استخر فریمی مستطیلی 488 × 244 × 122 با پمپ شنی

bestway 56671

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
54,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مستطیلی با ابعاد 488 × 244 × 122 همراه با پمپ تصفیه آب شنی یکی دیگر از مدل های تولید شده از استخر های فریمی مستطیلی جدی شرکت بست وی بوده که به منظور تفریحات آبی در مکان های شخصی تولید و عرضه شده است. این محصول به عنوان یکی از پر کاربرد ترین استخر های پیش ساخته به همراه قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده که هزینه خرید و احداث این استخر پیش ساخته بسیار پایین تر از استخر های بتنی و سنتی هم سایز خود خواهد بود. جنس بدنه اصلی آن از PVC الیاف شمعی با ترکیبی از رویه برزنتی بوده و از طراحی کاشی وارد در داخل بدنه خود بهره مند می باشد تا در زمان جاری نمودن آب درون آن ظاهر زیبایی به استخر بدهد. بدنه ای با ضخامت بالا که در برابر ساییدگی های سطحی ، دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. این بدنه توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم راه اندازی شده کاملا در برابر شرایط جوی مختلف و زنگ زدگی مقاوم خواهد بود. محصولی که امکان نصب به صورت توکار و روکار داشته و در صورت راه اندازی توسط کارمندان شرکت اینتکس از ضمانت و خدمات پس از فروش برخوردار خواهد شد. این کالا دارای لوازم جانبی کاملی از جمله پمپ تصفیه آب شنی با قدرت تصفیه آب 3785 لیتر در ساعت ، نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز بوده اما امکان خرید لوازم های جانبی بیشتر برای این محصول نیز از فروشگاه اینتکس فراهم خواهد بود. 

اگر به دنبال استخری هستید که حتی در حیاط های نسبتا کوچک نیز قابل راه اندازی باشد ، مدل فوق انتخابی بسیار خوب برای شما خواهد بود . دلیل آن هم این است که طول استخر به 488 سانتی متر می رسد. این استخر می تواند یک استخر عالی حتی برای شنا کردن باشد و حتی رده سنی بزرگسال نیز می تواند بدون مشکل از آن استفاده کنند . استخر فوق دارای عمق 122 سانتی متری دارد که یک عمق ایده آل برای بیشتر رده های سنی خواهد بود . بنابراین اگر نمی توانید شنا کنید ، به راحتی می توانید در این استخر بایستید و حتی بر روی آب شناور شوید . عرض 244 سانتی متری استخر نیز فضای بزرگی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا به صورت خانوادگی و چند نفره از استخر استفاده کرده و لحظه های شادی را داشته باشید. 

شرکت بست وی برای بیشتر استخر های پیش ساخته خود ، پمپ تصفیه آب در نظر گرفته است ، زیرا ظرفیت این استخر ها بالاست و نیاز است که برای صرفه جویی در وقت ، هزینه و آب ، از پمپ تصفیه آب استفاده کنید ، بدین ترتیب نگهداری از آب داخل استخر برای مدت طولانی ، میسر شده و شما می توانید همواره از اب تمیز و پاک برای تفریحات آبی خود استفاده کنید . پمپ تصفیه آبی که برای استخر فریمی مستطیلی 488 × 244 × 122 با ظرفیت 11532 لیتری در نظر گرفته شده است ، پمپ تصفیه ای با فیلتر شنی می باشد که می تواند در هر ساعت 3785 لیتر اب را تصفیه کرده و به آب تمیز تبدیل کند .

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 488 × 244 × 122 با پمپ شنی از سری استخر های پیش ساخته فریم  پایه دار فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که در کنار خود پمپ تصفیه ای بسیار عالی و با توان بالا دارد که این محصول را کامل کرده است ، تا با یک هزینه ، استخری با امکانات کامل را داشته باشید . استخر های پیش ساخته از نظر قیمت بسیار ارزان تر از مدل های بتنی بوده و مناسب ترین گزینه برای مصارف خانگی و ویلایی می باشد که به واسطه پرتابل بودن و قابلیت متحرک بودن می توانید آن را جابجا کرده و در محل جدیدی آن را راه اندازی و استفاده کنید . همچنین شما می توانید به صورت فصلی و موقتی نیز از این استخر پیش ساخته استفاده کنید . با توجه به عدم شناخت برخی از مشتریان نسبت به این محصولات قصد داریم تا در ادامه استخر فریمی مستطیلی 488 × 244 × 122 با پمپ شنی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم .

