استخر بادی بزرگ خانوادگی

استخر بادی بزرگ خانوادگی معمولا به استخر های گفته می شود که فضای مناسب برای تفریحات چند نفر به صورت همزمان را داشته باشد و بتوان آن را به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی جابجا کرد. استفاده از استخر های خانوادگی به دو صورت می باشد. در حالت اول شخص تنها برای نشستن از استخر خود استفاده می کند و در حالت دوم قصد دارد به صورت خانوادگی به شنا و تفریحات آبی بپردازد که در این نوع استخر های بادی قابل استفاده نیستند.

در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در باب ویژگی ها و مزیت های استخر های بزرگ خانوادگی، سازنده و انواع آنها از نظر قیمتی به شما عزیزان ارائه کنیم ، با ما همراه باشید. استخر بادی بزرگ خانوادگی برای تفریحات آبی بدون شنا کردن و با محفظه آب کمتر به نسبت استخر های بزرگ بدون شک بهترین گزینه می باشد. از این رو می توان استخر بادی که مستطیلی هستند و دارای دیواره های کاملا بادی هستند را پیشنهاد داد.

این استخر ها از اولین محصولات اینتکس می باشد که سالهای بعد بست وی و اینتایم نیز با الگو برداری از آن محصولات مشابهی را تولید و روانه بازار کردند. قسمت اصلی بدنه این دسته از استخر ها از پی وی سی و یا وینیل می باشد و با طور سه متر و طول دو متر در حدود نیم متر نیز ارتفاع دارند که برای آبتنی و بازی به همراه خانواده گزینه کاملا مناسبی به حساب می آید. استخر بادی بزرگ خانوادگی گرد با استخر های دسته پیشین متفاوت است. این استخر ها دو نوع تماما بادی و ایزی ست دارند که نوع ایزی ست آن دارای لبه های بادی بوده و برای استفاده بزرگسالان کاملا مناسب است. اما استخر های تماما بادی بیشتر برای کودکان مناسب هستند و یا ارتفاع کمی دارند که موجب می شود برای بزرگسالان به هیچ عنوان قابل استفاده نشود. اما برخی که ارتفاع زیادی دارند ابعاد کوچکی دارند که باعث می شود به وان بادی تغییر کاربری دهد. استخر های بادی ایزی ست دارای لبه بادی هستند و دیواره آنها از لایه های ضخیم پی وی سی ساخته شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. استخر های بزرگ خانوادگی که برای شنا مناسب باشند را می توان استخر های پیش ساخته نامید. استخر های پیش ساخته دارای پایه های آلومینیومی هستند که فشار وارده را به خوبی تحمل می کند و تا وزن چند تن را در خود جای میدهند. این استخر ها دارای نردبان، پمپ تصفیه و زیر انداز و درپوش هستند که تجربه کاملی از یک استخر خانوادگی در اختیار شما قرار خواهد داد.

 اگر بخواهیم به طور کلی تر به بررسی استخرهای بادی برای استفاده در محیط های خانگی و جهت استفاده های تفریحی بپردازیم باید بگوییم که ابتدا باید ماهیت استفاده از استخرهای بادی را بدانید . استخرهای بادی با توجه به ابعادی که دارند و همچنین مقدار آب و ارتفاعی که درون خود جای می دهند قابلیت استفاده را دارند . همانطور که در بخش های ابتدایی مقاله گفتیم استخرهای بادی دارای دو نوع تماما بادی و همچنین استخرهای دارای لبه بادی یا همان ایزی ست هستند . استخرهای تماما بادی به دلیل ساختاری که دارند قابل استفاده برای کودکان و در ابعاد بزرگ تر برای نوجوانان می باشند .

