تخت بادی دو نفره مسافرتی بست وی

bestway 67574

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره مسافرتی بست وی محصولی جدید از این شرکت برای استفاده در سفر های کمپینگ بوده که تولید شده در دو ظرفیت یک نفره و دو نفره می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه از روکش طرح چرم در قسمت های کناری و زیرین خود برخوردار بوده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. این تخت دارای یک بالش بادی سرخود بوده که با راه اندازی این تخت به صورت خودکار شکل می گیرد. برای راه اندازی آن نیز پمپ باد باتری خور روی بدنه متصل بوده که از قابلیت مکش باد نیز بهره مند خواهد بود. این تخت خواب بادی از یک ویژگی بسیار مناسبی برخوردار بوده که این ویژگی طبی و ضد تعریق بودن سطح رویه آن می باشد. این محصول به دلیل داشتن حجم و وزن مناسب توسط ساک حمل همراه خود به راحتی در هر سفری قابل حمل خواهد بود.

  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
  • تحمل وزن: 250 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه جیر
  • دارای رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای بالش بادی سرخود
  • دارای پمپ باد باتری خور دو کاره
  • دارای ساک حمل
  • دارای رویه کامفورت و طبی
  • کد محصول: bestway 67574

تخت بادی دو نفره مسافرتی بست وی

تخت بادی دو نفره مسافرتی یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت های کمپینگ بوده که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است. این تخت دو نفره در واقع با توجه به نوع طراحی بدنه و ارگونومی ساخت خود یکی از مناسب ترین گزینه ها برای سفر محسوب می شود. اصولا تخت خواب بادی برای مسافرت ها تولید نشده و به جای آنها از تشک های بادی به دلیل داشتن حجم و ارتفاع کمتری در مسافرت ها به کار می رود. اما شرکت بست وی با تولید چنین تخت خوابی باعث شده تا نیاز کاربران را به صورت کامل بر طرف کند. البته در ادامه برای بررسی بیشتر جزئیات ساخت این کالا خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تخت

طراحی و ساخت بدنه این محصول تفاوت خاصی با سایر تخت خواب های بادی به جز مواردی جزئی نداشته و از لبه بادی در قسمت پایین بدنه برای انجام عمل هواگیری بهره مند می باشد. قسمت رویه این تخت خواب بادی نیز به صورت مواج و مشبک طراحی شده تا علاوه بر پوشش اعضای بدن موجب عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا شود. این نوع طراحی بدنه یکی از مهمترین عواملی بوده که در راحتی استفاده مصرف کنندگان بسیار تاثیر گذار خواهد بود. اما در قسمت فوقانی این تخت بادی یک بالش بادی تعبیه شده که با باد کردن بدنه، این قسمت نیز به شکل خودکار راه اندازی خواهد شد. از دیگر موارد دیگر در امر طراحی بدنه می توان به لایه های درونی بدنه اشاره کرده که به شکل موازی تعبیه شده اند تا موجب افزایش استحکام بدنه و جلوگیری از فرو رفتگی در زمان استفاده شوند. روی دیواره افقی بدنه تخت خواب یک پمپ باد برقی و یک دریچه باد دستی تعبیه شده که قابلیت جدا شدن از بدنه را نخواهند داشت.

 

جنس بدنه تخت

جنس بدنه ای که برای این تخت بادی مسافرتی شرکت بست وی استفاده شده از نوع پلاستیک PVC با ضخامت استاندارد بوده که از روکش جیر برای ایجاد محلی راحت و نرم و همچنین به منظور جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان به کار برده شده است. همچنین برای قسمت کف و دیواره ها هم از روکش طرح چرم برای مقاوم بودن در برابر برخورد آب به کار رفته تا کیفیت ساخت بدنه را بیش از پیش افزایش دهد. لایه های درونی نیز از نوع فایبرتک بوده تا قدرت تحمل فشار وزن و باد زیاد تخت را به خوبی به دوش خود بکشد. این نوع جنس بدنه با وجود کیفیت بالای خود از انعطاف خوبی نیز برخوردار بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم سازد. قابلیتی که موجب می شود تا به راحتی این کالا را در هر مکان مورد نظری توسط هر نوع وسیله نقلیه حمل و جا به جا کرد.


ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته ابعادی معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 38 سانتی متر) بوده ها که برای استفاده دو نفر استاندارد خواهد بود. این ابعاد در واقع شامل حالت راه اندازی شده این محصول می باشد که در صورت جمع کردن آن ابعاد ذکر شده بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن تا سطح رویه این کالا بوده و ارتفاع خود بالش بادی سرخود محاسبه نگردیده است. اما داشتن تحمل وزن 250 کیلوگرمی از نکات مثبت کیفیت ساخت بدنه بوده که خیال مصرف کنندگان سنگین وزن را نیز راحت کرده است. البته هر چقدر باد بدنه افزایش داده شود به دلیل فشار روی درز های بدنه این مقدار تحمل وزن نیز کاسته خواهد شد. علاوه بر این وزن این تخت مسافرتی با توجه به داشتن پمپ باد برقی سرخود به 7.2 کیلوگرم رسیده که به دلیل به همراه داشتن ساک حمل مخصوص این مقدار وزن کمتر احساس خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

تخت بادی دو نفره مسافرتی بست وی به وسیله پمپ باد باتری خور خود راه اندازی شده که نیاز به استفاده از 4 باتری بزرگ می باشد تا انرژی لازم را برای پمپاژ هوا فراهم کند. برای شورع عمل پمپاژ هوا کافیست کلید روی پمپ را به سمت راست بچرخانید تا عمل باد زدن را آغاز کند. این پمپ باد تا زمانی تخت دو نفره را باد خواهد زد که شکل و استحکام استاندارد را به خود بگیرد بنابراین برای کمی سفت تر نمودن بدنه می بایست از پمپ های بادی دستی استفاده نمایید. البته دقت داشته باشید که بیش از حد به این تخت باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهند دید. به همین دلیل یکی از مهمترین ورش های مراقبت و نگهداری از این نوع محصولات یقینا استاندارد باد زدن به آنها خواهد بود. اما برای تخلیه باد این تشک کافیست کلید رو پمپ باد را به سمت چپ بچرخانید تا به شکل کامل هوای داخل بدنه را تخلیه نماید. همچنین از دیگر روش ها برای مراقبت از این تخت خواب جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خوددازی از انجام حرکات پرشی روی آنها می باشد.

  

جمع بندی

تخت بادی دو نفره مسافرتی بست وی یکی از مناسب ترین و بهترین محصول بادی برای استراحت های طولانی و خواب در سفر ها بخصوص مسافرت ها کمپینگ بوده که از پمپ باد باتری خور برای راه اندازی سریع بهره مند می باشد. این محصول دارای رویه ای ضد تعریق بوده و از یک بالش بادی برای خوابی راحت برخوردار است. از قابلیت های مهم آن می توان به جمع شدن در حجم و اندازه های کوچک و همچنین داشتن ساک حمل برای جا به جایی آسوده تر اشاره نمود. تخت خوابی که دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران در کمترین مدت زمان ممکن قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...