بالش بادی طرح مرد عنکبوتی

bestway 98013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش بادیطرح مرد عنکبوتی یک محصول زیبا و جذاب بر گرفته از انیمیشن جذاب مرد عنکبوتی می باشد که در بین کودکان مخصوصا پسر بسیار محبوب است. رویه این محصول به گونه ای است که دارای شیار هایی می باشد تا در هنگام استراحت بر روی ان سر لیز نخورد. هم چنین لطافت فوق العاده ای را ایجاد کرده است تا کودک شما به راحتی از ان استفاده کرده و احساس ارامش کند. ساختار داخلی این محصول به صورت ساده موازی در عرض می باشد. در رابطه با جنس این بالش نیز باید گفت که رویه ان ساخته شده از نوع PVC بوده و لایه های زیرین و بخش های کناری ان نیز همگی از همین جنس هستند که مقاومت و استحکام فوق العاده ای دارند. این محصول بسیار سبک بوده و به سادگی قابلیت حمل و نقل دارد. علاوه بر این ها برای راه اندازی این محصول نیاز به پمپ باد نیست و به سادگی می توانید ان را با دهان باد کنید. از این کالا می توانید در منزل ، مسافرت و حتی در مهد کودک ها نیز استفاده کرد. پیشنهاد می کنیم این محصول با کیفیت را با قیمت مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران تهیه نمایید.

بالش بادی طرح مرد عنکبوتی

اگر به دنبال خرید یک بالش بادی برای کودک خود هستید پیشنهاد می کنیم بالش بادی طرح مرد عنکبوتی را مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. این بالش یکی از با کیفیت ترین و در عین حال جذاب ترین محصولاتی است که وارد بازار شده و در بین پسران نیز از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است. در ادامه این مطلب این محصول را به طور کامل نقد و بررسی خواهیم کرد........

طراحی و ارگونومی ساخت

شکل ظاهری و کلی این بالش دقیقا مانند اکثر بالش های عادی موجود در منزل و خانه ها می باشد. ظاهر کلی این محصول مستطیلی شکل است و دقیقا لبه های ان نیز به صورت طبیعی و همانند دوخت های بالش های عادی شبیه سازی شده است. علاوه بر این ها طرح رویه این محصول نیز برگرفته از انیمیشن و فیلم محبوب مرد عنکبوتی است که جلوه فوق العاده ای به این بالش بخشیده است. هم چنین رنگ های استفاده شده در داخل این بالش نیز به گونه ای است که قطعا کودک شما با مشاهده ان لذت برده و این بالش را همیشه با خود حمل خواهد نمود. هم چنین ساختار این محصول هم به صورت شیار دار می باشد که باعث شده تا این بالش بسیار نرم و لطیف شود. تمام این موارد نشان دهنده کیفیت فوق العاده ساخت و تولید این محصول دارد.

جنس بدنه

بالش های بادی یکی از محصولاتی است که باید در هنگام خرید حتما به جنس بدنه ان توجه خاصی کرد. در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه این محصول ساخته شده از نوع PVC است. هم چنین بخش های کناری و گف این بالش هم ساخته شده از نوع PVC می باشد. تمام این بخش ها به صورت کاملا مقاوم و مستحکم طراحی و تولید شده است که به سادگی اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این محصول تنها 120 گرم وزن دارد. این بدین معناست که شما به سادگی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کنید. در کنار این موارد باید به ابعاد کلی این بالش هم اشاره نمود که طول ان 38 سانتی متر ، عرض ان 24 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 9 سانتی متر است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول کاری فوق العاده اسان است. در ابتدا شما نیاز دارید تا بر روی این بالش بادی محفظه های باد را پیدا کنید. پس از پیدا کردن این محفظه های باد بهتر است تا به سادگی و با استفاده از یک پمپ باد در عرض چند دقیقه اقدام به باد کردن این بالش کنید. همان طور که اشاره کردیم این کار چند دقیقه زمان می برد و بسیار ساده و اسان است. علاوه بر این ها می توانید برای جمع اوری این محصول هم به سادگی دریچه باد این محصول را باز کرده و با مقداری غشار باد داخل این بالش را تخلیه کنید. برای مراقبت از این محصول هم باید چند نکته را توجه کرد. اول این که از پریدن و ایستادن بر روی این بالش جدا خودداری کنید چون امکان ترکیدن و پاره شدن ان وجود دارد. هم چنین از ضربه زدن و همین طور فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل ان جلوگیری کنید. در مرحله اخر هم بهتر است هر موقع به این بالش احتیاج نداشتید به سادگی باد ان را خالی کرده و ان را جمع کنید.

جمع بندی

بالش بادی کودک طرح مرد عنکبوتی یک محصول با کیفیت و زیبا می باشد که وزن بسیار کمی داشته و در عین حال از مقاومت و استحکام قابل قبولی برخوردار است. هم چنین این محصول ظاهری فوق العاده شکیل داشته و مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان است. این بالش بادی فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادیدر ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 وزن 120 گرم
 طول 38 سانتی متر
 عرض 24 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب کودکان و نوجوانان
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...