استخر برای ویلا

چنانچه قصد خرید استخر برای ویلا و منزل شخصی خود را دارید استخر های پیش ساخته و بادی اینتکس بهترین انتخاب برای داشتن یک استخر خانگی و شخصی است که از هر نظر بهینه تر و به صرفه تر از ساختن و احداث استخر با مصالح میباشد ، داشتن یک استخر در منزل و یا ویلای شخصی در عصر جدید امری ضروری است و میتواند بهترین تفریگاه در ویلای شخصی و منزل باشد ، اما اینکه برای راه اندازی آن چه ویژگی هایی را باید در نظر گرفت ، نکته ای است که ما در ادامه به آن خواهیم پرداخت...

استخر های بادی و پیش ساخته اینتکس گزینه ای مناسب برای ویلا سازان و ویلا داران میباشد که میتوان با هزینه های بسیار پایین تر ، نسبت به ساخت استخر های بتونی و غیره آنرا در کمترین زمان ممکن تهیه و راه اندازی کرد ، از طرفی استخر پیش ساخته به لحاظ مقاومت و نگهداری از آن در سطح بسیار بالایی قرار دارد و طول عمر آنها بسیار بیشتر از استخر های سازه ای و ساختمانی میباشد.

امروزه با توجه دشواریها و سختی های مردم ناشی از گرفتاریهای ذهنی ، شغلی ، کار و فعالیت های دائمی و ... ، هر کسی با توجه به میزان در آمد و اندوخته های خود سعی بر تهیه و ساخت محیطی آرام بخش و بکر برای خود و اعضای خانواده خود دارد و در این بین در فضای انتخابی خود ( ویلا و منزل ) نیاز به داشتن یک استخر برای تفریح و نشاط خانواده احساس میشود ، که با این امکان میتوانید ساعات بسیار لذت بخش و آرامی را به دور از درگیری های ذهنی برای خود فراهم سازید.

از این رو پیشنهاد ما به شما عزیزان استخر های پیش ساخته ویلایی است که براحتی و با کمترین قیمت ممکن میتوانید آنرا در اختیار داشته باشید ، اگر ویلای شما در شمال یا جنوب ، یا در شرق و یا در غرب کشور واقع شده است نگران تهیه و راه اندازی استخر نباشید ، شما میتوانید با انتخاب استخر مورد نظر ، با این مجموعه تماس گرفته و پس از مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه ، کارشناسی ، حمل ، نصب ، و راه اندازی آن در کمترین زمان ممکن ، استخر تان را در محل خود احداث و استفاده نمایید.

قبل از هر اقدامی ابتدا فضای ویلا یا منزل را برای تهیه استخر را تعیین کنید و ابعاد آنرا به طور دقیق محاسبه کنید و با اعلام ابعاد فضای خود به این مجموعه ، منتظر بررسی های دقیق تر از سوی این مرکز باشید ، سپس جایی را که قرار است استخر نصب شود را به طور کامل پاکسازی کرده و سنگ و کلوخ های آنرا به طور کامل از بین ببرید ، بعد از آن اگر زمین شما شیب دارد ( در حد 5 الی 10 سانتی متر ایرادی ندارد ) آنرا مسطح کرده و آماده سازی آنرا انجام دهید ، بعد از خرید استخر ، کالای شما توسط پرسنل این مرکز به محل شما اعزام ، و توسط متخصصین این مجموعه در کمتر از 3 ساعت نصب و تکمیل میگردد.

اگر در این خصوص سوالی دارید به بخش سوالات متداول مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02144284597 تماس حاصل فرمایید یکی از سوالات رایج که هر شخصی هنگام خرید استخر جهت ویلا از خریدار میپرسد این است که آیا گرما و رطوبت در فصل تابستان خصوصا" در قسمت شمالی کشور بر روی اینگونه استخر ها تاثیری دارد یا خیر ؟

در جواب این سوال باید بگوئیم که این مدل استخر های آماده ویلایی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و گرما و رطوبت هیچ مشکلی را برای آنها ایجاد نخواهد کرد ، و قطعات آهنی آن نیز کاملا" با مواد ضد زنگ زدگی آغشته شده اند و امکان آسیب دیدن آن وجود ندارد. آیا از اینگونه استخر های ویلایی میتوان در فضای باز استفاده کرد و نور آفتاب ضرری برای استخر ندارد؟ استخر های اینتکس از جنس پی وی سی تولید میشوند و نور آفتاب و گرما در آن مشکلی ایجاد نمیکند ، تنها موردی که باعث پوسیدگی و از بین رفتن استخر میشود استفاده از کلر و برخورد آن با بدنه استخر میباشد. برخورد اشیاء تیز و برنده نیز ممکن است سبب پارگی و باز شدن لایه استخر شود در این صورت نیز امکان تعمیر و بازیابی آن وجود دارد و جای نگرانی نیست.