عمق این استخرهای در بزرگ ترین ابعادی که دارند به 56 سانتی متر می رسد و ابعاد طولی و عرضی آن ها در بزرگ ترین مدل های تولیدی 2 الی 3 متر می باشد . حدس می زنیم خودتان هم متوجه شده باشید که استفاده از استخرهای تماما بادی برای بزرگسالان منطقی نمی باشد و در نهایت می تواند در هنگام آب تنی کودک خود ، کنار آن در آب بنشینید و از دیدن آب تنی کودکتان در روزهای گرم تابستانی لذت ببرید . استخرهای بادی توسط برند های مطرحی همچون اینتکس ، بست وی و اینتایم تولید می شوند ؛ که این کمپانی ها برای رقابت های بیشتر به سراغ نوآوری در تولید استخرهای بادی رفته اند و سالانه با توجه به کاتالوگ هایی که منتشر می کنند می توان فهمید با آپشن هایی که در ساخت استخرهای بادی از خود به نمایش می گذارند به دنبال دسترسی به بازار بیشتری نسبت به سایر رقبا هستند .


از جمله این آپشن ها که بسیار نیز محبوب شده اند استفاده از سرسره های بادی در ساخت استخر های بادی می باشد . این سرسره ها در مدل های مختلف ، قابلیت تحمل وزنی در حدود 60 الی 70 کیلوگرم را نیز دارند و به راحتی می توانند وزن کودکان را تحمل نمایند . استخرهای بادی سرسره دار واقعا جذابیت فوق العاده ای را می توانند برای کودکان داشته باشند و شور و اشتیاق را درون آن ها به خوبی بالا ببرند . از دیگر قابلیت های استخرهای بادی که به تازگی تولید شده اند میتوان به وجود آبپاش و همچنین وسیله های بادی بازی کودک از جمله توپ ها و حلقه های بادی اشاره داشت . این محصولات همچنین در طرح های کارتونی و با شکل های فانتزی تولید می شوند و در این زمینه بسیار محبوب هستند .

 

به طور کلی اگر خواهان استفاده از استخر در محیط های خانگی برای کودکان خود هستید یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین پیشنهاد ها می تواند ، استخرهای بادی کودک باشد . اما در جوانان و بزرگسالان نیز می توانند از استخر بادی بزرگ خانوادگی استفاده کنند ؛ استخرهایی که در بخش های بالاتر از آن به عنوان استخرهای نیمه بادی یاد کرده ایم . این استخرها در میانه دسته استخرهای بادی و استخرهای پیش ساخته قرار می گیرند و در این رابطه به خوبی تواسته اند جای خود را در میان هواداران تفریحات آبی باز کنند . استخرهای ایزی ست یا همان استخرهای نیمه بادی دارای بدنه هایی برزنتی می باشد که ساختاری بسیار مستحکم را شامل می شوند و در واقع بدنه برزنتی آن ها همانند استخرهای پیش ساخته است .

در بخش لبه های این استخر ها از بخش بادی استفاده شده است که این محصولات را از وجود پایه های آلومینیومی بی نیاز می کند . راه اندازی این استخرها به راحتی امکان پذیر است و کافیست با استفاده از محفظه های باد موجود بر روی این محصولات ، بخش بالایی آن را باد کرده و سپس با استفاده از شیلنگ های انتقال آب ، آب را به بخش داخلی استخر وارد کنید ، با پر شدن آب در بخش داخلی ، لبه های استخر به سمت بلا هدایت می شود و شکل کلی را به خود می گیرد .

 

شایان ذکر است که این محصولات توسط انواع پمپ های باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی قابلیت باد شدن دارند و پمپ های باد را می توانید از طریق فروشگاه های رسمی اینتکس خریداری نمایید . استخرهای ایزی ست اغلب به صورت دایره ای شکل ساخته می شوند و قطر ایده آلی برای آب تنی بزرگسالان نیز دارند ، اما باید توجه داشته باشید که عمق موجود در این استخرها قابلیت شنا کردن را فراهم نمی کند و در واقع مناسب برای آب تنی می باشند . این استخرها در ابعادی به قطر 2 متر شروع می شوند و در بزرگ ترین قطرشان به ابعاد 4.5 متری می رسند که قابلیت استفاده در باغ ها و ویلاهای شخصی را دارند . این محصولات را در دسته پر فروش ترین و محبوب ترین استخرهای بادی برای فصول گرم سال می توان نام برد که با توجه به وزن کمی که دارند به راحتی قابل جا به جایی هستند .

