استخر پیش ساخته عمیق

استخرها یکی از بهترین مکان ها برای تفریحات آبی و حتی شنا کردن می باشد که امروزه از آن ها در خانه ها و ویلا و ... نیز استفاده می شود ، به طوریکه طراحی های مدرنی از استخر ها حتی در زیر زمین آپارتمان ها انجام می شود تا افراد و ساکنین بتوانند به راحتی از این تفریحات مفرح و بسیار دوست داشتنی برخوردار شوند . به دنبال این موضوع ، استخر های جدیدی به صورت آماده طراحی شدند که با عنوان استخر پیش ساخته شناخته می شوند . استخر های پیش ساخته که از معنی آن ها نیز کامل می توانید تشخیص دهید ، استخر هایی هستند که از پیش و از قبل ساخته شده اند و تنها نیاز به راه اندازی و استفاده دارند ، این استخر های جدید ویژگی های بسیار عالی دارند که حتی موجب شده تا بسیاری از افرادی که به فکر ساخت استخر بتنی باشند ، استخر های پیش ساخته را در اولویت قرار داده و از آن ها برای استفاده شخصی در ویلا و خانه استفاده کنند . استخر پیش ساخته عمیق از پر فروش ترین مدل هایی است که توانسته انتظارات بسیاری از مشتریان را بر آورده کند . به همین منظور قصد داریم تا در این مطلب به استخر پیش ساخته عمیق اشاره کنیم و ویژگی های آن را به شما عزیزان معرفی نماییم .

استخر های پیش ساخته استخر هایی هستند که از بدنه و فریم تشکیل شده اند و این دو بخش ، از بخش های اصلی تشکیل دهنده استخر های پیش ساخته می باشند که شما می توانید بدون نیاز به وسیله دیگری تنها با استفاده از این دو بخش و اتصالات مورد نیاز ، استخر پیش ساخته را نصب و از آن استفاده کنید . به طور کلی استخر های پیش ساخته عمدتا از بدنه برزنتی و پایه هایی از جنس فلزات و یا فایبرگلاس ساخته می شوند که در ادامه به آن ها اشاره هایی خواهیم کرد . این اجناس به خصوص در ساخت استخر پیش ساخته عمیق کاربرد دارد ، چرا که کیفیت محصولات را افزایش داده و در نتیجه استخر پیش ساخته عمیق از دوام بالایی برخودار بوده و می توانید از آن ها برای مدت های طولانی استفاده کنید ، بدون اینکه دچار مشکل شوند . استخر پیش ساخته عمیق ممکن است در مدل های مختلفی تولید شود ، ولی عمدتا این استخر های پیش ساخته به صورت گرد ، مستطیلی و مربع ساخته می شوند که انتخاب آن ها کاملا سلیقه ای است . 

استخر های پیش ساخته از نظر ابعاد می تواند کاملا انتظارات شما را بر آورده کند . شاید بسیاری از شما با شنیدن استخر پیش ساخته به یاد استخر های کوچک بیوفتید که در حدود 2 یا 3 متر طول دارند ، اما در واقع اینطور نبوده و استخر های پیش ساخته نه تنها عمیق هستند ، بلکه ابعاد بزرگی نیز دارند . از استخر پیش ساخته عمیق با نام هایی همچون استخر آماده شرکتی نیز یاد می شود . استخر های پیش ساخته عمیق عمدتا دارای طول یا قطر هایی 2 متری تا 10 متری می باشد که به عنوان یک استخر خانگی یا ویلایی شخصی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . تنوع بسیار زیادی که در ابعاد استخر های پیش ساخته وجود دارد می تواند دستان شما را در خرید استخر پیش ساخته عمیق باز تر کند تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید بتوانید استخر های پیش ساخته خود را خریداری کنید . 

استخر پیش ساخته عمیق عمدتا به استخر هایی با عمق بیشتر از 1 متر گفته می شود . عمدتا استخر های پیش ساخته از عمق های پایین همچون عمق 60 سانتی متر شروع شده و تا 130 متر طول خواهند داشت . این عمق کاملا استاندارد برای استخر های خانگی و ویلایی بوده و با توجه به این موضوع شرکت های سازنده استخر پیش ساخته نیز این عمق ها را بسته به ابعاد استخر های پیش ساخته در نظر گرفته است . البته توجه داشته باشید که استخر های پیش ساخته به دلیل نوع طراحی که دارند ، دارای محدودیت عمقی هستند و استخر های عمیق تر ملزم به داشتن پایه ها و ستون های مقاوم تری هستند که با توجه به ماهیت استخر های پیش ساخته که یک نوع استخر پرتابل و قابل حمل است ، امکان ساخت استخر عمیق تر وجود ندارد . همانطور که اشاره شد ، استخر های پیش ساخته استخر هایی هستند که قابلیت جابجایی دارند و یکی از دلایل محبوبیت این برند ها پرتابل بودن استخر پیش ساخته خواهد بود . 


