بالش بادی رنگی کودکان

intex 68676

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش بادی رنگی کودک بالش های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس برای سنین کودکان ، خردسالان و همچنین نوزادان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل ضد حساسیت در قسمت رویه و روکش طرح چرم در قسمت زیرین برای مقاومت در برابر آب می باشد. این کالا بسیار سبک و نرم بوده که قابلیت ضد تعرق بودن را به دلیل داشتن سطحی با روکش مخمل و همچنین مواج به شکل موازی به ارمغان خواهد آو.رد. از این بالش بادی می توان در هر مکانی استفاده نمود.

بالش بادی رنگی کودکان

بالش بادی رنگی کودکان یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولیدات شرکت اینتکس می باشد. این محصول برای گروه های سنی نوزادان، خردسالان و کودکان طراحی و ساخته شده است. بالش بادی رنگی کودکان یک محصول سبک، نرم، با کیفیت و استاندارد است که از طراحی مناسبی برخوردار می باشد. این محصول با توجه به گروه های سنی مصرفی، دارای ابعاد مناسبی است که استفاده از ان را با سهولت همراه می کند.سادگی راه اندازی بالش بادی رنگی کوکان سبب شده این محصول علاوه بر کاربرد خانگی، در سفر نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در این مطلب قصد داریم با ویزگی های خاص این محصول شما را اشنا کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.............

طراحی و ارگونومی ساخت

با توجه به مشاهده تصاویر محصول، می توان گفت که این کالا دارای ابعادی مستطیلی شکل است. این محصول دارای طراحی خاصی می باشد. رویه بالش بادی رنگی دارای خطوط عرضی است که ان را به یک بالش مواج تبدیل می کند. این نوع طراحی علاوه بر ان که این بالش بادی رنگی را از یکنواختی خارج می کند، باعث می شود تا از تعریق سر به هنگام استفاده از ان جلوگیری شود. در مواقع بالش بادی رنگی کودکان یک محصول ضد تعریق است. علاوه بر این، بالش بادی رنگی کودکان یک محصول ضد حساسیت است که برای استفاده گروه های سنی الف بسیار مناسب می باشد. از ویزگی های بسیار عالی این محصول می توان به تنوع در زمینه رنگ بندی اشاره کرد. این ویژگی سبب بالا بردن قدرت انتخاب مشتریان می شود.

جنس بدنه

از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به جنس بدنه ان اشاره کرد. این عامل بتعث شده تا شما به راحتی از بالش بادی رنگی ر منزل و یا حتی سفر استفاده کنید. رویه اصلی این محصول از جنس pvc مخملی می باشد. این جنس سبب استحکام و راحتی رویه اصلی شده است. بخش کناری این بالش بادی رنگی از جنس PVC طرح چرم بوده که بسیار مقاوم می باشد. در نهایت جنس کف این محصول از PVC دولایه طراحی و تولید شده است. موارد یاد شده نشان از کیفیت بالای ساخت این گروه از بالش های بادی می باشد.

ابعاد و وزن

بالش بادی رنگی کودکان به دلیل مخاطب قرار دادن گروه سنی الف، دارای ابعادی نسبتا کوچک است. این محصول دارای طولی در حدود 43 سانتی متر بوده که برای استفاده کودکان و خردسالان بسیار مناسب است. بالش بادی رنگی کودکان دارای عرضی در حدود 28 سانتی متر بوده که با طول محصول همخوانی مناسبی دارد. همچنین باید تاکید کرده که ارتفاع این بالش بادی در حدود 9 سانتی است تا خواب راحتی برای کودکان و خردسالان به همراه داشته باشد. نکته مهم دیگر این است که با توجه به ابعاد یاد شده، بالش بادی رنگی توانایی تحمل وزنی در حدود 25 کیلوگرم دارد. این تحمل وزن محصول مورد نظر را به یک کالای ایده ال تبدیل کرده است. بالش بادی رنگی کودکان دارای وزن بستع بندی در حدود 100 گرم بوده و با بسته بندی با ابعاد 2×10×18 سانتی متر عرضه می شود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی ساده و سریع این محصول یکی از دلایل پر طرفدار بودن ان است. بالش بادی رنگی کودکان دارای یک محفظه باد است. برای راه اندازی ان کافی ست ابتدا محصول را از بسته بندی خارج کرده و دریچه باد ان را به یکی پمپ متصل کنید. در عرض چند ثانیه محصول قابل استفاده می شود. برای تخلیه باد ان کافی ست دریچه محفظه باد را باز کرده و با اندکی فشار باد ان را خالی کنید. برای داشتن طول عمر طولانی این محصول توجه داشته باشید که باید از ان در برابر اجسام تیز مراقبت کنید. از پرش و ایستادن بر روی ان جدا خودداری کنید. با رعایت این نکات ساده شاهد طول عمر بالای محصول خود باشید.

جمع بندی

بالش بادی رنگی کودکان یکی از تولیدات با کیفیت شرکت اینتکس است. شرکت اینتکس این محصول خاص را برای کودکان خردسالان و نوزادان با کیفیت بالا تولید می کند. روحیه مواج و ضد حساسیت این بالش بادی رنگی و همچنین وزن پایین ان سبب شده تا جزو محصولات پر طرفدار قرار بگیرد. برای تهیه این محصول خاص تنها کافی ست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...