استخر پلاستیکی پرورش ماهی

امروزه پرورش ماهی تبدیل به یک شغل پر درآمد و همچنین فراگیر شده است که البته در کنار همه ویژگی های مثبت نیاز به نگهداری دقیق دارد . در کنار نگهداری های دشوار هزینه های این کار نیز از نکاتی می باشد که باید به آن توجه داشت . برای پرورش ماهی نیاز به محل مخصوص و همچنین استخر و حوضچه های مخصوص می باشد . استفاده از استخر های بتنی یکی از روش های سنتی این کار بود که امروزه این کار هزینه بسیار بالایی داشته و نمی توان از این استخر ها در تعداد بالا استفاده نمود . به این دلیل بسیاری از افراد برای این کار رو به سمت استخر پلاستیکی برای پرورش ماهی آورده اند که در ادامه به بررسی این استخر ها و مزایای این استخر های پلاستیکی نسبت به استخر های بتنی اشاره خواهیم نمود . 

استخر پلاستیکی پرورش ماهی از محصولاتی می باشد که شرکت تهران اینتکس اقدام به فروش آنها کرده است که البته می توان از این استخر ها برای کاربرد های دیگر نیز استفاده نمود اما بسیاری از افراد از ان استخر ها برای پرورش ماهی نیز استفاده می کنند . بدنه این استخر های پرورش ماهی از پی وی سی دولایه می باشد و می توان گفت بدنه مستحکمی برای این کار بوده و می توان با خیال آسوده در تمامی فصول از این استخر ها استفاده نمود . 

در داخل بدنه این استخر های پلاستیکی از الیاف مستحکمی استفاده شده است که مقاومت استخر را در برابر ضربه و فشار بالا برده است و همچنین می توان از این استخر ها در همه شرایط جوی مختلف استفاده نمود . استفاده از پایه های آلومینیومی مستحکم در بدنه این استخر های پلاستیکی نیز به مقاومت محصول افزوده است و این ویژگی می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بدون نگرانی از این استخر استفاده کنید . 

استخر های پیش ساخته پلاستیکی اینتکس دارای ابعاد مختلفی می باشند که بسته به نیاز خود می توانید اندازه مورد نیاز را انتخاب کنید . از ویژگی های این استخر ها نسبت به استخر های بتنی می توان به وزن کم این محصولات اشاره نمود که به کمک ویژگی سبک بودن ، می توانید به راحتی استخر را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید . به همین سبب استخر های پلاستیکی ویژگی پرتابل بودن را دارا می باشند و این ویژگی مهمی می باشد که استخر های بتنی آن را ندارند . 

از ویژگی های دیگر این محصولات می توان به هزینه بسیار کم این محصولات نسبت به استخر های بتنی اشاره نمود که هزینه این استخر ها در مقایسه با استخر های بتنی حدود یک ششم می باشد که البته شما با پرداخت این هزینه اقلام اضافی همراه این محصول را نیز دریافت خواهید کرد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت . 

از دیگر ویژگی های استخر های پلاستیکی پرورش ماهی می توان به ویژگی قرار گیری در داخل زمین نیز اشاره نمود که به کمک این ویژگی می توانید زمین را به اندازه دلخواه حفاری مرده و استخر را در درون زمین نیز قرار دهید . البته نگران انجام دادن این کار نباشید زیبا متخصصان شرکت تهران اینتکس این کار را برای شما انجام خواهند داد . تنها کار لازم برای شما ، حفاری زمین به مقدار دلخواه می باشد که این اندازه می بایست حدود 1 متر از هر طرف بزرگتر از سایز استخر باشد تا استخر در محل خود قرار بگیرد . 

از اقلام اضافی همراه این استخر ها می توان به زیر انداز مخصوص برای جلوگیری از فرسایش کف استخر و آسیب رسیدن به زمین ، درپوش مخصوص برای جلوگیری از ورود زباله و گرد و خاک به داخل استخر ، پمپ تصفیه آب و نردبان مخصوص برای وارد شدن به داخل استخر و خروج از آن اشاره نمود که این اقلام به همراه محصول به خریداران تحویل داده می شود .  برای دریافت ازلاعات ببشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و به طور رایان مشاوره های لازم را دریافت کنید و نسبت به نیاز خود محصول ایده آل خود را انتخاب کنید .