استخر پیش ساخته پرورش ماهیz

intex 28271

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته پرورش ماهی

استخر پیش ساخته پرورش ماهی مستطیلی از نوع برزنتی و فریمی اینتکس محصولی ساخته شده از جنس الیاف ابریشمی با روکش برزنتی که در واقع دومین سایز این نوع استخر پیش ساخته محسوب می شوند. ارتافع این محصول ۶۵ سانتی متر بوده که این مدل را بیشتر برای مصارف تفریحی استفاده می کنند. پایه یا همان فریم های نگهدارنده این کالا به صورت آلومینیومی بوده و از قابلیت های ضد زنگ بودن بهره مند است.

استخر پیش ساخته پرورش ماهی اینتکس ، مناسب برای استفاده در حیاط منزل ، استخر پرورش ماهی ، باغ ، جهت شنا یا ذخیره آب با نصب بسیار آسان در ۲۰ دقیقه همراه با سی دی آموزشی ، جنس بدنه از پی وی سی فشرده و بسیار مقاوم پایه ها و لبه های استخر تماما" از جنس آهن بوده ودر برابر فشار آب بسیار مقاوم میباشد این استخر بدون پمپ تصفیه میباشد .با قابلیت نصب پمپ تصفیه آب ، رنگ آبی و طراحی داخلی نقاشی شده طرح کاشی میباشد برای نصب این استخر نیازی به زیر سازی نیست و براحتی میتوان روی خاک ، سیمان ، چمن و موزائیک آنرا نصب کرد. محصول شرکت intex ، استخر های پرورش ماهی گونه های مختلفی دارند اما آسان ترین ، کم هزینه ترین ، و کاربردی ترین استخر جهت پرورش ماهی همین محصول است که میتواند جزو بهترین و برترین انتخاب باشد.

به دنبال یک کسب و کار جدید هستید ؟ در حیاط خانه قصد نگهداری و پرورش ماهی را دارید ؟ در انتخاب و خرید استخر مورد نظر سردرگم هستید ؟ این محصول میتواند بهترین راهکار باشد برای راه اندازی یک شغل عالی با در آمد عالی !

استخر های اینتکس منظور مدل پایه دار فلزی است ، که در انواع مختلف و سایز های گوناگون تولید شده میتواند بهترین انتخاب و گزینه باشد ، چطور ؟ این محصولات بدون نیاز به کندن زمین و حفاری یا گود کردن زمین و همچنین بدون نیاز به هزینه های بالای ساخت استخر برای پرورش ماهی میتواند تنها جایگزین اینگونه محصولات باشد شما میتوانید با خرید این استخر و نصب سریع آن بدون زحمت و انرژی و همچنین صرفه جویی در زمان آنرا در هر جایی نصب کرده و ماهی های زینتی و انواع ماهی های قزل آلا ، ماهی کپور ، ماهی های قرمز جهت فروش ، ماهی سفید ، ماهی آزاد و انواع ماهی های دیگر را در آن پرورش دهید.

این محصول با گارانتی دو ساله عرضه میشود و ۵ سال دارای خدمات پس از فروش میباشد اگر چنانچه قصد راه اندازی و احداث استخر پرورش ماهی را دارید و فضای شما برای نصب این استخر بزرگ یا کوچک است میتوانید آنرا به طور سفارشی طبق ابعاد مورد نظر شما سفارش داده تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما تولید کرده و در محل شما نصب کنیم.

چند نکته که ممکن است در ذهن شما برای خرید این محصول باشد این است که آیا این استخر براحتی سوراخ نمیشود ؟ آیا پایه های آن استحکام لازم را برای این حرفه دارد ؟ با وجود هزینه های زیادی که ممکن است برای خرید ماهی کرده باشیم چگونه به استخری که روی زمین قرار میگیرد میتوان اعتماد کرد ؟ تحمل این همه حجم آب که داخل استخر ریخته میشود برای این محصول منطقی است و دچار خرابی یا مشکل نخواهد شد ؟ 

