استخر فریمی مستطیلی 549 × 274 × 122 با پمپ شنی

bestway 56465

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
58,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مستطیلی با ابعاد 549 × 274 × 122 همراه با پمپ تصفیه آب 110 ولتی مدل دیگر از استخر های پیش ساخته مستطیلی جدید شرکت بست وی بوده که از کیفیت ساخت بسیار خوبی بهره مند می باسد. این استخر در واقع دارای ابعاد و ظرفیت آب بسیار مناسبی به منظور تفریحات آبی بوده که امکان راه اندازی و نصب آن به صورت توکار و رو کار فراهم می باشد. البته این استخر پیش ساخته با توجه به اندازه خود می تواند نیاز مصرف کنندگان را در صنعت پرورش ماهی های کوچک نیز بر طرف سازد. این استخر فریمی مستطیلی ساخته شده از جنس PVC برزنتی با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه ایجاد کرده است. این نوع جنس بدنه با وجود داشتن ضخامت بالا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت تا به راحتی توسط وسیله های نقلیه قابل حمل باشد. گفتنی است که جنس فریم های این استخر نیز از آلومینیوم ضد زنگ بوده که هر کدام با وجود داشتن وزن کم از تحمل وزن بالایی بهره مند هستند. اما همراه این کالا لوازم های جانبی مهمی از جمله پمپ تصفیه آب شنی با قدرت تصفیه آب 5678 لیتر در ساعت قرار داده شده و از یک نردبان پیش ساخته برای استفاده راحت از استخر بهره مند است. برای مراقبت و حفاظت بیشتر از استخر یک درپوش و زیرانداز نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این استخر پیش ساخته با نصب توسط کارشناسان شرکت اینتکس از ضمانت و خدمات پس از فروش بهره مند خواهد شد. 

استخر ها همواره محیط های شادابی را برای ما ایجاد می کنند و هر فرد با هر سنی که باشد ، علاقه شدیدی به آب تنی و آب بازی خواهد داشت . به همین دلیل است که شرکت های مختلف ، انواع استخر های بادی و یا پیش ساخته را طراحی کرده اند تا افرادی که به دنبال استخر هایی برای استفاده موقتی هستند ، بتوانند به این نوع از استخر ها روی بیاورند و از آن ها استفاده کنند . استخر های پیش ساخته استخر هایی هستند که حتی در سایز های بزرگ نیز ساخته شده اند و حتی می توانند جایگزین استخر های بتنی و سیمانی باشند . استخر فریمی فوق که نزدیک به پنج و نیم متر طول دارد ، برخلاف انتظارات شما که سایز آن بسیار بزرگ است ، در واقع یکی از استخر هایی است که در دسته استخر های سایز متوسط محسوب می شود ، زیرا شما می توانید استخر هایی را انتخاب و خریداری کنید که نزدیک به ده متر طول دارند .

بنابراین دستان شما باز است تا هر آنچه را که دوست دارید و شرایط به شما اجازه می دهد ، استخر های سایز بزرگ یا کوچک را خریداری کنید . مدل فوق یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین استخر های فریمی سایز پنج متری فروشگاه اینتکس است که به همراه لوازم کامل به فروش می رسد ، برای همین است که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است . پیش تر در رابطه با ویژگی های مختلف این استخر پیش ساخته ، توضیحاتی خدمت شما ارائه گردید ، اما مهم ترین ویژگی و نقطه قوت استخر پیش ساخته فریمی فوق نسبت به سایر مدل ها ، داشتن پمپ تصفیه آب شنی است که یکی از بهترین پمپ های شنی بازار می باشد .

استخر فریمی مستطیلی 549 × 274 × 122 با پمپ شنی از سری مدل های استخر پیش ساخته ویلایی و خانگی فروشگاه تهران اینتکس است که در دو مدل با پمپ تصفیه شنی و فیلتری طراحی و تولید شده است که مدل فوق دارای پمپ تصفیه آب شنی می باشد . صفر تا صد تولیدات این محصول توسط شرکت آمریکایی بست وی طراحی شده است که با بررسی کامل آن میبینیم که یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین نوع استخر های آماده فریمی می باشد که می توانید خریداری کنید . تمامی محصولات بست وی موجود در فروشگاه اینتکس اصل و اورجینال بوده که فروشگاه آن را با ضمانت برای فروش گذاشته است . و اما برای آشنایی بیشتر شما مشتریان گرامی با این محصول پر فروش ، توضیحاتی را در ادامه ارائه کرده ایم که می توانید با مطالعه آن اطلاعات کامی را نسب به استخر فریمی مستطیلی 549 × 274 × 122 با پمپ شنی کسب کنید .

