه لایه می باشد که فوق العاده با کیفیت است. این محصول در دو رنگ خاص طراحی شده که باعث هر چه زیباتر شدن این محصول شده است. در این پست قصد داریم تا این تخت را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا در هنگام خرید شما با راهنمایی کامل و داشتن اطلاعات جامع در ارتباط با این محصول اقدام کنید پس ما را تا انتها دنبال کنید.......

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در ارتباط با این محصول به ان پرداخت نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول می باشد. این محصول ساختاری سهلایه دارد که باعث مقاومت و طراحی فوق العاده این محصول شده است. لایه زیرین این محصول کف ان است که به صورت زرشکی رنگ بوده و فوق العاده با کیفیت است. لایه میانی این محصول هم به صورت ضخیم تر از بقیه نقاط طراحی شده که تحمل وزن ان را بر عهده دارد. هم چنین لایه بالایی این محصول نیز که رویه ان به حساب می اید هم بسیار زیباست. نواحی کناری این محصول به صورت یکدست زرشکی بوده و رویه این محصول هم یکدست کرم رنگ طراحی شده است. دور تا دور این محصول به صورت برامده طراحی شده که باعث شده تا در هنگام استراحت بر روی ان لیز نخورده و به زمین نیفتید. هم چنین رویه این محصول هم دارای شیار می باشد که از تعریق شما جلوگیری کرده و باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است.

جنس بدنه

معمولا هر فردی که قصد خرید یک محصول را دارد در وهله اول به جنس بدنه ان اشاره می کند چون تاثیر مهمی در خرید ان کالا دارد. در همین ارتباط می توان به این نکته اشاره نمود که رویه این محصول ساخته شده از نوع PVC با رویه مخملی می باشد. هم چنین بخش های کناری این محصول از نوع PVC طرح چرم ساخته شده و کف ان هم از نوع PVC دولایه ساخته شده است که فوق العاده با کیفیت است.

ابعاد و وزن

طول این تخت 191 سانتی متر و عرض ان نیز 97 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول هم 43 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید عنوان کرد که این تخت می تواند تا 136 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است. هم چنین وزن این کالا تنها 5.4 کیلو گرم است که فوق العاده سبک بوده و جا به جایی ان کاری فوق العاده اسان است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی محصولات بادی و مخصوصا این مدل از تخت در یک تایم بسیار کم انجام می گیرد. در ابتدا شما باید این محصول را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس یک عدد پمپ باد تهیه کنید و از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول اقدام به باد کردن و راه اندازی این کالا کنید. برای خالی کردن این محصول هم باید دریچه باد را باز کرده و با مقداری فشار باد ان را به صورت کامل تخلیه کنید. برای مراقبت از این محصول هم بهتر است بر روی ان پارچه یا ملافه ای پهن کنید که از کثیف شدن ان جلوگیری کنید. هم چنین از ضربه زدن و فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل این محصول جدا خودداری کنید چون این عمل باعث وارد شدن اسیب جدی به این محصول می شود. علاوه بر این ها باید از جامپینگ بر روی این محصول هم خودداری کنید تا باعث افت کیفیت ان نشود.

جمع بندی

تخت بادی یک نفره دو رنگ 2018 بست وی یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که ساخته شده از دو رنگ متفاوت و چشم نواز بوده و دارای رویه مواج و ضد تعریق ، لبه های بادی بزرگ و ساک حمل می باشد. این محصول با کیفیت را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...