در جواب این سوالات باید اذعان داشت که تولید و ساخت این استخر و مدل های مشابه به شکل برزنتی طبق استاندارد های جهانی میباشد و هیچ گونه نگرانی بابت این موضوع را نداشته باشید زیرا اولا نوع جنس پایه های آن فلزی و آهنی میباشد و همچنین جنس بدنه آن نیز از برزنت و پی وی سی سخت تولید میشود که نانو است و میتواند فشاری بالغ بر ۳ تن در استخر های بزرگتر حتی تا ۴۰ تن را تحمل کند البته این موضوع را هم در نظر بگیرید که این گونه ابرار ها و استخر ها فقط به شکل یک نگهدارنده عمل میکنند زیرا حجم آب و وزن آب روی زمین قرار دارد و محدودیتی برای تحمل وزن برای این کالا ها وجود ندارد و کسانی که قصد دارند این کار را به طور دائمی انجام دهند میتوانند با خاطری آسوده اقدام به سفارش این محصول نمایند.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته پرورش ماهی

استخر پیش ساخته پرورش ماهی

استخر پیش ساخته پرورش ماهی یکی دیگر از محصولات شرکت تهران اینتکس است که میتواند بسیار کاربردی باشد و نیاز افرادی که قصد راه اندازی پرورش ماهی در منزل و محیط شخصی خود را دارند برطرف سازد ، استخر های پیش ساخته کاربردی های فراوانی دارند و پرورش ماهی نیز یکی از آن هاست ، برای تهیه و ساخت استخر جهت پرورش ماهی و آبزیان باید هزینه های سنگینی را پرداخت کرد ، اما استخر های پیش ساخته اینتکس در عصر جدید تمامی این مشکلات و هزینه های اضافی ساخت استخر را از میان برداشته و با کمترین هزینه و مبلغ میتوانید کسب و کار خود را شروع کرده و به اتمام برسانید، چنانچه قصد احداث استخر پرورش ماهی را دارید با مشاوران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

استخر پرورش ماهی اینتکس دارای سازه ای مستطیل شکل بوده که بعد از اسمبل کردن آن و نصب سازه به شکل طولی و عرضی بر روی شیار های استخر ونصب پایه های آن ، استخر شکل خواهد گرفت ، از نظر ایمنی و مقاومت از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و میتواند تا وزن 20 الی 30 تن را تحمل کند ، نصب این استخر در کمتر از 2 ساعت انجام میشود و نیازی به گود برداری یا حفاری ندارد و براحتی بر روی یک زمین مسطح و تراز نصب خواهد شد ، در نظر داشته باشید که اگر قرار است بر وری خاک یا سنگ ریزه نصب شود از موکت برای حفاظت از زیر استخر میتوانید استفاده کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

استخر پرورش ماهی همانند دیگر مدل های خود از طراحی مستطیلی برخوردار بوده که این طراحی سبب شده تا طول آن بیشتر باشد. بدنه ای که قسمت بیرونی آن دارای یک رنگ آبی و قسمت داخلی آن نیز به صورت چهارخانه و کاشی شکل طراحی شده است. این محصول که دومین نوع استخر های مستطیلی اینتکس از نظر ابعاد بوده توسط فریم های مخصوص خود نصب و راه اندازی می شود. این فریم ها به دو صورت داخلی و خارجی طراحی و ساخته شده که هر کدام به شکل خاصی بر روی بدنه اصلی سوار می شوند. البته در قسمت نحوه راه اندازی به توضیحات بیشتر آن خواهیم پرداخت. از دیگر ویژگی های طراحی این کالا داشتن محلی برای قرار دادن بطری آب و یا وسیله های دیگری که هنگام شنا می خواهید در کنارتان باشد خواهد بود. در هر گوشه این استخر لبه های پلاستیکی بزرگ سینی شکل وجود داشته که می توانید وسیله های خود را در این جا قرار دهید. 

