بالش بادی دو رو بست وی

bestway 69034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
65,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش بادی دو رو بست وی یک محصول بسیار راحت و دوست داشتنی کمپانی بست وی می باشد که در سال 2018 روانه بازار شد. جنس بدنه این محصول از وینیل بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر پاره شدن و پوسیدگی دارد و همینطور دارای ضخامت 0.33 میلی متر می باشد. منظور از 2 رو بودن این بالش این است که یک طرف آن به رنگ آبی بوده و طف دیگر به رنگ طوسی که از هر دو طرف قابل استفاده می باشد. شما از این محصول می توانید بعنوان یک نشیمنگاه بسیار نرم و راحت در خودرو و یا منزل و یا حتی روی مبل استفاده کنید. همینطور می توانید هنگام سفر آن را زیر سر خود قرار دهید و به استراحت بپردازید. می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکسخریداری نمایید.

بالش بادیدو رو بست وی

بالش بادی دو رو بست وی یک کالای با کیفیت و در عین حال ساده است که مناسب برای استفاده تمام سنین بوده و از تکنولوژی روز دنیا و اگاهی کامل برای تولید این محصول استفاده شده است. این محصول هم چنین از دو رنگ مختلف تولید گردیده که به صورت دو رو بوده و می توانید از هر دو سمت این کالا استفاده کرده و لذت ببرید. این محصول مناسب استفاده در داخل خودرو ، در منزل و یا حتی در مسافرت ها می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را بررسی کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و نوع ساخت یکی از مواردی است که شرکت های تولید کننده محصولات بادی این روز ها توجه ویژه ای به ان می کنند. در همین خصوص باید عنوان کرد که شرکت بست وی با توجه به نیاز مشتریان و هم چنین استفاده روزمره انسان ها از بالش برای استراحت اقدام به تولید این کالا کرده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این محصول به صورت دو رو طراحی و تولید شده است. یک رویه از این محصول به صورت یکدست خاکستری رنگ بوده . رویه دیگر این محصول هم تماما ابی رنگ است. ساختار کلی این محصول هم به صورت مستطیلی شکل طراحی شده که از این حیث شبیه به بالش های موجود در منازل است. علاوه بر این ها لبه های این محصول هم به صورت گرد طراحی شده است که باعث شده تا هم به صورت یکنواخت نبوده و هم نرمی و لطافت خوبی داشته باشد. علاوه بر این ها مرکز این محصول هم به صورت شیاردار طراحی شده که باعث شده تا سر و گردن شما فوق العاده راحت بر روی این محصول قرار گیرد.

جنس بدنه

جنس بدنه یک مزیت مهم در خصوص یک محصول است که باید در هنگام خرید ان را هم مورد توجه قرار داد. در همین خصوص باید گفت که این محصول ساخته شده از جنس PVC می باشد. این بدین معناست که این کالا فوق العاده مقاوم بوده و ساختاری مستحکم دارد. علاوه بر این ها کف این محصول هم به صورت دو لایه طراحی شده است که باعث شده این بالش تحمل وزن بالایی هم داشته باشد. بخش های کناری این کالا هم همگی از نوع طرح چرم ساخته شده اند که کیفیت قابل قبولی داشته و بسیار جذاب هم می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن هم یکی دیگر از خصوصیات خوب یک محصول است که باید با توجه به نیاز مشتری ان را مورد توجه قرار داد. این بالش بادی دارای طول 42 سانتی متر و عرض 26 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم تنها 10 سانتی متر است. در کنار این موارد باید به وزن این محصول هم اشاره کرد که تنها 100 گرم وزن داشته و و جا به جایی ان فوق العاده ساده و اسان است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در خصوص نحوه راه اندازی این محصول باید گفت که قطعا می دانید که این بالش به صورت بادی بوده و باید در داخل ان باد قرار گیرد تا این محصول راه اندازی شود. هم چنین برای این کار شما نیاز به یک عدد پمپ باد دارید تا سریع تر این کالا را راه اندازی کنید. البته نکته مهم این است که می توانید با دهان هم این محصول را باد کنید که جزو خصوصیات خوب این بالش بادی به شمار می رود. هم چنین برای راه اندازی بهتر این محصول هم می توانید به دفترچه راهنما موجود در داخل بسته بندی این کالا توجه کرده و اموزش های لازم را از ان فرا بگیرید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید از سوراخ کردن ان به وسیله اشیا نوک تیز و هم چنین پریدن و جامپینگ بر روی این محصول خودداری کنید.

جمع بندی

بالش بادی دو رو بست وی یک کالای مقاوم و با دوام است که ساختاری فوق العاده زیبا و شکیل داشته و به دلیل داشتن وزن کم و هم چنین کوچک بودن می توانید از ان در هر مکانی استفاده کرده و ان را با خود حمل و نقل کنید. هم چنین سطح این بالش بادی هم به صورت مواج و ضد تعریق ساخته شده که از خصوصیات خوب این بالش به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 شرکت سازنده بست وی
 طول 42 سانتی متر
 عرض 26 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها  دارای سطح مواج و ضد تعریق
 مناسب استفاده کودکان و نوجوانان
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...