استخر بادی دیزنی کودک با قطر 122

bestway 91047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دیزنی کودک با قطر 122 سانتی متر از سری استخر های بادی کودک پسند و سبک برای سنین کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم می باشد. بدنه ای با کیفیت که از طراحی سه لایه ای بهره برده که هر کدام از لایه های آن به صورت جداگانه ای باد می شوند. این استخر دارای کف ساده از جنس PVC رنگی می باشد. کالایی که می تواند علاوه بر استفاده به عنوان استخر آب به عنوان استخر توپ نیز مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن وزن بسیار مناسب برای حمل در هر مکان و همچنین راه اندازی سریع توسط انواع پمپ های باد اشاره نمود. گفتنی است که از این استخر می توان به عنوان وان بادی نیز استفاده کرد.

کودکان به خصوص دختران می توانند به خوبی با استخر بادی طرح دیزنی ارتباط گرفته از داشتن چنین استخر زیبایی نهایت لذت را ببرند . این استخر بادی طرح های کارتونی کودکانه دارد که بیشتر طرح کارتون های کمپانی دیزنی بوده که در بدنه آن آن نقش بسته است . طرح سیندرا ، فروزن ، گیسو کمند و سفید برفی در کنار یکدیگر ، این استخر بادی را بسیار جذاب کرده است تا کودکان علاقه زیادی به آن نشان داده و برای تفریحات آبی خود از این استخر بادی به خوبی استفاده کنند . این استخر بادی بیشتر برای استفاده یک نفره کودکان ساخته شده است ، ولی کودکان سنین پایین می توانند به همراه دوستان خود نیز از استخر بادی استفاده کنند . دلیل آن هم قطر 122 سانتی متری استخر است که در نام محصول ذکر گردیده . بنابراین در هنگام خرید استخر بادی به پارامتر هایی مانند رده سنی استخر توجه داشته باشید .

ارتفاعی که استخر بادی دیزنی کودک دارد 25 سانتی متر است که متناسب با قطر استخر در نظر گرفته شده تا کودکان بتوانند به راحتی و بدون خطر از استخر بادی استفاده کنند . شما والدین عزیز می توانید در هنگام بازی کودکان ، مراقب آن ها باشید . بنابراین قابلیت استفاده از استخر بادی در خانه یک مزیت محسوب شده و کودکان می توانند در یک محیط ایمن از تفریحات آبی جذاب بهره مند شوند . بهترین رده سنی برای استفاده از استخر بادی طرح دیزنی کودکان بالای 3 سال می باشد . از این استخر بادی می توان به عنوان استخر توپ استفاده کرد . با تهیه کردن توپ های رنگی می توانید استخر را به طول کامل با آن پر کنید تا در داخل خانه نیز کودکان بتوانند از استخر برای تفریحات خود استفاده کنند . 

استخر بادی دیزنی کودک با قطر 122

استخر بادی دیزنی کودک با قطر 122 از محصولات زیبا و جذاب کمپانی معروف بست وی بوده که بر روی آن عکس های از انیمیشن های ، فروزن ، سیندرلا ، گیسو کمند و سفید برفی چاپ شده است . ما در این نقد و بررسی می خواهیم تا به کمک متخصصانمان ، به بررسی این محصول پرداخته و نکات مثبت و منفی آن را برای شما بیان کنیم تا نسبت به هزینه ای که می خواهید بپردازید ، بهترین محصول را خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول دارای ساختار گرد بوده و به رنگ صورتی می باشد که بسیار زیبا و چشم نواز است . همانطور که در قسمت بالا ذکر شد بر روی این استخر بادی عکس هایی از انیمیشن های والت دیزنی نظیر : فروزن ، سیندرلا ، گیسو کمند و سفید برفی چاپ شده است به همین منظور این استخر مخصوص دختران می باشد  . این استخر از چسبیده شدن سه لایه حلقه بادی بوجود آمده است که در ابتدا ارتفاع کمی را داراست ، و در وهله دوم دارای بدنه ای انعطاف پذیر شده ، و فشار وارده بر روی استخر به هر سه قسمت این حلقه های بادی وارد شده و به همین منظور طول عمر آن را بالا خواهد برد .

جنس بدنه

اما در خرید محصولات کودک نزد مشتری ، اولین پرسش و تحلیل یک محصول ، جنس و کیفیت آن محصول می باشد زیرا به هیچ وجه کودک در حین بازی با یک کالا و یک اسباب بازی ، تنها تمرکز آن به فکر لذت از آنها می باشد تا مراقبت از آن ... به همین دلیل جنس بدنه این استخر از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 122 سانتی متر ، ارتفاع : 25 سانتی متر ، ظرفیت آب : 145 لیتر و در نهایت وزن این محصول 1.2 کیو گرم بوده که همانطور از وزن این محصول مشخص است ، بسیار سبک می باشد و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید ، تا آن را درون محفظه این استخر قرار داده و در عرض دو الی پنج دقیقه ، کالای خود را باد و راه اندازی نمایید . همچنین برای جمع آوری این محصول میتوانید از طریق همان محفظه ، اقدام به خالی کردن باد این محصول کرده و آن را جمع آوری نمایید . در خصوص نگهداری این این استخر باید ذکر کرد که به هیچ وجه افراد بالغ از این محصول استفاده نکنند و وسایلات تیز را از این محصول دور نگه دارید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد ، شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده ، و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول دریافت نمایید .

جمع بندی

استخر بادی دیزنی کودک با قطر 122 از استخر های دخترانه شرکت نامدار دیزنی بوده که دارای طراحی گردی است و در آن رنگ صورتی به کار رفته شده می باشد . جنس بدنه این محصول از pvc چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی در حین بازی کودکان با این استخر می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این صمحول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید .

 نوعخانگي
ظرفيت 145 ليتر
قطر 122 سانتي متر
ارتفاع 25 سانتي متر
وزن 1.2 کیلوگرم
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندي: 1.2 کيلوگرم
 دارای کف ساده رنگی
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...