ابعاد و ظرفیت آب

از نظر ابعاد این استخر دومین نوع استخر های مستطیلی شرکت بست وی محسوب شده که از ابعادی معادل (طول: 260 سانتی متر ، عرض: 160 سانتی متر ، ارتفاع: 65 سانتی متر) بهره می برد. این ابعاد برای استفاده از این استخر پرورش ماهی به عنوان تفریحات آبی و همچنین پرورش ماهی بسیار مناسب خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و در زمان جمع کردن آن به مراتب حجم کمتری را خواهد داشت. اما ارتفاع این کالا با عمق آن کمی متفاوت می باشد. در واقع عمق واقعی این محصول حدود 55 سانتی متر بوده که شامل 80 الی 90 درصد ظرفیت آب داخل آن خواهد بود. از آنجایی که هیچ استخری را تا لبه از آب پر نمی کنند برای همین عمق مفید آن همین مقدار خواهد بود. اما ظرفیت آب این محصول نیز 2282 لیتر بوده ظرفیت آب مناسب و استانداردی برای این کالا محصوب می شود. البته در صورت دلخواه می توان از حد ظرفیت آن این استخر را نیز از آب پر نمود. 

جنس بدنه که از مهمترین ویژگی های خرید و استفاده از این نوع استخر های پیش ساخته محسوب شده در این کالا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بدنه ای که به صورت یکدست ساخته شده از جنس پارچه الیاف دار با رویه برزنتی و PVC بوده که از ضخامت بالایی برای مقاوم بودن در برابر فشار و دمای آب و همچنین برخورد اشیای مختلف به بدنه دارد. بدنه ای با کیفیت که حتی در برابر نور و حرارت آفتاب نیز تا حدود زیادی مقاوم خواهد بود. قسمت داخلی این بدنه با داشتن طرح کاشی بسیار نرم و لطیف بوده و راه رفتن در آن هیچ گونه اذیتی برای مصرف کنندگان نخواهد داشت. قسمت بیرونی نیز کمی از قسمت داخلی مقاوم تر بوده تا در برابر اتفاقات ناگهانی مقاوم تر باشد. اما جنس پایه ها و فریم های داخلی و خارجی آن نیز از نوع آلومینیوم سبک و ضد زنگ می باشد. این فریم ها مقاوم خوبی برای نگه داشتن بدنه اصلی و همچنین وزن آب را داشته و هیچ گونه حساسیتی به شرایط جوی مختلفی نخواهد داشت. 

نحوه راه اندازی و نصب

راه اندازی استخر مستطیلی پرورش ماهی شاید به دلیل طراحی ساده خود بسیار راحت تر از سایر استخر های پیش ساخته بوده و ورند ساده تری را خواه داشت. برای این کار کافیست ابتدا بدنه اصلی استخر را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و سپس فریم ها را با توجه به نوع استفاده در قسمت های مختلف استخر به کار ببرید. توجه داشته باشید فریم های داخلی با فریم های خارجی کمی متفاوت بوده و هنگام استفاده اشتباهی رخ ندهد. اما زمانی که قصد استفاده از این استخر در سطحی سخت و سفت تر را داشتید بهتر از زیرانداز های مخصوص این استخر ها مانند تاتامی ها استفاده نمایید. این کار باعث می شود تا علاوه بر مراقبت بیشتر از کف استخر قسمتی نرم و ضخیم تر را برای راه رفتن و یا استادن در درون آن به وجود آورد. دقت داشته باشید پس از نصب کامل استخر آن را از آب پر کنید. برای جمع کردن بدنه نیز کافیست ابتدا از فریم ها شروع کرده و سپس به شکل صحیح بدنه را جمع کنید.

سایر ویژگی و کاربرد ها

این نوع استخر پیش ساخته با توجه به نام خود علاوه بر تفریحات آبی برای کار های صنعتی و تجاری نیز قابل استفاده خواهد بود. کار هایی مانند پرورش ماهی های کوچک و همچنین ذخیره آب در صنعت کشاورزی از دیگر کاربرد های این محصول شرکت اینتکس خواهد بود. ویژگی های دیگری که این استخر داشته، تعبیه کردن دریچه های مخصوص ورود و خروج آب و همچنین قابلیت نصب پمپ های تصفیه آب بر روی آن می باشد. سبک بودن این کالا نسبت به سایر مدل های استخر های پیش ساخته نیز می تواند ویژگی پر مزیتی برای این محصول باشد.

