تخت بادی یک نفره بست وی 2018 با پمپ 220 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره 2018 بست وی همراه با پمپ باد برقی 220 ولت یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی تولید شده با قیمت مقرون به صرفه بوده که برای استفاده در منزل ، ویلا و حتی محل کار کاربرد خواهد داشت. این محصول ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه کاملا جیر بوده که محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده است. سطح رویه این تخت خواب به صورت مواج بوده و به دلیل استفاده از لایه های فایبرتک در فضای داخل بدنه موجب شده تا در زمان خواب روی این تخت باعث فرو رفتگی نشود. همچنین استفاده از روکش جیر و طراحی مواج تاثیر بسزایی در جلوگیری از تعریق خواهد گذاشت. یکی از جدید ترین پمپ های تولید شده توسط شرکت بست وی روی این تخت خواب کار برده شده که قابلیت باد کردن این محصول را در مدت زمان 100 ثانیه خواهد داشت. همچنین توسط این پمپ باد می توان عمل مکش باد را نیز انجام داد. برای حمل آسوده تر این کالا یک ساک حمل به همراه این محصول قرار داده شده است.

  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
  • تحمل وزن: 140 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه جیر
  • دارای رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای پمپ باد برقی دوکاره 220 ولت
  • دارای ساک حمل مخصوص
  • مناسب سنین مختلف
  • کد محصول: bestway 69030

تخت بادی یک نفره بست وی 2018 با پمپ 220 ولت

یکی از نکات مهم در خرید یک تخت خواب بادی کیفیت بالای ساخت و طراحی است. در همین رابطه باید گفت که تخت بادی یک نفره بست وی 2018 با پمپ 220 ولت یک محصول زیبا و جذاب بوده که تمامی خصوصیات خوبی که یک تخت خواب می تواند داشته باشد را بر روی خود دارد. اگر شما هم قصد خرید یک تخت خواب را دارید پیشنهاد می کنیم پس از خواندن این مقاله و در صورت رضایت از این محصول ان را به سبد خرید خود اضافه کنید..

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت هر محصولی یکی از نکات قوت و ضعف ان است که تاثیر زیادی بر روی مشتری خواهد گذاشت. در همین ارتباط باید عنوان نمود که این محصول ارگونومی مستطیلی شکلی دارد که طبیعتا اکثر تخت خواب های موجود در بازار نیز از همین ارگونومی ساخت بهره می برند. لبه های برامده و بادی این محصول نیز یکی از خصوصیات خوب این تشک است که باعث شده با خیال راحت بر روی ان به استراحت بپردازید و به سمت پایین پرت نشوید. سطح رویه شیاردار این محصول نیز به گونه ای اصولی و با رعایت فواصل یکسان به گونه ای طراحی شده اند که نرمی و لطافت فوق العاده ای را به شما بخشیده و باعث می شود تا خوابی ارام و راحت را بر روی این تخت خواب تجربه کنید. ساختار سه لایه این محصول و ارتفاع بلند این تخت هم کمک کرده تا این محصول مقاومت خوبی داشته باشد. هم چنین پمپ باد این محصول هم به صورت سرخود و ابی رنگ در انتهای این تخت نمایان است که نقطه قوت این محصول نسبت به تخت های دیگر است.

جنس بدنه

شما نسبت به هزینه ای که برای خرید یک تخت میپردازید توقع دارید تا این محصول چندین سال برای شما کار کند و اسیب نبیند. همین امر باعث شده تا حساسیت ها در بخش جنس بدنه بیشتر شود. در همین ارتباط باید عنوان نمود که بدنه این محصول ساخته شده از نوع PVC می باشد که از رویه مخملی ، کناره های جیر و همین طور کف دو لایه نیز بهره می برد. تمام این نکاتی که به ان اشاره کردیم طبق استاندارد های جهانی طراحی شده و تمام اصول حرفه ای و تست های لازم در جهت حفظ سلامت و مقاومت را با موفقیت گذرانده است.

ابعاد و وزن

طول این تخت 191 سانتی متر ، عرض ان 97 سانتی متر و ارتفاع این محصول نیز 43 سانتی متر است. این ابعاد متناسب با میانگین قد افراد طراحی و تولید شده و تقریبا افراد قد بلند هم می توانند به سادگی بر روی این تخت به استراحت بپردازند. هم چنین افرادی با حداکثر وزن 140 کیلو گرم هم می توانند با خیال راحت بر روی این محصول به استراحت بپردازند که نشان از قدرت بالا و تحمل وزن مناسب این تخت دارد. هم چنین این محصول تنها 7.2 کیلو گرم وزن دارد که بسیار سبک بوده و همین امر باعث شده تا جا به جایی ان کاری فوق العاده ساده و اسان شود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این تخت خواب تنها به یک پریز برق نیاز خواهید داشت. در ابتدا این محصول را در مکانی که قصد دارید از ان استفاده کنید قرار دهید. سپس در انتهای این محصول پمپ بادی قرار گرفته است که با باز کردن درب موجود بر روی ان و خارج کردن سیم برق پمپ باد این محصول به سادگی ان را درون پریز برق قرار داده و اهرم مخصوص باد را نود درجه به سمت راست هدایت کنید. هم چنین برای تخلیه این محصول و خارج کردن باد ان نیز باید همین عمل را در جهت مخالف انجام دهید. برای مراقبت از این تخت هم رعایت چند نکته بسیار مهم است. در ابتدا باید اشیا نوک تیز را از کنار ان دور کنید تا دچار سوراخ شدن نشود. البته گفتنی است که در کنار این محصول برچسب تعمیرات قرار گرفته است که می توانید به سادگی در صورت اسیب دیدن ان را ترمیم کنید. هم چنین بهتر است در زیر و روی این محصول ملافه ای پهن کنید تا از کثیف شدن و همچنین اسیب دیدن ان جلوگیری کنید.

جمع بندی

تخت بادی یک نفره بست وی 2018 با پمپ 220 ولت محصولی با کیفیت می باشد که دارای ساک حمل بوده  و به راحتی می توانید با خود ان را جا به جا کنید. این محصول قیمتی مقرون به صرفه داشته و از ان می توانید در هر مکانی به سادگی استفاده کنید. هم اکنون این تخت خواب جذاب را می توانید از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...