استخر بادی مستطیل اینتکس

intex 56438

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیل اینتکس

استخر بادی مستطیل شکل کودک با رنگ نارنجی محصولی جدید از شرکت اینتکس می باشد که با رنگ نارنجی زیبایی عرضه شده است و در ترکیب رنگی آن در لبه ها و کف استخر از رنگ سفید استفاده شده است. دیواره های آن خالتی دو طبقه داشته و یک محفظه باد نیز دارد. کف استخر به صورت باد شو نیست و با توجه به آن عمق بیشتری برای استفاده خواهد داشت. لایه های این محصول نیز بسیار ضخیم هستند و کیفیت بالایی دارند. به همین دلیل می توان آن را در شرایط متنوعی همچون داخل یا خارج از منزل و در فصول مختلف استفاده کرد. این استخر با آب گرم و آب سرد مشکلی نداشته و در صورت صدمه دیدن دیواره های آن نیز می توانید استخر را تعمیر کنید.

اگر به یک استخر بادی مستطیل شکل مناسب برای فضای منزل خود هستید و ابعاد بزرگتری دارید میتوانید از این استخر بادی استفاده کنید و آنرا براحتی در منزل خود راه اندازی و نصب کنید این محصول هم ظاهر زیبایی دارد هم به شکل مستطیلی است که میتواند برای بزرگتر ها نیز قابل استفاده باشد از طرفی قیمت ارزان آن باعث شده که جذاب تر باشد و خریدار براحتی بتواند برای منزل خود خریداری نماید

استخر بادی مستطیل شکل کودک

استخر بادی مستطیلی نارنجی رنگ یکی از محصولات تفریحی آبی برای سنین کودکان بوده که توسط شرکت اینتکس تولید و عرضه شده است. این محصول از سری استخر های بادی با ابعاد بزرگ بوده که می تواند محلی بسیار مناسب برای تفریحات آبی و حتی توپی کودکان ایجاد کند. علاوه بر این بزرگسالان نیز می توانند برای آب درمانی و آفتاب گیری در درون آب از این نوع استخر استفاده نمایند. محصولی که دارای وزن و حجم مناسبی در حالت جمع شده و راه اندازی آن مانند بسیاری از محصولات بادی آسوده خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این محصول بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه استخر همانطور که اشاره کردیم به صورت مستطیلی بوده که از ساختار بدنه دو لایه برخوردار می باشد. دیواره آن از دو قسمت اصلی تشکیل شده که هر قسمت به وسیله دریچه باد مجزای خود قابل راه اندازی خواهد بود. قسمت کف این محصول به صورت ساده طراحی شده و بادی نمی باشد تا در برابر اتفاقاتی مانند سوراخ شدن در امان بماند. همچنین یک دریچه مخصوص تخلیه آب در این قسمت تعبیه شده تا به راحتی آب درون این استخر را تخلیه کنید. این محصول با ابعاد خاص خود تنها در یک رنگ تولید شده است.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه استخر بادی مستطیلی نارنجی از نوع وینیل با رویه براق و طرح چرم بوده که از ضخامت و کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه مقاومت خوبی در برابر دمای آب داشته و در صورت قرار گرفتن در معرض اشعه و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. در واقع وینیل نوعی ماده پلاستیکی سبک تر از PVC بوده که کیفیت لازم را برای ساخت یک محصول بادی دارد. این بدنه دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده که قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را خواهد داشت. این قابلیت همیشه موجب شده تا حمل و جا به جایی این کالا را آسوده تر کند. جنس بدنه این استخر به گونه ای بوده که در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل تعمیر و استفاده مجدد خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر بادی کودک نارنجی اینتکس معادل (طول: 229 سانتی متر ، عرض: 147 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده کودکان و حتی سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده و تمامی قسمت های بدنه را شامل می شود. بنابراین ابعاد قسمت داخلی مقداری کمتر از ابعاد ذکر شده خواهد بود. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا لبه استخر بوده به همین دلیل عمق مفید آن حدود 40 سانتی متر خواهد بود تا موجب سر ریز شدن آب نشود. این مقدار ابعاد و عمق مفید ظرفیت آب 519 لیتر را به همراه داشته که حجم 80 درصدی بدنه را شامل می شود. وزن بسته بندی این استخر نیز 2 کیلوگرم بوده که برای چنین استخری وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

به دلیل اینکه همراه این استخر پمپ بادی قرار داده نشده می بایست در ابتدا برای راه اندازی این کالا یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ را به آنها وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی انجام داد که شکل و استحکام لازم را به خود گرفته باشد. در صورتی که بیش از حد به این محصول باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین همیشه مقدار باد زدن به هر محصول بادی می تواند در سلامتی آن موثر باشد. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و یا ساییدگی نیز جلوگیری شود.

جمع بندی

استخر بادی مستطیلی نارنجی اینتکس یکی از مناسب ترین استخر های بادی تولید شده برای تفریحات کودکان به صورت آبی و یا توپی بوده که دارای کیفیت ساخت مناسب در برابر قیمت مقرون به صرفه خود می باشد. استخری که دارای ساختار بدنه دو لایه بوده و از دریچه مخصوص تخلیه آب بهره مند است. داشتن وزن و حجم کم نیز از دیگر ویژگی های خوب این کالا بوده که امکان استفاده در مسافرت ها را فراهم خواهد کرد. این استخر دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

 نوع خانگی، مسافرتی
 طول 229 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 ظرفیت آب 519 لیتر (80%بدنه)
 جنس رویه وینیل براق
 جنس بخش کناری وینیل دو لایه
 جنس کف وینیل سه لایه
 پمپ ندارد
ابعاد بسته بندی 37×30×12 سانتی متر
 وزن 2 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای دریچه تخلیه آب
 قابل استفاده در مسافرت ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...