اگر بخواهیم به بررسی استفاده از استخر برای ویلا به طور دقیق تری بپردازیم ، بسته به فضایی که در اختیار دارید و همچنین تعداد نفراتی که می خواهید از استخر استفاده نمایید و همچنین مهمترین نکته سن و سال افراد استفاده کننده از استخر در ویلا مسلما شما دارای انتخاب های گوناگونی می باشید که بسیار با یکدیگر متفاوت هستند . اگر قصد این را دارید که در ویلای خود برای کودکان تان استخر فراهم نمایید تا از دیدن تفریح آن ها لذت ببرید باید به شما استفاده از استخرهای بادی را توصیه نماییم که دارای ابعادی به طول 1 متری تا 3 متر می باشند و عمق آنها کم است و مناسب برای آب تنی کودکان به صورت کاملا بی خطر می باشد . اما در این بخش ما با بهره گیری از تجربیات خود قصد داریم تا به شما استخرهای پیش ساخته را معرفی کنیم که برای استفاده چندین نفر به صورت همزمان در تمامی رده های سنی تعبیه شده است . 

جنس بدنه استخر پیش ساخته از چیست ؟

در ابتدا بهترین کمکی که می توانیم به شما بکنیم آگاهی رسانی در مورد جنس بدنه استخرهای پیش ساخته می باشد . این استخرها دارای بدنه ای برزنتی می باشند که در برابر فشار آبی که به آن ها وارد می شوند مقاومت بسیار ایده آلی را از خود به نمایش می گذارند . اما برندهای اینتکس به تک لایه بودن بدنه این استخرها اکتفا نکرده اند و برای بهبود عملکردی این محصولات در ساختار بدنه استخرهای پیش ساخته از برزنت دو و سه لایه استفاده کرده اند که ضریب مقاومت بدنه این محصولات را به شدت افزایش داده است . اما از بخش های مهم دیگر این استخرهای پیش ساخته که بدنه را به صورت مستحکم بر روی زمین نگهداری می کند ، پایه های آن ها می باشد . این پایه ها که به بدنه متصل شده و بر روی زمین به صورت مستحکم قرار می گیرند از جنس آلومینیوم ساخته شده است . آلومینیوم استفاده شده در بدنه استخرهای پیش ساخته از نوع ضد زنگ می باشد که به خوبی در شرایط آب و هوایی مختلف بتواند بهترین کارایی را از خود به نمایش بگذارد . یکی از سوال های متداول خریداران این است که آیا استخرهای پیش ساخته برای شهرهای شمالی و آب و هوای شرجی مناسب است یا خیر ؟ در جواب به این سوال باید بدانید که نمایندگی مرکزی اینتکس یعنی فروشگاه تهران اینتکس در برآوردی که داشته است حدود 70 الی 80 درصد نصب و راه اندازی های استخرهای پیش ساخته خود را برای مشتریان در شهرهای شمالی کشور و با شرجی بالا انجام داده است و بازخورد بسیار خوبی را گرفته اند . 

اگر به طور دقیق به ماهیت تفریحات آبی نیز نگاهی داشته باشید اوصولا درون شهرهای گرمسیری و با شرجی بالا مورد استفاده قرار می گیرند و به همین خاطر باید بدنه به گونه ای توسط کمپانی ساخته شود تا بهترین کارایی را از خود به نمایش بگذارد . بدنه این محصولات به صورت کامل برای شرایط گرم و شرجی با رطوبت بالا طراحی شده اند و با خیالی راحت می توانید از این محصولات در تمامی نقاط با شرایط آب و هوایی متفاوت استفاده نمایید . ابعاد استخر پیش ساخته چقدر است ؟ استخرهای پیش ساخته در بخش ابعادی بسیار متنوع می باشند و در این زمینه نیازی نیست به خود نگرانی راه بدهید . این محصولات از نظر طولی و عرضی در تنوع بسیار بالایی قرار دارند و بسته به شرایط محیطی که برای راه اندازی آن ها در باغ و ویلای خود در نظر گرفته اید می توانید با دستی باز اقدام به تصمیم گیری نمایید .