طراحی و تولید استخر فریمی مستطیلی

این استخر به مانند مدل مشابه خود به صورت مستطیلی ساخته شده است و دارای طولی 5.5 متری می باشد . برای راه اندازی این استخر نیاز به فضایی 7 در 4 متر دارید تا بتوانید به سهولت محصول را نصب و استفاده کنید ، بنابراین توصیه می شود که قبل از خرید استخر پیش ساخته خود ، به فضای قابل دسترس و ابعاد این محصولات توجه داشته باشید . استخر های پیش ساخته از نظر سایزبندی بسیار متنوع بوده و حتی شما می توانید حتی استخر خود را به صورت سفارشی و در ابعاد دلخواه خود از فروشگاه اینتکس خریداری کنید ، بنابراین هیچ محدودیتی از این بابت نخواهید داشت . این استخر دارای عمق 122 سانتی متری است که یکی از عمیق ترین مدل های استخر پیش ساخته سایز متوسط می باشد .

برای تولید این استخر ، بست وی از پایه های متعدد فلزی و بدنه پارچه ای استفاده کرده است که برای استفاده نیاز است تا پایه ها را راه اندازی کرده و بدنه را به آن متصل کنید . پایه ها در واقع فریم استخر را تشکیل داده و این اجازه را به شما خواهند داد تا بتوانید محصول را بر روی زمین راه اندازی کنید . در واقع تمامی استخر های پیش ساخته اعم از فریمی و ایزی ست ، قابلیت راه اندازی بر روی زمین را دارند و هدف از تولید آن نیز همین بوده تا بتوانید در صورت نیاز فضای اشغال شده توسط استخر را پس از جمع آوری آزاد کنید . این در حالی است که شما می توانید استخر خود را به دلخواه در داخل زمین نیز به مانند یک استخر بتنی راه اندازی و استفاده کنید .

امکان راه اندازی این استخر پیش ساخته در طبقات یک ساختمان نیز وجود دارد ، اما توجه داشته باشید که ساختمان از دوام بالایی برخوردار باشد ، چرا که این استخر به تنهایی 108.3 کیلوگرم وزن داشته و دارای ظرفیتی 14812 لیتری می باشد که می توان در یک حساب سر انگشتی گفت ، این استخر در حالت پر بودن ، دارای وزنی 1.5 تنی می باشد . البته با وجود این وزن بالا می توان به استحکام بالای پایه ها و بدنه این استخر پی برد که می توانید این وزن بسیار بالا را تحمل کند . بخش های داخلی این استخر دارای طراحی سرامیکی بوده و با پر کردن آن ، حتی شاید بیننده فکر کند که کف و دیواره های داخلی استخر از سرامیک است .

جنس بدنه و پایه استخر فریمی

بست وی برای ساخت بدنه این استخر از پی وی سی برزنتی و الیاف شمعی استفاده کرده است که تمامی این اجناس ترکیبی بسیار عالی برای ساخت بدنه استخرها شده اند . پی وی سی از جمله مواد پلاستیک طبیعی با انعطاف بسیار بالا می باشد که از آن عمدتا برای ساخت بدنه استخر های بادی استفاده می شود . استفاده از این جنس در کنار برزنت و پارچه های ضد آب شمعی سبب شده است که استخر به خوبی بتواند وزن بالای آب را نیز تحمل کند . و اما پایه های این محصول از آلومینیوم می باشد که بست وی به دلیل داشتن وزن سبک و استحکام بسیار بالا از آن استفاده کرده است .

پمپ تصفیه آب استخر فریمی

این مدل یعنی استخر فریمی مستطیلی 549 × 274 × 122 دارای پمپ تصفیه آب از نوع شنی می باشد که یکی از بهترین پمپ های تصفیه آب می باشد که حتی می تواند آب های بسیار کثیف و کدر را تصفیه کند . این پمپ ها با استفاده از فیلتر های شنی خود حتی قادر به تصفیه آب رودخانه نیز می باشند ، بنابراین اگر در کنار رودخانه از این استخر استفاده می کنید ، می توانید آب استخر را به کمک پمپ تصفیه آب شنی از رودخانه تامین کنید .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب14812 لیتر
طول549 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 5678 لیتر
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، نردبان ، درپوش و زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...