بالش بادی طبی اینتکس

intex 68677

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش بادی طبی اینتکس یک محصول مناسب استفاده برای تمام سنین می باشد که به دلیل داشتن وزن بسیار کم می توانید به راحتی ان را حمل و جا به جا کنید. همراه با این محصول برچسب تعمیرات هم وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از ان استفاده کرده و مشکل را رفع نمایید. این محصول جای کمی را اشغال می کند و لطافت خاصی را دارا می باشد که در هنگام استراحت بر روی ان احساس فوق العاده ای را برای شما به ارمغان خواهد اورد. ارگونومی این محصول نیز به گونه ای است که دارای شیار هایی بوده تا از خستگی گردن شما جلوگیری کند. جنس رویه این محصول نیز از نوع جیر بوده که مقاومت بالایی دارد. باد کردن این محصول نیز به سادگی و بدون احتیاج به پمپ باد در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. پیشنهاد می کنیم این محصول زیبا و طبی را از دست نداده و هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب ان را تهیه نمایید.

بالش بادی طبی اینتکس

بالش بادی طبی اینتکس یک بالش بادی استاندارد با کیفیت عالی و ساختار فوق العاده است که مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده که فرد در حین استفاده از ان نرمی و لطافت را تجربه کرده و احساس فوق العاده ای را تجربه می کند. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا تمام نیاز های شما برای داشتن یک بالش بادی نرم و جذاب را بر طرف کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم پس ما را تا انتها دنبال کنید....

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول طراحی ساده و در عین حال شکیلی دارد که باعث شده تا در نگاه اول خیلی از افراد مجذوب این محصول شوند. ساختار اصلی این کالا مستطیلی شکل است و به صورت ساده و با لبه های گرد طراحی شده که به نرمی این محصول افزوده است. هم چنین سطح اصلی رویه این محصول به صورت خطوط موازی طراحی گردیده که در فواصل معین نسبت به یکدیگر قرار گرفته اند. این خطوط از قسمت بالایی این بالش تا نزدیک به بخش پایینی این کالا کشیده شده است. هم چنین بخش میانی این محصول هم دارای فرو رفتگی می باشد که همین مورد باعث شده تا این محصول ارگونومی سر و گردن شما را به صورت استاندارد حفظ کند. رنگ این محصول هم به صورت یکدست خاکستری می باشد که فوق العاده زیباست.

جنس بدنه

در خصوص جنس بدنه این بالش بادی هم باید عنوان کرد که رویه اصلی این محصول از نوع جیر ساخته شده است. هم چنین بخش های کناری و همین طور کف این محصول هم از همین نوع جیر طراحی و تولید شده است که این امر باعث شده تا کیفیت فوق العاده ای داشته باشد.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این محصول باید گفت که وزن این کالا 200 گرم می باشد. این بدین معناست که شما می توانید به سادگی این محصول را با خود حمل و جا به جا کنید. در کنار این موارد باید به ابعاد این محصول هم اشاره کرد که طول ان 61 سانتی متر ، عرض این بالش 30 سانتی متر و ارتفاع این محصول هم 10 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در خصوص نحوه راه اندازی این محصول باید به این نکته اشاره کرد که بر روی این بالش بادی یک عدد محفظه باد قرار دارد. شما پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی و سپس پیدا کردن همین محفظه باد می توانید به سادگی حتی با دهان خود این محصول را در عرض چند دقیقه باد کرده و به راحتی از ان استفاده کنید. هم چنین می توانید به راحتی این کالا را در زمان هایی که قصد استفاده از ان را ندارید خالی کرده و کنار بگذارید. نکته مهم در خصوص این محصول این است که نباید بیش از اندازه به این کالا فشار وارد کنید. هم چنین باید از وارد کردن اشیا نوک تیز و داغ هم به این محصول خودداری نمایید.

جمع بندی

بالش بادی طبی اینتکس یک محصول با دوام و جذاب ساخت شرکت اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده تمام اقشار بوده و بدنه ای از جنس جیر دارد. هم چنین این محصول در رنگ بندی مختلف هم به بازار عرضه شده است. اگر شما هم به دنبال خرید یک بالش بادی جذاب هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از سایتنمایندگی اینتکسدر ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 وزن 200 گرم
 طول 61 سانتی متر
 عرض 30 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 جنس رویه جیر
 جنس بخش کناری جیر
 جنس کف جیر
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...