جمع بندی

استخر پیش ساخته پرورش ماهی در نوع مستطیلی یکی از مقرون به صرفه ترین استخر های قابل حمل و سبک برای کار های صنعتی و بخصوص تفریحات آبی در فضای شخصی بوده که از کیفیت خوبی نسبت به قیمت خود بهره مند است. کالایی که برای رفع بسیاری از نیاز های عادی کاربران فروش بالایی را تا کنون داشته است. این کالا همانند سایر مدل های خود از ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت اینتکس برخوردار بوده و قابل عرضه به تمامی نقاط ایران می باشد.

صنعت پرورش ماهی یکی از صنعت های بسیار مهم و پررنق می باشد که در سال های گذشته به ویژه در نقاط پر آب ایران به خوبی جای افتاده است . این صنعت به گفته برخی به شدت می توان پول ساز باشد اما نیاز به سرمایه اولیه ایده آل دارد و به اصلاح ابتدای کار امکان دارد خاک خوری داشته باشد . یکی از اصلی ترین پایه های راه اندازی کسب و کاری همچون پرورش ماهی تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای راه اندازی اولیه می باشد . به طور قطع احداث استخرهای بتنی برای ماهی های مختلف می تواند بسیار هزینه بر باشد و مخصوصا اینکه ماهی ها با سن ها مختلف و شرایط آبی مختلف باید در استخرهای جداگانه نگهداری شوند که این امر سبب می شود نیاز شما به احداث چندین استخر بسیار بیشتر حس شود . 

در این خصوص استخرهای پیش ساخته به خوبی توانسته اند جای خود را در میان طرفداران این صنعت باز کنند . مزیت های بسیار استخرهای پیش ساخته باعث شده است تا به خوبی بتوانند به عنوان رقیبی سرسخت برای استخرهای سنتی بتنی خود را معرفی کنند . برندهای بسیاری اقدام به تولید استخرهای پیش ساخته نموده اند که از جمله معروف ترین و با کیفیت ترین استخرهای پیش ساخته می توان به اینتکس ، بست وی و ایرتکس اشاره داشت که باید توجه داشته باشید این محصولات را از نمایندگی های معتبر تهیه نمایید زیرا استخرهای پیش ساخته متفرقه و بی کیفیت در بازارهای داخلی بسیار دیده می شود . نمایندگی تهران اینتکس به عنوان عرضه کننده استخرهای پیش ساخته با ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش حرفه ای پنج ساله خود را به مرجعی بزرگ برای تهیه این محصولات تبدیل کرده است که در حال حاضر دارای چندین شعبه حضوری در شهر تهران و شهر نور در شمال کشور می باشد . استخر های فریمی و پیش ساخته در سالهای اخیر توانسته اند تا به یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش تبدیل شوند . دلیل این محبوبیت ، سادگی در نصب ، سرعت نصب ، هزینه کم و همچنین زیبایی آنها می باشد که مناسب برای استفاده تمام سلیقه ها می باشد . شرکت اینتکس نیز یکی از تولید کنندگان استخر های پیش ساخته و فریمی می باشد که توانسته است محصولاتی با کیفیت تولید کند و بتواند به بهترین شرکت سازنده استخر های پیش ساخته و آماده تبدیل شود . 

