استخر پیش ساخته داخل زمین توکار

intex 59426

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
39,690,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته داخل زمین توکار

استخر پیش ساخته داخل زمین یا استخر توکار جهت قرار دادن در داخل زمین و چاله گودال محصولی کاملا مناسب برای استفاده و داشتن یک استخر کامل در منزل در کمترین زمان و حداقل هزینه ممکن بوده که توسط شرکت تهران اینتکس میسر شده است. برای نصب این استخر ابتدا باید گودبرداری کرده و بستر نصب استخر پیش ساخته توکار را فراهم کنید. برای این کار می توانید با همکاران ما نیز در دفتر اصلی شرکت تماس حاصل کنید و همکاری های لازم را داشته باشد، پس از انجام امور مربوطه به وجود آمدن بستر همکاران ما با حضور در محل شما ، استخر پیش ساخته را در داخل زمین برای شما نصب خواهند کرد.

این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند جایگزین دائمی استخر های سنتی باشد، دیواره های برزنتی و PVC چند لایه و پایه های آهنی گالوانیزه توضیح کوچکی از کیفیت استخر پیش ساخته توکار می باشد که بدون شک در اولین استفاده رضایت شما را در بر خواهد داشت. استخر بتنی نیز حرفه ماست . این استخر به صورت پیش ساخته و از قبل آماده شده است و میتواند عایق خوبی برای قرار گرفتن در داخل محیط و زمین باشد که این امر باعث خواهد شد دیگر هزینه های اضافی جهت خرید کاشی و سرامیک و همچنین ایزوگام و موتور خانه برای تصفیه آب را صرف نکنید این محصول بعد از نصب و جای گذاری بسیار زیبا و شکیل خواهد شد خصوصا که اگر شما دور حاشیه استخر را توسط مصالح یا چوب های واتر موود تزئین نمایید عینا شبیه به استخر های سنتی خواهد بود

در سال جدید امکان سفارش طبق سایز دلخواه فراهم شده و عزیزان میتوانند برای فضای زمین خود طبق متراژ اعلامی از سوی خریداران آن را سفارش داده تا گروه تهران اینتکس آنرا پس از یک هفته آماده سازی و در داخل زمین اجرا نمایند.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته داخل زمین توکار

استخر پیش ساخته داخل زمین

شرکت اینتکس را می توان برترین تولید کننده استخر های پیش ساخته و استخر های توکار دانست که توانسته است در سالهای اخیر اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت کند . استخر های این شرکت دارای بدنه ای مستحکم در برابر فشار آب موجود در استخر و ضربه های شما به بدنه آن می باشد و می توانید با خیال آسوده از این محصول استفاده کنید . در ادامه به توضیح درباره استخر پیش ساخته توکاراین شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این استخر پیش ساخته به صورت کاملا مهندسی بوده و از محصولات پرطرفدار و زیبای این شرکت به شمار می آید . طراحی این استخر پیش ساخته به صورت مستطیلی بوده و در هنگام استفاده از آن حس استخر پیش ساخته به شما دست نخواهد داد . در اطراف این استخر فریم های آلومینیومی  و پایه های آهنی قرار داده شده است که به کمک این پایه ها استخر مقاومت بالایی دارد . استخر پیش ساخته توکار اینتکس به گونه ای طراحی شده است تا بتوان آن را به طور ثابت در داخل زمین قرار داد و از آن استفاده نمود . فضای خالی اطراف بین استخر و زمین را نیز می توانید به شکل دلخواه پر کنید تا استخر زیبایی خود را نمایان کند . لبه های این استخر نیز دارای پی وی سی مخصوصی می باشد . این پی وی سی ها برای این کار تعبیه شده اند تا در هنگام استفاده در استخر و با برخورد بدن شما با لبه های استخر مشکلی برای بدن شما پیش نیاید و بتوانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید .

جنس بدنه

بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی مستجکم بوده و در داخل بدنه آن از الیاف ابریشم استفاده شده است . به سبب استفاده از این الیاف ابریشمی در داخل استخر ، بدنه مقاومت بالایی پیدا کرده است و توانسته است به خوبی فشار آب داخل استخر را کنترل کند . پایه های استفاده شده در این محصول نیز آهنی بوده و مقاومت بسیار بالایی دارند و می توانند به راحتی وزن استخر را تحمل کرده و تعادل آن را حفظ کنند . همچنین این پایه های آهنی به طورکامل ضد زنگ بوده و می توان از آن ها در تمام شرایط جوی استفاده نمود . استفاده از فایبرگلاس نیز در این استخر موجب این شده است تا استحکام استخر در برابر فشار و ضربه بیشتر شود و بتوانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید . همچنین بدنه این استخر به طور کامل ضد فرسایش بوده و در استفاده های طولانی مدت و بارش باران بر روی آن مشکلی برای بدنه استخر پیش نخواهد آمد و فرسوده نخواهد شد . 

ابعاد و ظرفیت

استخر پیش ساخته توکار اینتکس دارای 732 سانتی متر طول ، 366 سانتی متر عرض و 132 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه بسیار مناسبی برای استخر پیش ساخته برای شنا و استفاده های معمولی و یا حتی استفاده به عنوان استخر صنعتی می باشد . البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که از اکثر استخر های اینتکس می توان به عنوان استخر توکار استفاده نمود و می توان آن ها را در داخل زمین نیز قرار داد که این کار توسط متخصصان شرکت تهران اینتکس انجام می شود و نیاز به نگرانی در این باره نیست . وزن این استخر پیش ساخته توکار نیز حدود 200 کیلوگرم می باشد که ورن مناسبی برای یک استخر پیش ساخته می باشد و می توان به راحتی و به کمک یک خودروی سواری این محصول را جابجا نمود . ظرفیت آب این استخر نیز 31805 لیتر می باشد که به راختی و در مدت زمان کمی می توان آن را پر کرده و آماده استفاده نمود . همچنین خالی شدن این استخر نیز به سرعت انجام می شود که می توانید از آب داخل استخر برای آبیاری گیاهان و درختان باغ خود استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

راه اندازی و نصب این استخر کار دشواری نبوده و همکاران ما این کار را به سرعت برای شما انجام می دهند .نصب و راه اندازی این استخر حدود 1 ساعت طول می کشد که می توانید با خیال آسوده این کار را به متخصصان شرکت تهران اینتکس بسپارید . البته برای اجرا کردن این استحر در داخل زمین می بایست شما قبل از اعزام همکاران ما ، محل خود را آماده انجام این کار کنید . حفاری به اندازه دلخواه و استفاده از سیمان بر روی دیواره های محل حفاری شده و کف آن محل از کارهای ضروری می باشد . همچنین می توانید فضای خالی در میان استخر و محل حفاری شده را به طور دلخواه پر کنید و به زیبایی استخر کمک کنید . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از پاره شدن بدنه آن جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

استخر پیش ساخته توکار محصولی از شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای مستحکم و مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد که یک استخر مناسب برای استفاده های روزمره و همچنین استفاده های صنعتی می باشد . بدنه ای مقاوم ، پایه های مستحکم و الیاف ابریشمی استفاده شده در بدنه استخر از ویژگی های آن به شمار می آید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید .  برای خرید استخر پیش ساخته توکار با تهران اینتکس مرکز پخش و فروش استخر های اینتکس مراجعه فرمایید

نوعمستطیلی
ظرفیت آب31805 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
نصب درون زمین و با استاندارد های اینتکس
دارای گارانتی
وزن: 200 کیلو گرم
اقلام همراهنردبان، جاروی اسکیمر، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...