استخر بادی بزرگ با سرسره بادی و آبپاش

bestway 53345

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ با سرسره بادی و آبپاش یکی دیگر از بهترین محصولات بست وی در سال 2020 این مجموعه بزرگ بوده که در واقع یک پارک ابی ایده آل برای کودکان بالاتر از 5 سال می باشد. این پارک آبی در واقع از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده که یک استخر آبی بزرگ برای باری های دسته جمعی کودکان در فصول گرم سال دارد. بر روی لبه این استخر بادی یک آبپاش بادی سرخود نیز تعبیه شده که با اتصال به یک شلنگ آب به راحتی راه اندازی شده و می تواند آب را به داخل مخزن استخر هدایت کند. در بخش کناری این مجموعه بادی زیبا یک نردبان بلند و بادی تعبیه شده که کودکان می توانند برای ورود به بخش نردبان این پارک آبی از آن استفاده کنند. نردبان محصول از ارتفاعی بلند با شیب استاندارد برخوردار بوده و تا وزنی بالغ بر 270 کیلوگرم را می تواند بر روی خود تحمل کند. به همین دلیل بوده که استفاده از این محصول را برای داخل شهربازی ها و یا مهدکودک و ... برای بازی های گروهی کودکان توصیه کرده اند. جنس بدنه محصول از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم بوده که از دوام و استحکام فوق العاده زیادی برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه در برابر تابش نور خورشید و یا دماهای مختلف آب دچار اسیب نمی شود. اگر قصد خرید پارک آبی اورجینال را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه انحصاری محصولات بادی مراجعه نمایید.

استخر بادی بزرگ با سرسره بادی و آبپاش

استخر های بادی کودک با ابعاد بزرگ اغلب برای بازی های دسته جمعی کودکان طراحی و تولید شده و مناسب استفاده در فضاهای مختلفی مانند شهربازی ها یا مهدکودک ها می باشد. شرکت بزرگ بست وی در سال 2020 استخر بادی بزرگ با سرسره بادی و آبپاش را با ساختاری مشابه پارک بادی و آبی برای کودکان بالاتر از 5 سال طراحی و تولید کرده است. این مجموعه بادی مناسب استفاده در فضای باز نیز بوده و از ظاهری با طراحی کودکانه و کاملا فانتزی برخوردار می باشد. لازم به ذکر بوده استفاده از این محصول برای فصول گرم سال توصیه می شود. برای اشنایی با این مجموعه بادی استثنایی و خرید استخر بادی سایز بزرگ توصیه می کنیم تا پایان این مطلب با نقد و بررسی تمام ابعاد محصول همراه با ما باشید.

طراحی ظاهری استخر بادی بزرگ

این استخر بادی بسیار بزرگ ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته و با توجه به ابعاد و تحمل وزن بدنه برای بازی های دسته جمعی کودکان یک گزینه ایده آل به شمار می رود. این محصول با توجه به گروه سنی مصرف کننده آن با توجه به استاندارد های موجود تولید شده تا ایمنی فرزند شما را در زمان بازی مهیا کند. بخش اصلی محصول یک استخر بادی بزرگ برای تفریحات ابی فرزندان شما بوده که دیواره آن از یک لایه تشکیل شده و موجب کاهش مصرف آب شما خواهد شد. بر روی لبه این استخر بادی یک آبپاش نیز تعبیه شده که به راحتی با اتصال به یک شلنگ آب راه اندازی شده و می تواند آب را به فضای داخلی محصول هدایت کند. در بخش کناری اسن استخر بادی یک مجموعه بسیار مرتفع به چشم می خورد. این مجموعه در واقع سرسره بادی محصول و نردبان سرخود آن می باشد. این بخش ار تنوع رنگبندی بدنه بسیار شادی برخوردار بوده و بر روی آن تصاویر زیبایی از طبیعت به چشم می خورد. کودک برای استفاده از سرسره بادی محصول لازم بوده از این نردبان بالا برود.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی بزرگ

افراد در مقابل پرداخت هزینه برای تهیه هر محصولی انتظار دریافت کالایی را داشته و طول عمر بسیار بالایی داشته باشند. با توجه به تاثیر بسیار بالای کیفیت بدنه محصول با طول عمر آن کارخانه بست وی بدنه این محصول را از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم تولید کرده است. بخش کف محصول برای حفظ طول عمر محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی دولایه می باشد. زیرا این بخش باید با سطح زمین در تماس بوده و وزن بسیار بالایی را بر روی خود تحمل خواهد کرد. این نوع جنس بدنه مناسب استفاده در فضای باز با تمام شرایط اب و هوایی بوده و در برابر دماهای مختلف آب ایمن و سالم باقی می ماند.

سایر ویژگی ها

ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل محصول از طولی برابر 435 سانتی متر با عرضی معادل 386 سانتی متر می باشد. ارتفاع محصول با توجه به بلندی سرسره بادی آن بالغ بر 267 سانتی متر است. وزن بدنه پارک آبی تنها 15 کیلوگرم بوده که موجب حمل و جا به جایی آسان آن می شود. البته بدنه مقاوم آن قادر بوده تا 270 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند.

برای راه اندازی محصول ابتدا آن را از بسته بندی خارج کرده و در یک محیط مسطح باز کنید. سپس با استفاده از دریچه باد تعبیه شده بر روی بدنه و همچنین پمپ باد مخصوص آن می توانید این پارک آبی را راه اندازی نمایید. در نهایت فواره آن را به یک شلنگ آب متصل سازید. برای مراقبت از محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه آن خودداری کنید. همچنین از وارد کردن وزن سنگین به بدنه پارک آبی بپرهیزید.

خرید استخر بادی بزرگ

استخر بادی بزرگ با سرسره بادی و آبپاش برای خرید تمام مردم در تهران و شهرستان ها در حال حاضر در نمایندگی رسمی محصولات بادی موجود می باشد. برای خرید می توانید به دفتر نمایندگی مراجعه کرده و یا از طریق وب سایت فروشگاهی تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش آنلاین نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 150 لیتر
طول 435 سانتی متر
عرض 386 سانتی متر
ارتفاع 267 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
دارای آبپاش بادی سرخود
مناسب سنین بالای 5 سال
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...