 

استخر فریمی اینتکس نیز از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح کامل درباره آن خواهیم پرداخت . استخر پیش ساخته پرورش ماهی فریمی اینتکس محصولی جدید از این شرکت می باشد که دارای بدنه ای از جنس الیاف ابریشمی و روکش برزنتی می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی و همچنین فشار آب دارد . لایه های ابریشمی استفاده شده در بدنه این محصول به شما کمک می کند تا استخری مقاوم در برابر پارگی ، ضربه و فشار داشته باشید . همچنین پایه های آهنی مستحکم این محصول به شما کمک می کند تا استخری با دوام و همچنین مقاوم داشته باشید که با پر شدن آب درون استخر ، میله های جابجا نخواهند شد و تغییر شکل نیز نخواهند داد . همچنین این میله های آهنی به صورت کاملا ضد فرسایش می باشند و در برابر آفتاب و آب مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد . استخر پرورش ماهی اینتکس به صورت مستطی طراحی شده است که دارای 260 سانتی متر طول ، 160 سانتی متر عرض و 65 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه بسیار مناسبی برای یک استخر پرورش ماهی می باشد . البته کاربرد های این استخر را نمی توان به استخری مخصوص پرورش دادن ماهی خلاصه کرد و از این استخر فریمی اینتکس می توان به عنوان استخری برای دخیره کردن آب برای فصل های کم آبی ، شنا و یا منبع آبی برای آبیاری درختان و گیاهان استفاده نمود . 

به سبب اندازه مناسب و کاربردی این استخر ، می توان از آن در ویلاها ، حیاط منزل ، پشت بام و یا هر مکان دیگر استفاده نمود . راه اندازی و جمع کردن استخر نیز بسیار سریع می باشد و می توان به راحتی و دزر مدت زمان کمتر از 1 ساعت استخر را برپا نموده و آماده ی استفاده کرد . زمان لازم برای پر شدن استخر نیز بستگی به فشار آب شما دارد اما می توان گفت به طور متوسط حدود 20 دقیقه زمان نیاز می باشد تا استخر به طور کامل پر شود .  ظرفیت 2282 لیتری این استخر پیش ساخته فریمی اینتکس نیز به شما کمک می کند تا بتوانید در مدت زمان کمی این محصول را پر کرده و یا خالی نمود آن را جمع کرد . بر روی این مدل استخر فریمی پمپ تصفیه وجود ندارد که البته می توانید آن را به طور جداگانه خریداری کنید و بر روی استخر خود نصب کنید .  همچنین می توانید برای جلوگیری از ورود حشرات و زباله به داخل استخر ، برای آن درپوش مخصوص تهیه کنید و از ۀآن استفاده کنید . همچنین برای زیر استخر می توانید از کفپوش های مخصوص که شرکت تهران اینتکس توزیع می کند استفاده کنید تا کف استخر شما دچار فرسودگی نشود و مشکل ساز نشود . استخر های پیش ساخته جایگزین های مناسبی برای استخر های بتنی بوده و می توان با هزینه ی بسیار کمتر یک استخر مناسب برای استفاده های روزمره و شخصی و همچنین استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی استفاده نمود . 

 

در بخش بالا استخرهای پیش ساخته فریمی را که قابلیت استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی داشتن به شما معرفی کردیم . در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی استخر پیش ساخته پرورش ماهی برزنتی بپردازیم و سپس برخی سوالات مهم شما را پاسخ دهیم تا با گرفتن جواب خود به خوبی بتوانید به انتخابی آگاهانه دست پیدا کنید . استخر پیش ساخته پرورش آبزیان برزنتی استخرهای پیش ساخته در بخش عمده ای از سازه های خود دارای بدنه های برزنتی دو الی سه لایه می باشند که بسیار مقاومت بالایی برخودار است و از این رو به خوبی می توان از آن به عنوان سد محکمی در برابر فشار آب داخلی استخر باد کرد . این استخرهای پیش ساخته برزنتی را می توان بهترین انتخاب برای نگهداری انواع ماهی های پرورشی نام برد . بدنه برزنتی مقاوم این استخرهای پیش ساخته به خوبی توسط پایه های آهنی با روکش های از آلومینیومی ضد زنگ بر روی زمین نگهداری می شود که از این رو خیال شما را به هنگام استفاده به طور کلی راحت می کند . این استخرهای پیش ساخته به طور کلی پیشهاد می شود که توسط تکنسین های کاربلد نصب و را اندازی شود ، البته باید بدانید که راه اندازی استخرهای پیش ساخته توسط خود شما نیز امکان پذیر است اما یک خورده ریز کاری دارد که بهتر است به اصطلاح کار را به کاردان بسپارید تا به بهترین شیوه انجام شود . 

