تخت بادی دو نفره کامفورت دو رنگ بست وی

bestway 67444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره کامفورت دو رنگ محصولی با کیفیت و شیک برای سنین بزرگسالان از شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و طرح چرم می باشد. این تخت در واقع نوع دو نفره تخت خواب کانفورت دو رنگ شرکت بست وی بوده که در میان بهترین نوع وسیله های خواب در منزل به شمار می رود. محصولی که از نشیمنگاهی مواج موازی با رویه کامفورت برخوردار بوده و از دو قابلیت مهم طبی و ضد تعریق بودن بهره مند است. همین ویژگی ها سبب می شود تا علاوه بر افراد عادی برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز (طبق توصیه پزشک) بسیار مفید باشد. از دیگر ویژگی های این کالا تعبیه یک بالش بادی سرخود در قسمت فوقانی تخت خواب بوده که در راحتی استفاده از این محصول بسیار موثر خواهد بود. این تخت نیز همانند مدل یک نفره خود از یک پمپ باد برقی دوکاره به شکل سرخود با قابلیت های پمپاژ و مکش باد بهره می برد که می تواند در راه اندازی سریع این محصول بسیار موثر باشد. اینتکس ایران مرکز فروش محصولات بادی در ایران ،

 نوعخانگی
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 7.5 کیلوگرم
 دارای سطح مواج موازی
 ضد تعریق و طبی
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

نقد و بررسی تخت بادی دو نفره کامفورت دو رنگ بست وی

تخت بادی دو نفره کامفورت دو رنگ بست وی

تخت خواب بادی محصول جدید شرکت بست وی با بهترین طراحی و ارگونومی در تنها نمایندگی رسمی اینتکس در ایران عرضه میگردد . این محصول تولید 2016 می باشد . از نظر ساختار درونی می توان گفت از جنس الیاف های ابریشمی با تار های سیمی و نخی با کیفیت و دوام بالا می باشد . از نظر ساختار بیرونی نیز از دو  نوع پی وی سی مخملی و طرح چرم می باشد به این صورت که جنس بیرونی آن از نوع طرح چرم و قسمت رویی آن از نوع مخملی می باشد که قابلیت ضد تعرق بودن را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد . همچنین میتوان گفت که کاملا طبی است و قابل استفاده برای اشخاصی که از ناحیه گردن و کمر دچار مشکل شده اند بسیار مناسب و قابل استفاده است . در قسمت عرضی آن یک جایگاه برای قرار گرفتن پمپ برقی تعبیه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر می توانید با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید و این محصول را با بهترین قیمت و کیفیت از مرکز فروش محصولات بادی خریداری نمایید.

طراحی و ساخت تخت

طراحی و ساخت بدنه این تخت بادی به صورت مستطیلی بوده که از بدنه ای دو رنگ با لبه های بادی برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های خوبی که از نظر طراحی بدنه در این تخت بادی دیده می شود طراحی یک بالش به صورت سرخود می باشد. با راه اندازی بدنه این بالش بادی نیز به شکل خودکار راه اندازی خواهد شد. طراحی قسمت رویه نیز به صورت مواج و موازی شکل بوده تا مانند دیگر طراحی های مواج باعث پوشش اعضای بدن و عبور بهتر جریان هوا برای جلوگیری از تعریق بالا شود. لایه های داخل بدنه نیز به صورت موازی و پشت سرهم تعبیه شده تا موجب افزایش استحکام بدنه شود. در دیواره افقی بدنه یک پمپ باد برقی تعبیه شده که به هیچ عنوان قابلیت جدا شدن از بدنه را نخواهد داشت.

جنس بدنه تخت

جنس بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده از نوع پلاستیک PVC با سطح رویه جیر بوده که محلی راحت و نرم برای خواب ایجاد می کند. همجنین روکش جیر تا حدودی نیز توان مقاومت در برابر تعریق را نیز خواهد داشت به همین دلیل در اکثر تخت خواب های بادی از این نوع روکش استفاده می شود. همچنین برای قسمت دیواره ها و کف از روکش طرح چرم به کار برده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. در کل ضخامت و کیفیت جنس بدنه این تخت بادی در حد قابل قبولی بوده که با داشتن قابلیتی همچون انعطاف بالا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود تا به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل حمل باشد. گفتنی است که این بدنه در صورت آسیب دیدن توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی در کمترین زمان ممکن قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

تخت بادی دو نفره کامفورت بست وی دارای ابعاد (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 38 سانتی متر) بوده که ابعادی رایج در بسیاری از تخت های بادی می باشد. ابعادی که شامل حالت باد شده این کالا بوده و در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر فضای مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا سطح رویه تخت خواب بوده و ارتفاع خود بالش محاسبه نشده است. این تخت بادی دارای تحمل وزن 295 کیلوگرمی بوده که یکی از بالاترین مقدار تحمل در نظر گرفته شده برای تخت خواب های بادی می باشد. البته هر چقدر باد بدنه افزایش پیدا کند به مراتب به دلیل فشار روی درز ها از تحمل وزن این کالا کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 7.5 کیلوگرم بوده که با توجه به داشتن ساک حمل در زمان جا به جایی این وزن کمتر احساس خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست پمپ باد آن را روشن کرده و با چرخاندن اهرم گرد روی پمپ به سمت راست عمل پمپاژ هوا را آغاز کنید. برای خالی کردن باد این تخت با انجام عمل عکس راه اندازی تمام باد این محصول تخلیه خواهد شد. اما پمپ های بادی برقی همیشه تا حدی استاندارد محصولات بادی را راه اندازی می کنند و پس از آن در صورت روشن ماندن عمل پمپاژ باد را متوقف خواهند کرد. برای سفت تر کردن بدنه می توان از پمپ های باد دستی استفاده نمود، به شرطی که بیش از حد به این محصولات باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهند دید.

از راه های مهم و تاثیر گذار برای مراقبت و نگهداری از این نوع محصولات می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی تخت اشاره نمود. همچنین می بایست همیشه به مقدار استاندارد این تخت بادی را باد زد تا فشاری روی بدنه نباشد.

جمع بندی

تخت بادی دو نفره کامفورت بست وی با بدنه دو رنگ یکی از راحت ترین تخت خواب های بادی این شرکت با قابلیت ضد تعریق بوده که از پمپ باد برقی دو کاره سرخود بهره مند می باشد. این تخت بادی از بالش بادی متصل به بدنه برخوردار بوده که محلی راحت برای خواب را فراهم می کند. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به داشتن ساک حمل برای جا به جایی آسوده تر اشاره نمود. این تخت دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...