ابعاد تشک بادی داخل ماشین از بهترین وسایل و تجهیزات سفری است که می تواند به شما اجازه دهد تا در بخش عقب اتومبیل و بر روی صندلی عقب ماشینتان یک تشک نرم و راحت را برای استراحت کردن داشته باشید . این تشک های بادی به گونه ای طراحی شده اند که می توانند بخش زیرپایی ماشین را پر کرده و همسطح با صندلی ماشین کنند ، تا اینچنین تشک سطحی صاف را برای شما ایجاد کند تا بتوانید در راحت ترین حالت به مانند خانه و یا دراز کشیده و بخوابید . شما می توانید در طول سفر به دلخواه خود آن را راه اندازی کرده و درصورت عدم نیاز آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرده و نگهداری کنید . ولی لازم است تا ابعاد تشک بادی داخل ماشین را بدانید و سپس آن را خریداری کنید . نکته قابل توجه این است که ابعاد تشک بادی داخل ماشین در مدل های مختلف ، متفاوت بوده و نیاز است تا این محصولات بادی را بر اساس نوع ماشین سواری خود خریداری کنید . شکت های سازنده بزرگی در دنیا اقدام به تولید تشک بادی داخل ماشین می کنند که می توان از بزرگترین و معروف ترین آن ها به دو برند اینتکس و بست وی اشاره کنیم که هر ساله با تغییرات کاربردی ، تشک های بادی ایده آل تر و بهتری را تولید می کنند تا بتوانید به سادگی از آن ها استفاده کرده و لحظات شاد و سفری دلچسب تر را برای خود رقم بزنید . با توجه به تنوع ماشین ها ، تولید کنندگان نیز با در نظر داشتن ابعاد ماشین ، ابعاد تشک بادی داخل ماشین را نیز مطابق با مدل های خودرو های موجود در بازار هماهنگ کرده اند .

به عنوان مثال ماشین های سواری از نظر فضا و ابعادی که دارند ، متفاوت با ماشین های شاسی بلند بوده و از این نظر بایستی به ابعاد تشک بادی داخل ماشین توجه ویژه ای داشته باشید . فروشگاه اینتکس با توجه به اینکه خرید تشک بادی داخل ماشین برای مشتریان کاری ساده و راحت باشد ، با توجه به ابعاد تشک بادی داخل ماشین ، آن ها را نام گذاری کرده اند تا خریداران بتوانند به سادگی خرید خود را انجام دهند . به عنوان مثال تشک بادی داخل ماشین پراید ، قابل استفاده در این ماشین بوده و برای خرید آن دیگر نیازی ندارید که ابعاد ماشین و ابعاد تشک بادی داخل ماشین را پیدا و اندازه گیری کرده و سپس آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید . از انواع تشک های بادی داخل ماشین موجود در فروشگاه اینتکس می توان به انواع تشک های بادی داخل ماشین تولید شده برای خودرو های مونتاژ شده در ایران همچون پراید ، پژو 405 ، رانا ، سمند ، سورن ، پژو 206 و 207 ، ساینا ، تیبا در مدل های مختلف ، تارا ، تندر90 ، دنا ، ساینا ، پژو پارس ، کوئیک اشاره کرد که شما می توانید بر اساس نوع ماشین سواری خود آن را خریداری کنید . با توجه به نامگذاری این تشک های بادی داخل ماشین ، دیگر نیازی به دانستن ابعاد تشک بادی داخل ماشین نخواهد بود و شما می توانید بدون اطلاع از ابعاد دقیق این محصولات ، تشک بادی داخل ماشینمخصوص خودرو خود را خریداری کرده و از آن به راحتی استفاده کنید . البته توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی اینتکس تشک های بادی داخل ماشین خارجی را نیز در فروشگاه موجود کرده اند که ابعاد آن ها نیز متناسب با ماشین های خارجی بوده و شما می توانید به سادگی از آن ها استفاده کنید . از جمله تشک بادی داخل ماشین خارجی می توان به تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو ، کیا سورنتو ، آریزو ، پیکاپ ، پورشه کاین شاسی بلند و سایر ماشین های شاسی بلند دیگر همچون پرادو ، رونیز ، سوزوکی ویتارا ، نیسان مورانو ، لکسوس و لیفان شاسی بلند یا کوتاه ، لندکروز ، سانتافه ، جک شاسی بلند و یا ماشین های سواری شاسی کوتاه همچون تالیسمان ، تویوتا کمری ، تویوتا یاریس ، تویوتا پریوس ، انواع ماشین های شرکت بنز و برلیانس ، اپتیما ، مگان ، ماکسیما ، ام وی ام ، مزدا 3 و ... اشاره کنیم . به این موضوع مهم توجه داشته باشید که ممکن است برخی از ماشین های موجود در بازار دارای تشک بادی داخل ماشین نباشند ، یعنی تشک بادی با نام آن ها وجود نداشته باشد ، این بدان معنا نیست که شما دیگر نمی توانید از تشک بادی داخل ماشین در سایر ماشین ها و خودرو ها استفاده کنید . بنابراین شما می توانید مدلی از تشک بادی داخل ماشین را انتخاب کنید که از نظر ابعادی و فضایی که در اختیار دارد ، مناسب برای ماشین سواری شما نیز باشد . 