بدنه برزنتی استخر های پیش ساخته که به صورت چندلایه می باشد دارای مقاومت بسیار بالا می باشد و از بابت آسیب رسیدن توسط آبزیان کاملا غیر ممکن است . فشار آب داخلی نیز به هیچ عنوان نمی تواند به فروپاشی ساختار استخر منجر شود و از این رو ضمانت بر روی تمامی استخرهای پیش ساخته فروشگاه تهران اینتکس وجود دارد و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای بر روی تمامی کار ها وجود دارد که با خیالی راحت می توانید اقدام به استفاده از این محصولات نمایید . اما باز هم برای راحتی خیال مشتریان در صورت بروز هر گونه مشکل و پیش آمد می توانید از خدمات نمایندگی تهران اینتکس استفاده نمایید . در مقایسه استخرهای برزنتی و استخرهای پیش ساخته پرورش ماهی فریمی با توجه به سابقه فروش پانزده ساله ای که داریم بهتر است آبزیان کوچک تر و یا ماهی های نابالغ را درون استخر های پیش ساخته فریمی و ماهی های بزرگ تری قزل آلا و همچنین ماهی های خاویاری را درون استخر های پیش ساخته برزنتی نگهداری کنید . ابعاد استخر پیش ساخته ، استخرهای پیش ساخته پرورش ماهی برزنتی فارغ از برند سازنده آن ها در بخش طول و عرض به شدت تنوع پذیری بالایی دارند . استخرهای پیش ساخته برزنتی در کوچک ترین سایز از طول 3 متر در عرض 2 متر شروع می شوند و به طول 10 متر در عرض 7 متری ختم می شوند که نشان از تنوع پذیری بالا دارد .

این محصولات در بخش عمق به صورت یکسان دارای ارتفاع 130 سانتی متری می باشد که باید توجه داشته باشید در این رابطه فقط برند ایرتکس دارای عمق بیشتر تا محدوده 150 سانتی متری می باشد که این نکته را هنگام خرید استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی توجه داشته باشید . استخرهای پیش ساخته فارغ از ابعادی که دارند باید فضای یک متری پیرامون آن ها برای قرارگیری هر چه بهتر پایه ها هنگام نصب و نگهداری خالی گذاشته شود ، زیرا پایه ها به صورت صاف قرار داده نمی شوند . به هنگام تهیه استخرهای پیش ساخته پرورش ماهی می توانید به جای گرفتن یک استخر بزرگ از چندین استخر در محیط های مختلف استفاده نمایید و این امر در جداسازی گونه های مختلف آبزیان و تفکیک ماهی های بالغ می تواند کمک شایانی به برپا کنندگان این صنعت کند . استخر پیش ساخته جهت پرورش ماهی دست دوم خوب است ؟ برای پاسخ به این سوال باید پا را فراتر از استخرهای پیش ساخته گذاشت باید توجه داشته باشید که خرید اجناس دست دوم همانطور که می تواند در هزینه های شما صرفه جویی داشته باشد ، ریسک پذیری بالایی را نیز از شما طلب می کند . استخرهای پیش ساخته اجناسی می باشند که باید در شرایط محیطی ایده آل و به خوبی نگهداری شوند تا بهترین بازدهی را برای شما به ارمغان بیاورند . 

هنگام تهیه استخر های پیش ساخته دست دوم حتما تمامی بخش های بدنه برزنتی را به خوبی چک کنید و در صورت خرید مهلت تست سه الی چهار روزه را طلب کنید تا به خوبی بتوانید از سلامت استخر پیش ساخته به هنگام آبگیری محصول اطمینان حاصل کنید . بدنه برزنتی استخرهای پیش ساخته دست دوم شاید دارای سوراخ های ریزی باشدکه با چشم در ابعاد بالایی که بدنه استخر دارد قابل مشاهده نباشد اما به راحتی پس از آبگیری استخر می توانید تمامی بخش های آن را برررسی نمایید . علاوه بر بدنه استخر پیش ساخته ، یکی از بخش های مهم آن پایه های نگهدارنده بدنه می باشد که نقس استحکام سازی استخر را ایفا می کند .

