استخر بادی کودک با طرح پاندا

bestway 90368

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح پاندا یکی از زیبا ترین نمونه های استخر بادی کودک بوده که در سال جدید میلادی توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول برای توجه به روحیات کودکانه دارای طراحی بدنه ای زیبا از نمای یک خرش پاندا بوده که در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع وینیل با ساختاری نرم و انعطاف پذیر استفاده شده است. به همین دلیل تغییرات شرایط اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه این محصول ندارد. پس شما می توانید در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده از این کالا استفاده کنید. زیرا دماهای مختلف اب و یا تابش مستقیم نور خوشید اسیبی برای این محصول به شمار نمی رود. این کالا از امکان نصب و راه اندازی بسیار اسای برخودار بوده به همین دلیل یک استخر بادی مناسب برای استفاده در سفر به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه این محصول برای کودکان پ الی 3 سال بوده که می توانید علاوه بر استخر ابی از ان به عنوان استخر توپ نیز بهره برداری نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این کالا را خریداری کنید.

استخر بادی کودک با طرح پاندا استخری با عمق پایین است تا قابل استفاده برای کودکان سنین پایین باشد. معمولا استخر هایی که برای کودکان خردسال ساخته می شود، عمق آن کم در نظر گرفته شده تا ایمنی لازم را داشته باشد. بدنه استخر های بادی نیز به دلیل نرم بودنشان ایمن هستند و اگر کودکی با لبه استخر برخورد داشته باشد و یا داخل استخر بیوفتد، اصلا صدمه ای را نخواهد دید. برای ساخت استخر بادی کودک با طرح پاندا از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است تا بتواند در برابر آسیب دیدن و سوراخ شدن مقاوم باشد. ضخامت لایه های استخر بادی 0.25 میلی متر است که برای استخر کوچکی مانند استخر بادی کودک طرح پاندا کاملا مناسب و ایده آل خواهد بود. توصیه هایی که برای مراقبت بهتر از استخر بادی مطرح است این موارد خواهد بود که شما نباید باد استخر را بیش ازاندازه در نظر بگیرید و یا استخر را در یک محل نامناسب قرار دهید.

همچنین بهتر است که به کودکان لباس راحتی بپوشانید و حدالامکان اگر کودک شما خردسال است، ناخن های آن ها را کوتاه کنید. شیرجه زدن و پشتک زدن در این استخر و تمامی استخر های بادی ممنوع بوده و اصلا کودکان نباید این کار خطرناک را انجام دهند. بهتر است که در هنگام بازی و تفریحات آبی کودکان ، والدین نیز مراقب بازی ها و رفتار های آن ها باشند تا مبادا مشکلی برای آن ها پیش نیاید. در واقع استفاده خانگی استخر بادی و نظارت والدین یک مزیت برای استخر بادی خواهد بود. رده سنی استخر بادی کودک با طرح پاندا سنین 3 تا 5 سال است، برای اینکه طول استخر در حالت راه اندازی شده 140 سانتی متر و عرض آن نیز 124 سانتی متر است . در ضمن ارتفاع استخر بادی 34 سانتی متر می باشد که یک ارتفاع خوب برای استخر خواهد بود.

استخر بادی کودک با طرح پاندا

استخر بادی کودک با طرح پاندا یکی از منحصر به فرد ترین نمونه های استخر بادی بوده که برای استفاده کودکان کمتر از 3 سال در سال جدید میلادی توسط کمپانی بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طراحی منطبق با روحیات کودکانه بوده که طول عمری بالا دارد. به همین دلیل توانسته به یک جایگاه مناسب در میان مصرف کنندگان دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید محصولی بر اساس نیاز فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که دارای مصرف کننده کودک بوده نیاز به طراحی بدنه ای بر اساس استاندارد های جهانی داشته تا ایمنی کودکان را در زمان استفاده تامین کند. از سوی دیگر بدنه این گروه از محصولات نیاز به طراحی منطبق با علایق کودکان داشته تا تفریحات شادی را برای ان مهیا سازد. شرگت بزرگ بست وی با اتکا به این نکات ضروری توانسته استخر بادی کودک با طرح پاندا را برای استفاده کودکان 1 الی 3 سال طراحی کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل بوده که بدنه ای یک لایه دارد. برای تولید بدنه این محصول سعی بر توجه به علایق کودکانه بوده بر همین اساس این بدنه برگرفته از حیوان محبوب کودکان خرس پاندا طراحی می شود. شما می توانید در کف این استخر بادی صورت خندان این خرس پاندای زیبا را مشاهده کنید. بر روی بدنه این محصول یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی اسان ان نیز تعبیه شده است. از این محصول می توانید علاوه بر استخر بادی ابی به عنوان استخر بادی توپ نیز بهره برداری نمایید.

جنس بدنه

تمامی مصرف کنندگان محترم در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت ط.ل عمر ان نداشته باشند. شرکت بست وی برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم و ارائه محصولی با طول عمری حداکثری بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با ساختاری انعطاف پذیر و مقاوم تولید می کند. کف این محصول از نوع وینیل دولایه بوده زیرا با سطح زمین در تماس می باشد. می توانید با اسودگی خاطر از این محصول در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کنید. زیرا تغییرات دماهای اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول بیضی شکل دارای طولی برابر 140 سانتی متر و عرضی معادل 124 سانتی متر می باشد. ارتفاع 34 سانتی متری این محصول از بخش کف تا لبه های بالایی محاسبه شده که ظرفیت 36 لیتر را دارد. این محصول با توجه به وزن بدنه 900 گرمی و امکان حملی اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از محصول ابتدا ان را در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به باد کردن ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی دیواره های ان بپرهیزید. همچنین اجسام نوک تیز را به روکش بدنه وارد نسازید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی محصولات بادی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک با طرح پاندا محصولی با طراحی بدنه فانتزی بوده که ساختاری پرتابل و دوامی بالا دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 140 سانتي متر
 عرض 124سانتي متر
 ارتفاع 34سانتی متر
 ظرفیت 36 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 جنس کف وینیل
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب کودکان 1 تا 3 سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...