 

استخرهای ایزی ست در حالتی که خالی از آب هستند فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و به راحتی با قرار دادن آن ها درون ساک های حمل می توانید آن ها را جا به جایی نمایید و حتی در مسافرت ها به همراه داشته باشید . باید توجه داشته باشید که عمق استخرهای ایزی ست در بیشترین حد ممکن خود بالغ بر 76 سانتی متر است و اگر خواهان استفاده از عمق های بیشتر هستید می توانید از استخرهای پیش ساخته استفاده نمایید . لوازم جانبی همراه استخرهای ایزی ست یکی از سوال های مشترک خریداران می باشد که بهتر است حالت های استاندارد پکیج این استخرها را با هم بررسی کنیم . در پکیج برندهای مختلف لوازم جانبی متفاوتی قرار داده می شود و صرفا قصد ما در این مقاله راهنمایی می باشد اما نباید مبنای اصلی برای همه برند های استخرهای ایزی ست قرار بگیرد .

در پکیج استخرهای بادی ایزی ست می توان لوازم جانبی نظیر پمپ تصفیه آب اشاره داشت ؛ بایدتوجه داشته باشید که بسته به ابعاد استخر ایزی ستی که خریداری می کنید لوازم جانبی درون آن قرار می گیرد به عنوان مثال استخرهای ایزی ست بزرگ تر دارای درپوش  و زیرانداز نیز می باشند . پمپ تصفیه آبی که برای استخرهای ایزی ست تهیه می کنید بهتر است با توجه به مشاوره های نمایندگی اینتکس باشد ؛ زیرا تصفیه آب داخلی استخرها می تواند رابطه مستقیمی با قدرت پمپ تصفیه داشته باشد .

 

بدین منظور می توانید به هنگام خرید استخرهای ایزی ست از نمایندگی رسمی تهران اینتکس به عنوان فروشگاه مرکزی اینتکس و بست وی در ایران علاوه بر مشاهده مدل های متنوع از مشاوره رایگان و کاملا تخصصی بهره مند شوید زیرا فروشگاه تهران اینتکس با فعالیت پانزده ساله ای که در زمینه عرضه استخرهای پیش ساخته و بادی و همچنین نصب و راه اندازی آن ها دارد می توان به عنوان مرجع در این زمینه محسوب شود . سطح زیرین استخرهای ایزی ست باید فاقد هر گونه جسم تیز و به صورت کاملا مسطح باشد که در این حوزه معمولا می توانید از زیرانداز و یا تاتامی های با کیفیت استفاده کنید . همچنین درپوش نیز می تواند کمک شایانی در جهت تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر در هنگامی که از آن استفاده ای ندارید بکند .

زیرا درپوش های موجود با توجه به دهانه استخرهای بادی ساخته شده اند و مانع از ورود اجسام و آلودگی به بخش داخلی استخر می شوند . اگر خواهان استفاده از نردبان های مخصوص نیز هستید در این زمینه باز هم باید بگوییم ، فروشگاه تهران اینتکس اقدام به فروش لوازم جانبی استخرهای پیش ساخته و ایزی ست به صورت جداگانه کرده است و در این زمینه دغدغه ای به خود راه ندهید . در پایان امیدواریم به خوبی توانسته باشیم قبل از خرید استخر بادی بزرگ خانوادگی به شما آگاهی لازم را داده باشیم و امیدواریم از خواندن این مقاله لذت کافی را برده باشید .