نحوه ساخت و طراحی استخر فریمی مستطیلی

استخر های پیش ساخته در تنوع بالایی ساخته شده اند که می توانید مدل های گرد ، مستطیلی ، بیضی و ... را خریداری کنید . اما استخر پیش ساخته مستطیلی در میان مدل های متنوع پر فروش ترین بوده که استخر فوق نیز به صورت مستطیلی طراحی شده است که طول آن 488 سانتی متر و عرض آن 244 سانتی متر می باشد . بر اساس ارتفاع 122 سانتی متری ، این استخر قادر است که 11532 لیتر آب را در درون خود نگهداری کند . برای ایستاده ماندن این استخر ، از پایه هایی استفاده شده است که در واقع فریم استخر را تشکیل داده اند . این فریم یا چارچوب وظیفه نگهداری بدنه و همچنین تحمل وزن حجم بالای آب را دارد . 

استخر پیش ساخته فریمی از مقاوم ترین نوع استخر ها می باشد که از مدل های ایزی ست نیز دوام بیشتری دارد . استفاده از این محصول به واسطه استحکام بالای آن به صورت دائمی نیز میسر است . شما می توانید این استخر را در هر فصلی استفاده کنید ، اما با توجه به سردی هوا در فصل زمستان می توانید آب استخر را تخلیه کرده و در صورت آشنا بودن به نحوه جمع آوری می توانید استخر را جمع آوری کنید و فضای اشغال شده را آزاد کنید . این استخر ، قابلیت نصب پمپ تصفیه دارد ، بست وی برای اتصال پمپ دریچه ورودی و خروجی آب را بر روی بدنه قرار داده است که از آن طریق می توانید پمپ تصفیه را نصب کنید .

پمپ تصفیه آب شنی استخر

بست وی برای استخر های پیش ساخته اینتکس ، پمپ های تصفیه متنوعی را طراحی و تولید کرده است که می توانید از آن ها استفاده کنید . استخر پیش ساخته فوق با دو نوع پمپ تصفیه آب عرضه شده است که مدل مورد بحث ما دارای پمپ تصفیه آبی از نوع شنی می باشد . توان و قدرت پاکسازی پمپ تصفیه شنی نسبت به سایر پمپ هایی که بست وی آن را طراحی کرده است بیشتر بوده و می تواند کثیف ترین آب ها را نیز تمیز کند . این پمپ قادر به جذب لجن و جلبک ها نیز می باشد و می تواند آشغال های ریز و درشت را نیز تصفیه نماید . این پمپ می تواند 3785 لیتر آب را در ساعت تصفیه نماید .

جنس استخر پیش ساخته

استخر فریمی مستطیلی 488 × 244 × 122 با پمپ شنی از دو بخش بدنه و پایه تشکیل شده است که بست وی سعی کرده است تا از بهترین اجناس برای ساخت این محصول استفاده کنند تا در کنار استحکام بالا ، در برابر رطوبت نیز مقاوم باشد و وزن سبکی داشته باشد تا بتوان آن را به راحتی جابجا و حمل کنید . از این رو میبینیم که بست وی برای ساخت پایه های این استخر پیش ساخته از آلومینیوم استفاده کرده است .

آلومینیوم به دلیل وزن سبکی که دارد مورد تایید بست وی قرار گرفته و اغلب استخر های خود را از این جنس ساخته است تا محصولات افزایش وزنی نداشته باشد . و اما برای ساخت بدنه این محصول نیز از چند لایه پی وی سی ، برزنت و الیاف شمعی استفاده کرده است که بدنه کاملا ضد آب شده و بتواند به خوبی وزن بالای آب را تحمل کند .

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب11532 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض244 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 3785 لیتر
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، نردبان ، درپوش و زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...