موضوع مقاله : بهترین قایق های بادی بست وی

قایق بادی می تواند برای استفاده تفریحی و یا عبور از آب بسیار مناسب باشد ، به خصوص که داشتن وزن سبک در این محصولات بادی و حجم بسته بندی کوچک آن ها می تواند به شما اجازه دهد تا آن ها را به راحتی حمل و جابجا کنید . این ویژگی بسیار خوب قایق های بادی است که باعث شده است تا بسیاری از افراد به آن ها به عنوان یک قایق بادی تفریحی نگاه کنند و از این محصولات بادی بی نظیر در تفریحات آبی خود در استخر ها ، دریاها و رودخانه ها استفاده کنند . برای همین است که در این مقاله سعی داریم تا بهترین و پر فروش ترین قایق های بادی را به شما عزیزان معرفی کنیم . قایق های بادی مدل های مختلفی را دارند و شرکت های مختلفی این محصولات بادی را تولید می کنند . از شناخته شده ترین برند ها می توان به دو برند بست وی و اینتکس اشاره کنیم . ولی در این مقاله قصد داریم تا تنها به بررسی بهترین قایق های بادی بست وی بپردازیم و آن ها را معرفی کنیم تا در صورت نیاز به استفاده از قایق های بادی ، این محصولات بادی را در مدل های محبوب و با کیفیت انتخاب و از آن ها استفاده کنید . 

شرکت بست وی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده قایق بادی است که نه تنها قایق بادی بلکه محصولات بادی بسیار زیاد دیگری را نیز تولید می کند که می توانیم به محصولات بادی نظیر استخر بادی ، تشک بادی ، تخت خواب بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی ، جکوزی بادی و ... اشاره کنیم که از محبوب ترین محصولاتی هستند که به صورت بادی تولید شده و شما می توانید از آن ها برای تفریحات و یا استراحت کردن استفاده کنید . بست وی یک برند آمریکایی بوده و کیفیت ساخت محصولاتش در سطح بسیار بالایی قرار دارد ، به طوریکه محصولات بادی این شرکت در سراسر دنیا شناخته شده اند و بست وی برای فروش بهتر محصولات بادی خود و ارائه خدمات مناسب تر ، نمایندگی هایی نیز در سراسر دنیا ایجاد کرده است تا شما بتوانید این محصولات بادی پر طرفدار برند بست وی را خریداری کنید . بست وی اگرچه یک برند آمریکایی است ولی محصولات و قایق های بادی خود را در کشور چین انجام می دهد تا بتواند تولیدات بیشتری را با کیفیت بسیار بالا انجام داده و هزینه تولید و صادرات خود را کاهش دهد .

قایق های بادی که توسط شرکت بست وی تولید می شوند به چند دسته تقسیم می شوند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را داشته و از محبوب ترین و بهترین قایق های بادی بست وی نیز به شمار می روند . یکی از قایق های بادی معروف شرکت بست وی ، قایق های بادی همچون کاسپین و جیمینی هستند که می توان گفت از بهترین قایق های بادی موجود در دنیا هستند و در چندین ظرفیت ساخته شده اند تا شما بتوانید از آن ها بسته به نیاز خود استفاده کنید . این دو مدل از سری قایق های بادی بست وی ، کیفیتی به مراتب بالاتر را دارند و ساخت آن ها نیز متفاوت است ، به گونه ای که بست وی اختصاصا این قایق های بادی را با بدنه تقویت شده تولید کرده است ، برای همین نیز شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی از آسیب دیدن قایق های بادی از آن ها استفاده کنید . برای ساخت این دو نوع قایق بادی ، به ویژه قایق بادی جیمینی بست وی ، از ورقه هایی در کف آن ها استفاده شده است که دوام و کیفیت آن ها را افزایش داده است . 

