تخت بادی یک نفره جیلونگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره جیلونگ یکی از بهترین تخت های بادی تولید شده توسط این شرکت بوده که از قابلیت طبی بودن بهره مند است. محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و کامفورت که به دلیل مواج بودن نشیمنگاه در کنار قابلیت طبی بودن باعث جلوگیری از تعرق بالا نیز می شود. این تخت بادی دارای ابعاد و وزنی مناسب بوده که قابلیت استفاده در هر مکانی را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. همچنین بدنه مقاوم و دیواره های داخلی چند لایه نیز از مهمترین و مقاوم ترین قسمت های این محصول خواهد بود.

تخت بادی یک نفره جیلونگ

تخت بادی یک نفره جیلونگ یکی از معدود تخت خواب های بادی با کیفیت شرکت جیلونگ بوده که برای سنین بزرگسالان و جوانان طراحی و ساخته شده است. این کالا در میان تخت های بادی طبی قرار گرفته که به نسبت جنس بدنه خود در میان بهترین تخت های بادی تولید شده توسط این شرکت قرار می گیرد. این محصول بیشتر برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن مناسب بوده و برای خواب افراد عادی و همچنین بیماران عضلانی و استخوانی یکی از گزینه های مفید خواهد بود. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت بدنه این تخت بادی یک نفره به صورت مستطیلی بوده که به خوبی مصرف کننده را در بر می گیرد. بدنه ای که از دو برآمدگی بادی در قسمت لبه بالایی و لبه پایینی بهره مند بوده که سبب می شود این کالا را بر روی زمین به صورت مقاوم قفل کند. سطح رویه و نشیمنگاه این کالا به صورت مواج بوده که قابلیت بسیار مهم طبی و ضد تعریق بودن را برای کابران به ارمغان خواهد آورد. نشیمنگاهی که باعث رد و بدل شدن هوا در زمان استفاده از آن شده و راحتی بی وصفی را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این محصول می توان به برآمدگی قسمت فوقانی نشیمنگاه اشاره کرد. قسمتی از تخت بادی که به بالش بادی سرخود معروف بوده و با باد نمودن بدنه این قسمت نیز به صورت خودکار شکل خواهد گرفت.

جنس بدنه

یکی از مهمترین آیتم هایی که برای خرید این کالا در نظر گرفته می شود جنس بدنه می باشد. این تخت نیز ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش مخمل در نشیمنگاه و روکش طرح چرم برای قسمت های کناری و زیرین می باشد. بدنه ای با ضخامت بالا و همچنین مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف که می تواند در فضای باز نیز از آن استفاده شود. اما روکش مخمل استفاده شده در نشیمنگاه بدنه سبب می شود تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای خواب و یا نشستن در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان نیز جلوگیری قابل توجهی داشته باشد. علاوه بر این روکش های قسمت کناری و زیرین نیز می توانند این محصول را در برابر برخورد آب مقاوم سازند. همچنین لایه های PVC نگهدارنده ای در داخل این تخت استفاده شده نیز از مهمترین قسمت های آن می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

تخت بادی یک نفره جیلونگ دارای ابعادی معادل (طول: 196 سانتی متر ، عرض: 97 سانتی متر ، ارتفاع: 47 سانتی متر) بوده که برای استفاده یک نفر بسیار مناسب خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی جای گیری بسیار کمی را نیز خواهد داشت. طبق این ابعاد تحمل وزن این کالا برابر 135 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار استاندارد برای استفاده تنها یک نفر خواهد بود. این ابعاد و تحمل وزن در مجموع طبق مقاومت جنس بدنه پیاده سازی شده که رعایت آن می تواند در سلامتی این کالا موثر باشد.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این تخت بادی یک نفره کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود تا هنگام باد زدن بدون هیچ مشکلی شکل بگیرد. سپس باید توسط پمپ باد برقی سرخود تخت آن را باد نمود. این پمپ باد توسط برق شهری کار کرده و دارای دو قابلیت باد و مکش باد می باشد. قابلیتی که توسط یک اهرم پلاستیکی متصل به پمپ برای مصرف کننده کار خواهد کرد. تنها کافیست آن را به برق زده و سپس اهرم گرد را به سمت راست چرخانده تا باد شود. برای خالی کردن باد بدنه نیز می توان اهرم پمپ را به سمت چپ چرخاند تا باد آن به صورت کامل خالی شود. در هنگام باد زدن باید توجه داشت که این کالا تا زمانی که شکل کامل را به خود می گیرد تغییر صدا می دهد که نشانه اتمام باد زدن آن خواهد بود.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت هر چه بهتر از این تخت خواب بادی بهتر است هر گونه اشیای تیز را از بدنه دور نموده و از هر گونه عمل پرش و جامپینگ خودداری کرد. همچنین در صورتی که استفاده مداوم از آن دارید بهتر است از روکش های مختلف برای آن استفاده کنید. علاوه بر این چگونگی راه اندازی و استفاده از این محصول نیز می تواند در مراقبت از این محصول موثر باشد. البته گفتنی است که در صورت رعایت فشار های ناشی بر این کالا هم می توان باعث افزایش عمر این تخت خواب شد.

سایر ویژگی ها و جمع بندی

تخت بادی یک نفره جیلونگ یکی از با کیفیت ترین تخت خواب های بادی تولید شده توسط این شرکت بوده که از قابلیت ها و ویژگی هایی مانند ضد تعریق و طبی بودن بهره می برد. همچنین وجود یک پمپ باد برقی سرخود با قابلیت پمپاژ و مکش باد نیز از دیگر ویژگی های این تخت می باشد. به دلیل داشتن وزن سبک و همچنین ساک حمل این تخت می تواند برای حمل و استفاده در مکان های مختلف کاربرد بسیار فراوانی را داشته باشد. این تخت بادی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...