تخت بادی دو نفره بالش دار 2018 با پمپ 110 ولت

bestway 69004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره بالش دار 2018 با پمپ باد سرخود 110 ولتی مدلی دیگر از تخت خواب های بادی جدید شرکت بست وی برای خواب و استراحت های طولانی مدت در منزل و حتی محل کار با کیفیت ساخت بالا به همراه قیمت مقرون به صرفه. این تخت بادی دارای طراحی مواج و حبابی در سطح رویه خود بوده که در زمان خواب باعث پوشش اعضای بدن در تماس با تخت شده و موجب عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری تعریق بالا خواهد شد. در قسمت فوقانی بدنه اصلی نیز یک بالش بادی به کار برده شده که با باد زدن به بدنه اصلی این قسمت نیز راه اندازی خواهد شد. بدنه این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که محلی راحت و نرم برای خواب ایجاد خواهد کرد. این نوع جنس بدنه دارای انعطاف بالایی بوده که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم خواهد کرد. همچنین در صورت آسیب دیدن به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی اینتکس قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود. روی بدنه اصلی یک پمپ باد برقی دو کاره 110 ولت تعبیه شده که تنها تفاوت این تخت بادی با مدل مشابه خود می باشد. این پمپ باد قابلیت راه اندازی این محصول را در مدت زمان 210 ثانیه خواهد داشت. همچنین توسط آن می توان باد درون تخت خواب را تخلیه کرد. یک ساک حمل نیز برای حمل آسان تر آن در بسته بندی قرار داده شده است.

نوعخانگی
تحمل وزن 275 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود 110 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای پمپ باد جدید و قوی
 رویه مواج و ضد تعریق
 دارای حجم کم در حالت جمع شده
 مناسب سنین بزرگسال
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

نقد و بررسی تخت بادی دو نفره بالش دار 2018 با پمپ 110 ولت

تخت بادی دو نفره بالش دار 2018 با پمپ 110 ولت یکی از برترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی می باشد که در سال جاری و توسط برند محبوب  و جهانی بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این تخت خواب بادی دارای رویه ای مواج و از جنس پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت بادی دو نفره بالش دار 2018 با پمپ 110 ولت همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی تخت خواب های بادی با توجه به ظرفیتی که شامل می شوند دارای ابعاد استاداردی می باشند تا به راحتی بتوانند نیازهای افراد مصرف کننده را برطرف نمایند . این تخت خواب بادی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و از ابعاد ایده آلی برخوردار می باشد و با توجه به رویه مواجی که دارد بهترین حالت را برای قرارگیری بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد . در بخش بالایی این تخت بادی نیز از پمپ باد سرخود استفاده شده است که با استفاده از آن و به راحتی می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید و همچنین از آن در جهت تخلیه باد تخت نیز استفاده نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر و عدم آسیب پذیری این محصول راححت می  کند . در بخش هایی از این تخت خواب بادی که فشار زیادی را متحمل می شود از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که به راحتی بتواند فشار وارده بر روی خود را مهار نماید . همچنین رویه این تخت خواب بادی به صورت مواج تعبیه شده است که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تخت بادی موجود به اندازه های ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 33 سانتی متر ) می باشد که از فضای ایده آلی برخوردار می باشد . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 6.4 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی نیز است . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز یکی از ویژگی های مهمی می باشد که در هنگام خرید تخت بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی که برآورده کردن نیاز های شما دارد . قابلیت تحمل وزن این محصول 275 کیلو گرم می باشد که بسیار ایده آل برای دو نفر می باشد .   

جمع بندی :

تخت بادی دو نفره بالش دار 2018 با پمپ 110 ولت یکی از برترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی می باشد که در سال جاری روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران تخت خواب های بادی باز کند . جنس بدنه این محصول از پی وی سی جیر می باشد که در بخش های کناری و کف آن از پی وی سی چرم استفاده شده است و مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش  داده است . همچنین در بخش بالایی این تخت بادی نیز از پمپ باد سرخود استفاده شده است که با استفاده از آن و به راحتی می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید و همچنین از آن در جهت تخلیه باد تخت نیز استفاده نمایید . تخت بادی دو نفره بالش دار 2018 با پمپ 110 ولت با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پش از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...