ورقه هایی که عمدتا برای ساخت این قایق های بادی استفاده می شود ، معمولا از آلومینیوم و یا فایبرگلاس می باشد . این دو جنس بسیار مقاوم هستند و باعث می شوند که بخش بادی قایق های بادی دچار آسیب دیدگی نشود . این محصولات بادی از لایه های پی وی سی ساخته شده اند و بسیاری از مدل های پر فروش و تقویت شده مانند قایق بادی کاسپین و جیمینی از پی وی سی برزنتی ساخته شده اند و دوام بسیار بالایی را دارند ، اما با توجه به اینکه لایه های آن ها نسبتا نازک بوده و به مانند فلزات نیستند ، شرکت بست وی برای جلوگیری از اسیب دیدن بدنه قایق بادی از این ورقه ها استفاده کرده است . از سوی دیگر توجه داشته باشید که جنسی که شرکت بست وی برای ساخت انواع قایق های بادی خود استفاده می کند کیفیتی بی نظیر داشته و تمامی آن ها ضد آب هستند و همین موضوع باعث شده است تا قایق های بادی نیز در طول زمان آسیب نبینند . بیشتر محصولات بادی برند بست وی از همین جنس بسیار عالی ساخته شده اند . 

از بهترین قایق های بادی بست وی می توانیم به برخی دیگر از قایق ها اشاره کنیم که برای ماهیگیری مناسب هستند . قایق های بادی هیدروفورس و همچنین قایق های بادی کندر شرکت بست وی از جمله قایق های بادی بسیار دوست داشتنی و تفریحی هستند که برای ماهیگیری نیز مناسب بوده و شما افرادی که دوست دارید یک قایق بسیار عالی برای ماهیگیری داشته باشید می توانید از قایق هایی که اشاره شد استفاده کنید . بست وی این محصولات بادی را برای کاربرد های مختلف تولید کرده است ، به عنوان مثال قایق های جیمینی شرکت بست وی برای اینکه بدنه مقاوم و تقویت شده ای دارند ، به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید در قسمت پشتی آن ها موتور قایق نصب کنید تا با استفاده از موتور قایق با سرعت بسیار بالایی این قایق ها را هدایت کنید . شما می توانید موتور های این نوع قایق ها را از بازار و حتی از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهیه کرده و سپس آن را نصب کنید . 

بیشتر قایق های بادی ساخته شده توسط برند بست وی پارویی هستند و خود شرکت برای قایق ها پارو در نظر گرفته است و دیگر نیازی به تهیه نخواهد بود . هر چند شما می توانید پارو های بیشتری را با توجه به سلیقه و نیاز خود از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . قایق های بادی همچون کندر و سری قایق های جدید هیدروفورس بست وی پارویی هستند و در ظرفیت های مختلف ساخته شده اند . بست وی برای اینکه هر مشتری بتواند قایق بادی مد نظر خود را با ظرفیت مورد نیاز خود خریداری کند ، قایق ها را در چندین ظرفیت تولید کرده است . به عنوان مثال قایق های بادی کندر بست وی دارای ظرفیت های یک نفره بوده و بزرگترین مدل آن ظرفیتی 5 نفره دارد . برای همین است که شما می توانید انتخاب کنید و قایق را در اندازه دلخواه خریداری نمایید . فروشگاه اینتکس نیز برای اینکه مشتریان بتوانند قایق های بادی مد نظر خود را پیدا کرده و خریداری کنند ، بهترین قایق های بادی بست وی را در چندین ظرفیت موجود کرد است . 


و اما در این میان که بهترین قایق های بادی بست وی را معرفی کردیم ، می رسیم به مدلی دیگر که بسیار محبوب بوده و با نام قایق بادی کایاک بست وی شناخته می شوند ، این نوع قایق های بادی شبیه به قایق های بادی کایاک ساخته شده اند که بسیار محبوب می باشند . قایق های بادی مدل کایاک قایق هایی ورزشی هستند که می توانید از آن ها برای ورزش کردن و قایقرانی در هر نوع آبی استفاده کنید . بدنه این قایق ها نیز بسیار مقاوم است و بیشتر در ظرفیت های 1 نفره ، 2 نفره و 3 نفره ساخته شده اند . مدل های مخلتلفی از قایق های بادی نام برده که توسط شرکت بست وی ساخته شده اند را می توانید در فروشگاه مرکزی اینتکس مشاهده کرده و آن ها را با قیمت های ارزان خریداری کنید . شما حتی می توانید قایق های بادی کودک بست وی را نیز از فروشگاه اینتکس با قیمت بسیار خوب و ارزان تهیه کنید .