ویژگی بسیار خوبی که استخر پیش ساخته عمیق پرتابل دارد ، این است که شما می توانید در صورت نیاز به جابجایی استخر پیش ساخته را جابجا کنید ، همچنین شما می توانید در صورت نیاز حتی استخر پیش ساخته را جمع کنید و یا به صورت فصلی از آن ها استفاده کنید . استخر های پیش ساخته عمیق از فریم های جدا شونده تشکیل شده است ، عمدتا این استخر ها دارای پایه ها و ستون ها و زانوهایی هستند که قابلیت متصل شدن به یکدیگر را دارند و می توانند پایه هایی مقاوم برای بدنه استخر های پیش ساخته باشند و بدنه را به صورت ایستاده نگه دارند تا اینچنین استخر فرم گرفته و شما بتوانید داخل استخر را با آب پر کنید . همانطور که اشاره شد ، بیشتر استخر های پیش ساخته عمیق از بدنه برزنتی چند لایه ساخته شده اند که ممکن است در ساخت بدنه از لایه هایی همچون پی وی سی ضخیم و الیاف پلی استری نیز استفاده شود . این طراحی چند لایه علاوه بر ضد آب کردن بدنه استخر پیش ساخته عمیق می تواند دوام و کیفیت استخر را نیز افزایش دهد . 

استخر پیش ساخته عمیق به دلیل اینکه عمق زیادی دارد ، می تواند حجم زیادی از آب را نیز در داخل خود جای دهد ، به همین منظور تولید کنندگانی که فروش استخر پیش ساخته عمیق را انجام می دهند از پایه های فلزی همچون فولاد ، استیل و آلومینیوم برای ساخت استخر پیش ساخته عمیق استفاده می کنند . بنابراین در خرید استخر پیش ساخته عمیق به این موضوع یعنی جنس پایه و بدنه استخر های پیش ساخته توجه داشته باشید . آلومینیوم وزن بسیار سبکی دارد و باعث می شود که استخر وزن سبکی داشته باشد ، این جنس ضد آب بوده و بسیار ایده آل برای استفاده در پایه های استخر می باشد . در کنار آن استیل نیز از مقاوم ترین فلزات است که کاملا ضد آب بوده و به دلیل زیبایی و البته کیفیت و دوام بالایی که دارد در ساخت استخر پیش ساخته عمیق استفاده می شود . 

فروشگاه اینترنتی اینتکس با توجه به نمایندگی فروش استخر پیش ساخته عمیق در ایران بوده و یکی از تولید کنندگان استخر پیش ساخته عمیق ایرانی نیز می باشد ، این امکان را برای مشتریان خود به وجود آورده است تا بتوانند به صورت سفارشی استخر های پیش ساخته خود را در عمق های مختلف و در ابعاد مشخص خریداری کنند . بنابراین شما می توانید به راحتی استخر پیش ساخته عمیق سفارشی خود را در فروشگاه اینتکس ثبت کنید تا بسته به نیاز شما استخر پیش ساخته طراحی و تولید شود . عمق استخر های پیش ساخته برند های خارجی مشخص بوده و شما می توانید در فروشگاه اینترنتی اینتکس انواع استخر های پیش ساخته خارجی عمیق و یا کم عمق را مشاهده کرده و در صورت انتخاب آن ها را خریداری کنید . 

این استخر ها عمدتا از برند های معروف و درجه یکی همچون اینتکس ، بست وی و جیلانگ می باشد که می توانید با ضمانت آن ها را خریداری کنید . همچنین شما می توانید استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس را در ابعاد دلخواه خود خریداری کنید که حتی عمق های بیشتر از استخر پیش ساخته عمیق خارجی دارد . برای کسب اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته عمیق می توانید با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید . امکان خرید حضوری استخر پیش ساخته عمیق نیز وجود دارد و شما می توانید به دفتر مرکزی فروش و سایر شعب فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کرده و استخر های خود را با تخفیفات ویژه تری خریداری کنید .