 این بخش نیز به هنگام فشار وارد شدن می تواند عملکرد خود را به نمایش بگذارد و زمانی که استخر پیش ساخته پر از آب می شود باید اقدام به بررسی آن نمایید . از این رو پیشنهاد ما به شما هنگام خرید استخر پیش ساخته پرورش ماهی دست دوم گرفتن مهلت تست سه روزه از فروشنده جهت آبگیری استخر و تست کامل فیزیکی می باشد تا با خیالی راحت بتوانید از این محصولات در صنعت خود و یا به منظور استفاده های تفریحی بهره ببرید . استخر پیش ساخته برای چه ماهی هایی قابل استفاده است ؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید ببینید که شرایط دمایی آبی که می خواهید درون استخرهای پیش ساخته  دهید به چه صورت می باشد . دو نوع از ماهی هایی که به صورت رایج در کشور ما پرورش داده می شوند ماهی قزل آلا و ماهی خاویاری می باشد که هزینه های پرورش به نسبت هزینه فروش آن ها ایده آل می شود و سود خوبی را در ماه در صورت کاربلد بودن می توان به پرورش دهنده بدهد . با یک تحقیق می توانید به دست بیاورید که ماهی قزل آلا از جمله ماهی های سرد آبی می باشد و در دمای آب 12 تا 18 درجه می باشد که این دما بهترین روش تکثیر را برای ماهی قزل آلا فراهم می آورد .

باید توجه داشته باشید که دمای بالاتر از 24 درجه سانتی گراد می تواند موجب بالا بردن تلفات ماهی شود و هرگز در مدت زمان بالا نگذارید آب بر روی این دما قرار بگیرد . ماهی های خاویاری اما در دسته ماهی هایی می باشند که در دمای معمول رو به بالای آب داخلی استخر شرایط رشد و تکثیر را دارند و نمی توان با ماهی قزل آلا در یک دسته و یا یک استخر قرار بگیرند . ماهی های خاویاری در دمای آب 15 تا 27 درجه شرایط زیست را دارند اما بهترین دما برای زیست ایده آل 19 تا 21 درجه می باشد که دمای بالاتر از 27 درجه نیز می تواند موجب خسارات و تلفات این ماهی گرانبها شود . با توجه به دماهای ذکر شده می توان گفت که استخر های پیش ساخته هیچ گونه محدودیتی در زمینه پرورش ماهی ندارند و با توجه به بدنه مقاومی که در بخش های بالاتر اقدام به بررسی آن ها کردیم بهترین گزینه محسوب می شوند . لوازم جانبی استخر پیش ساخته پرورش ماهی بسته به برند سازنده دارای لوازم جانبی درون پکیج خود نیز می باشند . ا

ما فارغ از موجود بودن یا نبودن لوازم جانبی درون استخر های پیش ساخته می توانید به صورت جداگانه اقدام به خرید آن ها از نمایندگی های معتبر نمایید . استخرهای پیش ساخته دارای دو نوع لوازم جانبی یعنی لوازم جانبی ضروری و لوازم جانبی غیرضروری می باشند که برای استفاده های صنعتی نیاز به لوازم جانبی ضروری می باشد . از جمله مهم ترین پایه های استخرهای پیش ساخته می توان به پمپ تصفیه آب استخر اشاره داشت . استخرهای پیش ساخته دارای دو نوع پمپ تصفیه آب فیلتری و شنی می باشند که بسته به ابعاد استخر باید اقدام به تهیه آن ها نمایید . توصیه می شود که در هنگام خرید استخر پیش ساخته خود از فروشنده در صورت آگاهی کامل مشاوره ای در مورد مدل های پمپ تصفیه بگیرید و پیشنهاد فروشنده را مورد توجه قرار دهید زیرا امر تصفیه ایده آل آب های داخلی استخرهای پیش ساخته ضروری و حائز اهمیت می باشد و رابطه مستقیمی با قدرت پمپ شما دارد . پمپ های تصفیه آب فیلتری دارای سایز های گوناگون می باشند و اغلب برای استخرهای پیش ساخته کوچک و متوسط مورد استفاده قرار می گیرند و بهتر است از پمپ های تصفیه آبی شنی برای استخرهایی با ابعاد بزرگ استفاده نمایید . برای استخرهای پیش ساخته اغلب بهتر است از پمپ های تصفیه آب شنی استفاده نمایید زیرا دارای آلودگی بالای آبی می باشند . 

