تخته اسکی روی آب تک نفره بست وی

bestway 65340

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخته اسکی روی آب تک نفره بست وی تک نفره بست وی یک قایق فوق العاده است که از آن بیشتر برای موج سواری و یا تفریحات مهیج استفاده می شود. طراحی صورت گرفته در این محصول به گونه ای است که شما می توانید به بهترین شکل ممکن بر روی این کالا ایستاده و نگران هیچ گونه خطری نباشید. در واقع در بخش انتهایی این محصول یک عدد طناب مقاوم متصل به بدنه وجود دارد که به پای شما نیز وصل شده و باعث می شود تا بدون نگرانی بتوانید بر روی این محصول به صورت ایستاده به تفریح بپردازید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که در ناحیه مرکزی این محصول هم یک عدد محفظه وجود دارد که می توانید پای خود را در این بخش نیز قرار دهید. هم چنین در بخش جلویی این کالا نیز طناب نجات هم دیده می شود که از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. شما پس از تهیه این کالا دیگر نیاز به خرید جداگانه هیچ وسیله ای نخواهید داشت. در واقع در کنار این محصول شما می توانید پمپ باد دستی بزرگ و همین طور پارو در کنار بسته تعمیرات را هم در اختیار داشته باشید که همگی این موارد درون یک عدد ساک حمل قرار گرفته و به بهترین و آسان ترین شکل ممکن امکان حمل و نقل این محصول برای شما فراهم خواهد بود. با در نظر گرفتن این موارد حال شما می توانید سفارش خود را از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران با قیمتی ارزان ثبت کنید.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 305 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 13.1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه صاف
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

تخته اسکی روی آب تک نفره بست وی یک محصول خاص و بی نظیر است که با توجه به طراحی شگفت انگیزی که این محصول دارد توانسته به بهترین شکل ممکن نیاز مشتریانی که قصد موج سواری و اسکی روی آب را دارند را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد. در همین راستا شاید نیاز باشد تا شما قبل از خرید و تهیه این محصول با ویژگی های این محصول به صورت کامل آشنا شوید و سپس دست به خرید و تهیه این کالا بزنید پس به همین دلیل با ما همراه باشید...

ویژگی های طراحی و ساخت محصول

در ابتدای این مطلب باید اشاره داشته باشیم که طراحی صورت گرفته در این محصول یکی از خاص ترین و در عین حال مهم ترین مواردی است که باید به آن اشاره داشته باشیم. در واقع شما باید توجه کنید که این محصول به گونه ای طراحی شده که مشتریان می توانند با در نظر گرفتن نوع ساخت این محصول به بهترین شکل ممکن به تفریح خود بپردازند. در همین رابطه در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که ساختار بدنه این محصول به صورت مستطیلی شکل است. شما اگر با دقت به تصاویر این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که دور تا دور این محصول به صورت گرد طراحی و پیاده سازی شده است.

در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که رنگ های موجود در طراحی این تخته اسکی نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت این محصول به شمار می رود. بهره مندی از رنگ های سفید ، سبز ، زرد و مشکی بر روی این محصول همگی باعث خاص تر شدن این کالا شده اند. علاوه بر این ها این محصول امکانات فوق العاده ای را هم در اختیار شما قرار خواهد داد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم داشت.

امکانات محصول

یکی از موارد مهمی که خیلی از افراد دست به انتخاب این محصول می زنند بحث امکانات موجود بر روی این کالاست. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که از نظر امکانات و نوع طراحی این تخته اسکی به گونه ای طراحی شده که در بخش مرکزی این محصول یک عدد دستگیره و محافظ قرار دارد. در واقع در حالت نشسته شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن دست خود را به این حلقه گرفته و تعادل خود را بر روی آب حفظ کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بحث این مورد است که در هنگام ایستادن بر روی این محصول شما به ساده ترین شکل ممکن می توانید پاهای خود را در زیر این ناحیه قرار دهید.

در بخش جلویی این تخته نیز یک عدد طناب وجود دارد که از ان به عنوان طناب نجات یاد می شود. هم چنین وسایل خود را هم می توانید در زیر این طناب قرار دهید تا در هنگام شناور ماندن بر روی آب به داخل آب سقوط نکنند. دیگر مزیت خوبی که این محصول دارد بخش محافظ موجود در بخش انتهایی این محصول است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که یک عدد طناب به پای شما بسته خواهد شد که این طناب در قسمت انتهایی به بدنه این تخته متصل بوده و به بهترین شکل ممکن از شما بر روی آب محافظت خواهد کرد.

از دیگر امکانات فوق العاده این محصول نیز می توان به بهره مندی از یک عدد پمپ باد و هم چنین پارو در کنار این تخته اسکی نام برد. این موارد باعث شده تا شما بتوانید در ابتدا به بهترین و ساده ترین شکل ممکن دست به باد کردن و راه اندازی این محصول زده و هم چنین در هنگام قرار گیری بر روی آب نیز در ساده ترین حالت ممکن بتوانید با استفاده از این پارو ها اقدام به حرکت دادن این محصول نمایید.

شیوه راه اندازی و ثبت سفارش

شما برای راه اندازی این محصول کار سختی در پیش نخواهید داشت. همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره داشتیم این محصول دارای یک عدد پمپ باد می باشد که همین نکته سبب شده تا شما بتوانید به سادگی دست به باد کردن این محصول بزنید. پس از باد کردن این محصول هم باید دریچه باد موجود بر روی این محصول را بسته و از آن استفاده نمایید. دیگر ویژگی فوق العاده ای که باید به آن اشاره داشته باشیم بحث نحوه سفارش این کالاست. شما هم اکنون می توانید با قیمت ارزان این محصول دیدنی را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...