استخر پیش ساخته چیست؟  نوعی استخر از قبل آماده شده است که با پارچه های برزنت و پایه های آلومینیومی تولید شده و در ابعاد گوناگونی دارد ، استخر های پیش ساخته به دو دسته فریمی و ایزی ست تقسیم می شوند. در این مقاله قصد داریم تا به شرح کامل استخر پیش ساخته ایزی ست بپردازیم. در مقاله بعدی نیز به طور جداگانه به پروسه استخر های پیش ساخته فریمی خواهیم پرداخت. استخر های پیش ساخته ایزی ست از سری محصولاتی هستند که به صورت ساده ای نصب می شود. واژه ایزی ست یا Easy Set نیز در فارسی به معنای نصب آسان می باشد. اینتکس در این مورد کاملا عالی عمل کرده و استخر های ویژه ای را در میان سایر استخر های پیش ساخته به بازار عرضه کرده است. 

به طور کلی یک استخر پیش ساخته ایزی ست به این شکل است:

این دسته از استخر ها همگی گرد بوده و تنها در یک مدل حالت بیضی شکل دارند که ثبات خوبی نداشته و ابزار های اضافه ای برای آن در نظر گرفته شده است. اما مدل های کاملا گد به هیچ وجه چنین مشکلاتی ندارند. برای استفاده از این استخر ها انجام تنها چند مرحله کافی است. لازم به ذکر است که انجام آن توسط خود شما و افرادی که به این محصولات آشنایی خاصی ندارند نیز امکان پذیر است.

ابتدا استخر را از جعبه خود خارج کنید کنید. جعبه های آنها ابعاد مختلفی داشته و کوچکترین آنها با قطر 244 سانتی متر با دست و با کمی سختی قابل حمل است اما ابعاد بزرگتر حتما نیاز به اتومبیل دارند.پس از خارج کردن استخر را بر روی زمین به صورت کامل پهن کنیدو لازم به ذکر است که پیش از این کار می بایست کف محل را تمیز کرده یا از تمیز بودن آن اطمینان کامل حاصل کنید که مبادا با اثابت اشیاء تیز موجب سوراخ شدن استخر شود.ابتدا از بسته بودن دریچه کف مطمئن شوید. در نظر داشته باشید که این دریچه به صورت پیش فرض بسته است. مرحله بعدی متصل کردن پمپ تصفیه به دریچه های مربوط به آن است. برای این کار دو عدد دریچه بر روی بدنه تعبیه شده که یکی از آنها مربوط به تخلیه و دیگری برای ورود آب است. پس از انجام این کار می بایست شروع به باد کردن کنید. از آنجایی که محفظه باد بسیار کوچک است پیشنهاد می کنیم که در هنگام خرید به پمپ دستی اکتفا کنید. باد زدن بخش بالایی چند دقیقه زمان می برد. اکنون کارهایی که شما می بایست انجام بدهید پایان یافته است. تنها شلنگ آب را درون استخر بیندازید تا به صورت خودکار هم پر شده و هم به شکل عادی خود تبدیل شود. سرعت انجام آن هم به فشار آب خروجی از شلنگ بستگی دارد.

پس از انجام این امور استخر شما آماده استفاده است اما با ابزار های جانبی موجود می توانید یک تجربه کاملا فوق العاده و جدید داشته باشید. در ادامه به معرفی ابزار های جانبی استخر های بادی پیش ساخته ایزی ست می پردازیم. بدون شک نردبان اولین گزینه ای است که به طور قطع به آن نیاز خواهید داشت. عبود از دیواره نسبتا سست استخر های پیش ساخته ایزی ست در صورتی که ارتفاع آنها نیز بیش از یک متر و 20  سانتی متر باشد کاملا دشوار بوده و تقریبا انجام آن از سطح معمول یر ممکن است. برای انجام آن یا می بایست از سطح زمین کمی بالاتر باشید یا نردبانی داشته باشید. بالاتر بودن از سطح زمین برای رفتن به داخل آب مشکل را حل می کند اما هنگام خروج برای شما مشکل ساز خواهد شد. به همین منظور اگر از نردبان های استاندارد اینتکس استفاده کنید مشکل شما حل خواهد شد.