در بدنه های استخر های پیش ساخته یک ورودی و یک خروجی وجود دارد که توسط دو رابط به پمپ تصفیه متصل شده و با گردش آب داخلی اقدام به تصفیه و پاکسازی آب می کند . نمایندگی تهران اینتکس به عنوان فروشگاه مرکزی برند اینتکس بست وی و ایرتکس درون پکیج استخرهای پیش ساخته خود پمپ های تصفیه آب قوی و همچنین سایر لوازم جانبی را قرار داده است و از طرفی اقدام به فروش جداگانه لوازم جانبی نیز می نماید . از دیگر لوازم جانبی مورد نیاز می توان به زیرانداز استخرهای پیش ساخته که از جنس برزنت هستندو مانع سایش بدنه استخر به زمین می شوند اشاره داشت و همچنین نردبان آلومینیومی ضد زنگ که قابلیت استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی را به خوبی داراست . همچنین فواره های دارای نور و یا بدون نور نیز بر روی لبه استخرهای پیش ساخته قابلیت نصب را دارند که در صنعت پرورش ماهی به کررات مورد استفاده قرار می گیرند و مانع از راکد ماندن آب داخلی می شوند . از جمله دیگر لوازم جانبی استخرهای پیش ساخته درپوش مخصوص آن ها می باشد که به نظر کارایی خاصی برای استخرهای پیش ساخته ندارد و از آن ها در مصارف تفریحی استفاده می شود  نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته پرورش ماهی توسط دی وی دی آموزشی که درون پکیج آن ها قرار داده شده است امکان پذیر می باشد اما بهتر است که به قول معروف کار به کاردان سپرده شود و حداقل در اولین بار نصب استخر های پیش ساخته از تکنسین های کاربلد استفاده نمایید . 

فروشگاه تهران اینتکس با بهره گیری از تکنسین های با تجربه و سابقه بالای نصب اقدام به خدمات ارسال و نصب استخرهای پیش ساخته در محل نموده است که تضمین کیفیت فوق العاده استخر های پیش ساخته خود را به شما می دهد . علاوه بر آن کلیه استخرهای پیش ساخته این فروشگاه دارای ضمانت اصالت محصولات و خدمات پس از فروش حرفه ای می باشند . در پایان امیدواریم اطلاعات جامعی را قبل از خرید استخر پیش ساخته پرورش ماهی به شما انتقال داده باشیم و خرید با آگاهی کامل برای شما رقم بزنیم ، در صورتی که هنوز هر گونه سوال و یا ابهامی برای شما عزیزان وجود دارید می توانید با مشاورین ما در نمایندگی تهران اینتکس تماس گرفته و از مشاوره رایگان قبل از خرید بهره مند شوید . فروشگاه تهران اینتکس در شعب نمایندگی حضوری در شهر تهران و همچنین در حال حاضر در شهر نور در استان مازنداران می باشد که با مراجعه به این شعب می توانید استخر های پیش ساخته و سایر محصولات بادی در از نزدیک مشاهده کنید و اقدام به بررسی نمایید .

نوع استخر :مستطیلی جهت پرورش ماهی
ظرفیت آب2282 لیتر
طول260 سانتی متر
عرض160 سانتی متر
ارتفاع65 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپندارد
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی
مهدی شریفی

سلام این محصول برای تولید چند ماهی مناسب است و نحوه تخلیه اب به چه طریق می باشد. ممنون

149 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...