بورس فروش تشک بادی داخل ماشین کجاست ؟ مرکز توزیع و پخش محصولات بادی و تشک های بادی داخل خودرو در کدام منظقه قرار دارد ؟

فروشگاه تهران اینتکس به عنوان بورس تشک بادی داخل ماشین در ایران با سابقه پانزده ساله فروش محصولات بادی که دارد بهترین محصولات بادی به ویژه تشک های بادی داخل ماشین را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و به همراه تمامی محصولات ارائه شده پمپ باد قوی دستی عرضه می شود تا شما را از خرید لوازم جانبی برای راه اندازه محصول بادی خود بی نیاز کند . این فروشگاه ضمانت تست و همچنین ضمانت تعمیر و خدمات را برای تمامی مشتریان خود قرار داده است تا به خیالی راحت خریدی لذت بخش را تجربه نمایند . همچنین علاوه بر خدمات ذکر شده ، قابلیت خرید محصولات علاوه بر سفارش گذاری اینترنتی از طریق وب سایت ، به صورت حضوری با مراجعه به دفتر نمایندگی اینتکس تهران در استان تهران وجود دارد و ارسال سفارشات در شهر تهران در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت پرداخت درب منزل وجود دارد ، همچنین ارسال سفارشات به سراسر کشور نیز توسط پست تیپاکس و به صورت فوری صورت می گیرد . شما عزیزان با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینتکس در تهران و وارد شدن به دسته بندی تشک بادی داخل ماشین می توانید متنوع ترین مدل ها را به همراه قیمت و توضیحات جامع درج شده مشاهده و در صورت نیاز خرید خود را نهایی کنید ، همچنین در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با تلفن های درج شده در وب سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان برخودار شوید .


تشک بادی داخل ماشین را امروزه می توان یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین تشک های بادی داخل بازار دانست که مهمترین کارایی آن در داخل ماشین به منظور استراحت بسیار راحت در داخل فضای ماشین می باشد . این نوع از تشک های بادی با توجه به ساختار مهندسی شده ای که دارند فضای عقبی ماشین را به راحتی به محیطی همسطح و یکدست تبدیل می کنند تا به راحتی بتوانید بر روی آن استراحت کنید . اگر شما هم اسم این تشک های بادی را به وفور توسط اطرافیان و یا دوستان و آشنایان شنیده اید و ترغیب شده اید تا بیشتر در مورد این تشک های بادی بدانید و نیم نگاهی هم به خرید تشک بادی داخل ماشین دارید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

 

تشک های بادی داخل ماشین دارای ساختاری متمایز از سایر دسته بندی تشک های بادی دارند و به صورت واضح تر بخواهیم بگوییم از شکل ظاهری متفاوتی برخوردار هستند . این تشک های بادی دارای سطحی صاف هستند که فضای پشتی ماشین یعنی فضای میانی صندلی جلو و صندلی عقب را می گیرند و در زیر خود قسمت بادشونده ای دارند که در قسمت کف ماشین قرار می گیرد و بدین صورت در بخش عقب ماشین سواری خود یک سطح یکدست را در اختیار دارید . مدل های مختلفی از تشک های بادی داخل ماشین وجود دارد که یکی از بهترین آن ها را می توان مدل جیر با رویه مواج دانست . این مواج بودن رویه تشک های بادی داخل ماشین بدین معناست که به دلیل مواج بودن رویه ، فضای خالی بسیار کوچک و غیر قابل حسی در میان بدن و سطح تشک ایجاد می شود و این عمل به گردش جریان هوا کمک می کند و به خوبی ازتعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد . شایان ذکر است که تشک های بادی داخل ماشین برای انواع مختلف ماشین های سواری داخلی و خارجی و همچنین ماشین های شاسی بلند و نیم شاسی طراحی شده اند و عرضه آن ها به بازار باعث شده است که در تمامی مدل های مختلف به راحتی بتوانید از آن ها استفاده کنید . البته باید توجه داشته باشید که فضای صندلی عقب ماشین ها ، متفاوت می باشد و در این باره باید به هنگام خرید تشک بادی مد نظرتان ، ابعاد آن را با ابعاد تشک بادی که می خواهید خریداری کنید به خوبی مطابقت دهید .