دومین ابزار جانبی برای استخر های پیش ساخته ایزی ست جاروی اسکیمر است. توسط این محصول می توانید سطح استخر را از کثیفی ها پاک کرده و از تعویض مکرر آب جلوگیری کنید. استفاده از این محصول فوق العاده ساده می باشد و توسط شما به سادگی قابل انجام است.

مورد سوم درپوش می باشد. درپوش ها می توانند محافظی برای استخر های شما زمانی که از آنها استفاده نمی کنید باشد. درپوش ها معمولا در بسته بندی وجود دارند و به سادگی روی آب را می پوشانند تا از ورود اشیای نا خواسته هنگامی که شما در آب نیستید جلوگیری کند. برای مثال می توانید روزهای طوفانی را اشاره کنیم.

پمپ های تصفیه فیلتر هایی دارند که  پس از هر بار تعویض کارایی اول خود را خواهند یافت اما پیشنهاد ما به شما پمپ شنی است چراکه هم طول عمر بالاتری دارد هم کیفیت تصفیه آن متفاوت از تمامی پمپ های بادی است. تنها عیبی که می توان به این محصول وارد کرد جدا بودن و قیمت نسبتا بالای آن است.

استخر های پیش ساخته ایزی ست از جنس پی وی سی می باشند و طول عمر نسبتا بالایی دارند. 

تصور عده ای ار این است که استخر های پیش ساخته ایزی ست پس از یک بار سوراخ شدن دیگر به هیچ وحه قابل تعمیر نبوده و مخصولاتی یکبار مصرف به شمار می روند اما به هیچ وجه اینگونه نبوده و با استفاده از بسته تعمیرات این کار قابل انجام است. 

استخر پیش ساخته اینتکس در كمتر از 3 ساعت , نصب كنيد. ويژگى  اين محصولات اين است كه بسيار سبك هستند , به راحتی ميتوانيد آنرا جمع كنيد و فضاى اشغال شده ى استخر  را دوباره بازيابى كنيد , از استحكام و مقاومت بسيار بالايى برخوردارند , داراى لوازم جانبى هستند و براى نگهدارى آب داخل استخر نيازى به هيچ وسيله ى ديگرى اعم از لوله كشى و يا پمپ هاى بزرگتر ندارند , بسيار شيك هستند وبراى ديزاين كردن محيط ويلا و حياط منزل مناسب هستند , و قيمت آنها بسيار كمتر از استخر هاى سنتى هستند , اگر قصد احداث استخر و راه اندازی آن در منزل يا ويلاى شخصى خود را داريد دست نگه داريد , استخر هاى پيش ساخته ى اينتكس بهترين جايگزين استخرها ى بتونى و سازه اى هستند كه آنرا با يك پنجم هزينه ساخت استخر ميتوان تهيه كرد و در كمترين زمان ممكن آنرا نصب و استفاده كرد.جنس استخر ها ى پيش ساخته از pvc و الياف ابريشم ميباشد . استخر ها ى پيش ساخته مناسب براى ديسك كمر و بيمارى هاى مفصلى ميباشد كسانى كه از بيماريهاى مفصلي رنج  ميبرند اين مدل استخر هاى پيش ساخته بهترين گزينه و تنها راه درمان آنهاست كه پزشكان آن را براي بيماران خود توصيه ميكنند . استخر پيش ساخته بسيار زيباست و ظرفيت آ ب آن هم در حد استاندارد ميباشد كه در مدت زمان پر شدن آن تاثر مستقيم دارد. از استخر هاى پيش ساخته ميتوان در منزل , حياط , ويلا , مهد كودك , فضاى باز , پاركينگ منزل , پشت بام جهت آب تني در فصل زيباى تابستان استفاده نماييد از مزيت هاى استخر پيش ساخته و برزنتى ميتوان به پر تابل بودن , قابل حمل بودن ,سبك بودن و كم حجم بودن ميتوان اشاره كرد. استخر هاى پيش ساخته داراى يك dvd آموزشى ميباشد كه قبل از نصب آن را مشاهده كنيد.