استخرهای پیش ساخته در شکل های ظاهری مستطیلی ، دایره ای و مربعی وجود دارند که عمده ترین ساختارهایی که مورد استفاده و خریداری قرار می گیرند عبارتند از مستطیلی و دایره ای . اگر بخواهیم ابعاد استخرهای پیش ساخته دایره ای را شرح دهیم از استخرهایی با قطر 2 متری تا بزرگترین سایز های 4 و نیم متری وجود دارد که برای استفاده خانوادگی و با تعداد نفرات بالا مناسب می باشد . همچنین در نوع مستطیلی نیز استخرهای طول 3 متر شروع کننده ابعاد استخرهای پیش ساخته و طول 10 متری بزرگ ترین استخر مستطیلی می باشد که تمامی این تنوع ها از برند های مطرح و سطح اول همچون اینتکس ، ایرتکس و بست وی نیز در نمایندگی استخر پیش ساخته تهران اینتکس با پایین ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به همراه ضمانت اصالت محصولات و خدمات پس از فروش حرفه ای ارائه می شود و با خیالی راحت می توانید علاوه بر سفارش گذاری محصول مورد نظر خود در وب سایت نمایندگی ، به صورت حضوری نیز به دفاتر نمایندگی تهران اینتکس مراجعه کرده و اقدام به تهیه محصولات نمایید . لازم به ذکر است که پس از خریداری استخرهای پیش ساخته از نمایندگی تهران اینتکس ، تمامی خدمات حمل و نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته و تمامی لوازم جانبی آن توسط تکنسین های کارازموده صورت می گیرد و استخرها به صورت توکار و روکار قابل نصب و راه اندازی می باشد .

استخر پیش ساخته عمیق یکی دیگر از سوال های متداولی که وجود دارد این است که آیا استخرهای پیش ساخته برای شنا کردن مناسب استفاده ؟ آیا استخرهای پیش ساخته به درد شیرجه زدن میخورد ؟ در جواب به این سوال ها باید خدمت شما بگوییم که پس از شیرجه زدن موج هایی که درون آب ایجاد می شود به راحتی توسط بدنه مستحکم استخرهای پیش ساخته مهار می شود و از این لحاظ مشکلی برای شیرجه زدن وجود ندارد اما این نوع استخرها بر خلاف ابعاد طولی و عرضی متنوعی که دارند در بخش عمق خود دارای محدودیت هایی به نسبت استخرهای بتنی می باشند . استخرهای پیش ساخته دارای عمق های متفاوت از 65 سانتی متر تا 150 سانتی متر می باشند . بیشترین عمقی که برای استخرهای پیش ساخته در نظر گرفته شده است استخرهای ایرتکس با عمق 150 سانتی متر است که 20 سانت بالایی آن قابلیت آب گیری را ندارد و این امر معقوق می باشد و بخشی از سطح بالایی باید خالی از آب باشد ، اما 130 سانتی متر را می توان به صورت عمق دقیق در اختیار داشته باشید و در این عمق ایجاد شده اقدام به شنا و تفریحات آبی نمایید و لذت یک روز تابستانی را برای خود دو چندان کنید . قیمت استخر پیش ساخته چقدر است ؟ استخرهای پیش ساخته بسته به ابعادی که دارند و همچنین برندهایی که اقدام به تولید و عرضه آنها می نمایند دارای قیمت هایی با اختلاف از یکدیگر می باشند .


در این زمینه باید در نظر داشته باشید که استخرهای پیش ساخته اینتکس و بست وی با توجه به وارداتی بودن و نوسانات ارزی که در کشور وجود دارد گران تر از نمونه داخلی و با کیفیت می باشند زیرا نوسانات قیمت دلار و همچنین واسطه هایی که این محصولات را وارد می کنند می توانند تاثیر بسیاری داشته باشند . اما برند اینتکس با کیفیت قابل رقابتی که با نمونه های خارجی ایجاد کرده است و همچنین قیمت های مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است خود را به عنوان جایگزینی شایسته معرفی کند .

استخر پیش ساخته اینتکس با دارا بودن ابعاد متنوع ، کیفیت فوق العاده و خدمات پس از فروش حرفه ای می تواند گزینه ای ایده آل برای استفاده در ویلا ها و باغ های شخصی به منظور مصارف تفریحی و یا صنعتی همچون پرورش ماهی و ذخیره آب برای کشاورزی باشد . قیمت استخر های پیش ساخته از برند های ذکر شده در ابعاد کوچک تر از اعداد تقریبی 8 میلیون تومان تا بزرگترین ابعاد یعنی 10 متری با قیمت 30 الی 40 میلیون تومان می باشد که به نسبت راه اندازی و ساخت استخرهای بتنی برای باغ و ویلا بسیار بصرفه تر و اقتصادی تر می باشد . در پایان برای رفع ابهام و یا سوالات خود در مورد استخر های پیش ساخته و لوازم جانبی و نصب و راه اندازی آن ها می توانید با  تلفن های موجود درون وب سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .