استخر بادی کودک اژدها فواره دار

intex 57437

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح اژدهای اینتکس از جذاب ترین و کودک پسند ترین استخر های بادی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. استخری که با ارگونومی گرد خود می تواند بهترین وسیله تفریحات آبی برای کودکان باشد. ابعاد آن (طول: 229 سانتی متر، عرض: 165 سانتی متر، ارتفاع: 117 سانتی متر) بوده و تا ظرفیت 170 لیتر آب را پشتیبانی می کند. این استخر در قسمت فوق خود یک آبپاش کوچک داشته که تاثیر زیادی را در تفریحات آبی فرزندتان خواهد گذاشت.

استخر بادی اژدها، به همراه یک فواره آب که به واسطه شلنگ آب میسر می باشد. دارای ظرفیت 170 لیتر آب تولید شده در ترکیب رنگی بنفش، آبی و زرد. با وزن 2.8 کیلو گرم. به همراه برچسب تعمیرات، با طراحی بسیار زیبا که کودکان را مجذوب خود می کند. ارتفاع تا لبه پایینی 17 سانتی متر.

استخر بادی اژدها

استخر بادی کودک طرح اژدها اینتکس، محصولی جدید از سری کالا های 2015 اینتکس است که با ظاهری کاملا متفاوت و در ضمینه محصولات قبلی به بازار عرضه شده است، این محصول دارای یک فواره در قسمت بالایی بوده و در رنگ بندی شاد و جذابی تولید شده که می تواند مناسب کودکانی در بازه سنی 3 تا 6 سال و سنین بیشتر بسته به جثه کودک می باشد. از این رو مشتریان بسیاری نیز تقاضای این محصول را داشته و رضایت کافی را نیز از آن دارا هستند. در ادامه قصد داریم تا به انتشار توضیحات کامل در مورد این استخر تحت عنوان نقد و بررسی آن بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

همانطور که به آن اشاره کردیم ظاهر این محصول فوق العاده شاد و جذاب بوده و در شرایط متنوع می تواند کودکان را به وجد آورده و تشویق به بازی های سالم آبی کند، به هر حال و در زمانه ای که کودکان به بازی های رایانه ای و خانه نشینی مشغول اند این موضوع می تواند یک مزیت بزرگ به شمار رود. بخش اصلی و تم این محصول آبی روشن بوده و بر روی آن خال های بنفش دیده می شود. قسمت تاج بالایی و دم نیز به همین رنگ مزین شده اند. بخش درونی استخر یعنی محل قرار گیری آب زرد رنگ و کف استخر بادی نارنجی می باشد. بخش اصلی استخر که میانه های بدنه گرد بوده و در چهار سوی آن چهار برجستگی به عنوان پای اژدها تعبیه شده است. بخش انتهایی بدنه نیز میزبان دم بادی و بخش بالایی جلوی آن، نیز گردن و سر اژدها قرار کرفته است. قسمتی نیز در بالای استخر بادی به عنوان فواره و مشابه پشت اژدها وجود دارد که باعث متمایز شدن این استخر از سایراستخر های بادی می شود.

ابعاد و ظرفیت آب

طول و عرض این استخر به ترتیب برابر است با 229 در 165 سانتی متر می باشد. البته به عنوان بردن اصطلاحی همانند طول عرض در محصولات گرد امری غیر منطقی به حساب می آید اما به دلیل وجود بر آمدگی های کناری، سر و دم محصول به آن دو توضیح طول و عرض اطلاق شده است. در عمل بخش مفید جهت قرار گیری آب قطری معادل 150 سانتی متر داشته که می تواند 170 لیتر آب را در عمق 20 سانتی متری خود جای دهد، لازم به ذکر است ارتفاع این استخر تا بالا ترین بخش آن عبارت است از 117 سانتی متر که تا حدودی بلند تز از قد کودکان در بازه سنی 3 تا 6 سال می باشد.

 

جنس و طرح بدنه

بدنه این استخر نیز همانند بسیاری از محصولات دیگر موجود در تهران اینتکس ساخته شده از مواد PVC است، این ماده در اغلب محصولات بادی وجود دارد و به شکل ها و طرح های مختلفی که با طول عمر های مختلف در دسترس است تولید شده، این تفاوت ها در اصل به تفاوت قیمت نیز منجر به می شود، PVC استفاده شده در این استخر بادی نیز از مرغوب ترین نوع ممکن در بازار بوده و طول عمر بسیار بالایی دارد، بخش زیرین لبه های کناری نیز از این ماده به صورت دو لایه استفاده کرده است. طرح بدنه این استخر نیز کاملا ساده بوده و تنها خال هایی بنفش را در بخش رویه لبه خود دارد.

نحوه راه اندازی 

برای راه اندازی این استخر ابتدا می بایست محل و فضای مورد استفاده خود برای نصب را مشخص کنید. پس از اطمینان از عدم وجود شئ یا محلی که موجب پارگی استخر شود می توانید آن را از بسته بندی خارچ کرده و بر روی محل نصب پهن کنید، سپس و در مرحله بعدی نوبت به باد کردن اجزاء مختلف آن رسیده است، بخش های استخر را که مخزن های باد جداگانه دارند از بخش زیرین تا بالا یک به یک یافته و با استفاده از پمپی که تهیه کرده اید باد کنید تا به سرعت و در کمتر از 5 دقیقه قابل استفاده شود، لازم به ذکر است که برای بهره مندی از فواره آب می بایست در محیط باز خارج از منزل بوده و شلنگ آب را به بخش مشخص شده در پشت استخر بادی نصب کنید.


نوعگرد
ظرقیت آب170 لیتر
طول229 سانتی متر
عرض165 سانتی متر
ارتفاع117 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظاهر رویهطرح دار
کف بادشو
پمپ
 نوع پمپدستی کوچک
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاطراحی گرد اژدهایی با آبپاش سرخود
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 2.8 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...