اما یکی دیگر از مواردی که به هنگام خرید تشک بادی به وفور از فروشندگان پرسیده می شود بحث راه اندازی محصولات است . در این باره باید بگوییم که تشک های بادی دارای دریچه هایی در بخش های مختلف خود می باشند که قابلیت اتصال به انواع پمپ های باد دستی و یا برقی را دارند و در این خصوص به راحتی می توانید آن ها را باد کنید . البته باید توجه داشته باشید که به دلیل ماهیت استفاده از این تشک ها که بیشتر درون مسافرت ها و کمپینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند ، دسترسی به برق شهری دشوار می باشد و بهتر است اگر قصد استفاده از پمپ های باد برقی را دارید ، نوعی از پمپ باد را تهیه فرمایید که قابلیت اتصال به فندکی ماشین را داشته باشد . در صورت استفاده از پمپ های باد برقی مدت زمان باد کردن تشک های بادی داخل ماشین به صورت تقریبی سه الی چهار دقیقه می باشد و به طبع در صورت استفاده از تشک های بادی دستی این مدت زمان کمی افزایش می یابد . البته پمپ های باد دستی نیز دارای ابعاد بزرگ ، متوسط و کوچک می باشند که بهتر است از نوع متوسط آن استفاده نمایید زیرا جا به جایی آن در مسافرت ها نیز به راحتی امکان پذیر می باشد و فضای بسیار کمتری را اشغال می کند . نوع جنس رویه تشک های بادی داخل ماشین از جمله سوال های دیگری است که در هنگام خرید توسط افراد بسیاری پرسیده می شود . تشک بادی داخل ماشین همانند سایر تشک های بادی خانگی و کمپینگ از متریال یکسانی ساخته شده اند که بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند . این تشک های بادی اغلب از رویه های پی وی سی استفاده می کنند که در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم است . به طور کلی محصولات بادی دارای دو نوع جنس رویه پی وی سی جیر یا همان مخمل و پی وی سی چرمی می باشند که تفاوت آن ها را می خواهیم بررسی کنیم . پی وی سی جیر یا همان مخمل که گفتیم دارای رویه های نرم تری به نسبت چرمی می باشند و یکی از مهمترین ویژگی های آن ها سازگاری با پوست های حساس و عدم خراش بر روی پوست بدن می باشد . بدین منظورکه به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تشک بادی ، خراشی بر روی آن ایجاد نمی شود و با حساسیت های پوستی نیز به خوبی سازگار است و از این رو می توانید از آن برای تمامی پوست ها استفاده کنید . جنس چرمی نیز همانطورکه از اسم آن پیداست از نوعی پی وی سی چرمی مقاوم و مستحکم بهره می برد که اغلب در بخش زیرین تشک های بادی داخل ماشین مورد استفاده قرار می گیرد . تولید کننده های تشک های بادی داخل ماشین از این نوع پی وی سی برای بالا بردن استحکام بخش های زیرین و همچنین افزایش قابلیت تحمل وزن استفاده می کنند که بسیار کمک کننده است . 

 

اما شاید سوال شما هم باشد که قابلیت تحمل وزن تشک های بادی داخل ماشین چقدر است ؟ آیا می توانیم به صورت دو نفره از این تشک های بادی استفاده کنیم یا خیر ؟ خب برای پاسخ دادن به این سوال ها باید بدانید که تشک های بادی در انواع مختلفی وجود دارند و به طبع نباید قابلیت تحمل وزن در آن ها یکسان باشد زیرا استفاده از متریال ها و همچنین برند های تولید کننده متفاوت می باشند . به طور کلی تشک های بادی داخل ماشین قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 تا 200 کیلو گرم را دارند و با توجه به این قابلیت وزن استاندارد می توانند مورد استفاده دو نفر بزرگسال و سه نفر نوجوان و یا کودک قرار بگیرند که برای فضای عقبی ماشین های سواری پیرو استانداردهای جهانی می باشند . البته علاوه بر تشک های بادی داخل ماشین که در بخش صندلی عقب ماشین های سواری مورد استفاده قرار می گیرند ، ما دسته بندی تشک های بادی برای بخش عقبی ماشین های شاسی بلند را نیز داریم که از ابعاد بزرگتر برخوردار هستند و قابلیت تحمل وزن آن ها را می توان 250 الی 300 کیلو گرم در نظر گرفت که باز هم خاطر نشان می کنیم این قابلیت های تحمل وزن به صورت تقریبی می باشد و برای دریافت اطلاعات دقیق تر می توانید به هنگام انتخاب تشک بادی مدنظرتان از فروشنده اطلاعات جامعی را دریافت کنید . قیمت تشک های بادی داخل ماشین به دلیل وارداتی بودن این محصولات و همچنین کیفیت ساخت و برند های سازنده می تواند متفاوت باشد اما یکی از مهمترین فاکتورها در خرید تشک بادی داخل ماشین سواری و شاسی بلند ، انتخاب فروشگاه محصولات بادی معتبر و با سابقه است .