به عنوان مثال شما می توانید از تشک بادی داخل ماشین تیبا می توانید در داخل ماشین ساینا یا کوئیک استفاده کنید ، بنابراین می توان گفت که تفاوت زیادی میان آن دو خودرو نبوده و شما می توانید با اطلاع تقریبی از ابعاد تشک بادی داخل ماشین و خودرو خود آن را خریداری کنید . این ویژگی حتی در ماشین های سواری خارجی نیز صدق می کند و شما می توانید به عنوان مثال تشک بادی داخل ماشینی که برای ماشین های سواری تویوتا کمری را در ماشینی همچون اپتیما نیز استفاده کرده و آن را به سادگی راه اندازی و استفاده کنید . راه اندازی این محصولات نیز بسیار ساده بوده و به راحتی می توانید با کمک پمپ های باد به خصوص پمپ های باد فندکی که قابل استفاده در ماشین بوده و با اتصال به جافندکی ماشین کار می کنند با سرعت بیشتری تشک بادی داخل ماشین را راه اندازی و از آن استفاده کنید . همچنین می توانید از پمپ های باد دستی که اصلا نیازی به برق ندارند ، استفاده کرده و سریعا تشک بادی داخل ماشین را راه اندازی کنید . با وجود تمامی خصوصیات و تفاوت ها یا شباهت هایی که از نظر ابعادی نسبت به انواع تشک های بادی داخل ماشین اشاره شد ، فروشگاه اینتکس به صورت دقیق ابعاد تشک بادی داخل ماشین را در هر مدل ، در صفحه محصول اضافه کرده است که در صورت نیاز می توانید به صفحه محصول مراجعه کرده و با مطالعه مشخصات و ابعاد تشک بادی داخل ماشین ، آن را خریداری کرده و استفاده کنید . از جمله اطلاعاتی که در رابطه با ابعاد تشک بادی اضافه شده است می توان به طول ، عرض و ارتفاع اشاره کرد که اطلاعات کاملی برای شما خواهد بود . نکته این است که بیشتر ماشین های سواری تا حدودی ابعاد نزدیک به یکدیگر داشته و از این نظر ابعاد تشک بادی داخل ماشین تقریبا شبیه به یکدیگر می باشد . در هنگام خرید تشک بادی داخل ماشین حتما به این نکته توجه داشته باشید که در صورت نبود تشک بادی داخل ماشین برای خودرو شما ، سعی کنید که تشک بادی مشابه و متناسب با ابعاد ماشین خریداری کرده و یا کمی بزرگتر را خریداری کنید ، زیرا می توانید با باد کردن کمتر تشک بادی ، حجم آن را تا حدودی کاهش دهید . 

به طور میانگین طول تشک های بادی داخل ماشین از حدود 140 سانتی متر شروع شده و بزرگترین آن ها که قابل استفاده در ماشین های شاسی بلند هستند دارای طولی بیش از 150 سانتی متر دارد . همچنین عرض آن ها نیز از 80 سانتی متر تا 1 متر می باشد که البته شما می توانید با تغییر حالت صندلی های جلو ، فضای تشک از نظر عرضی پوشش دهید . نکته دیگر نیز ارتفاع می باشد که عمدتا از 40 سانتی متر تشک های بادی داخل ماشین ارتفاع دارند و بیشترین آن ها نیز که برای ماشین های شاسی بلند می باشد و تا نیم متر یا همان 50 سانتی متر ارتفاع دارند . با توجه به اطلاعات و راهنمایی که فروشگاه اینتکس در این مطلب به شما عزیزان و مشتریان ارائه کرده است ، امیدواریم که بتوانید بهترین و مناسب ترین تشک بادی داخل ماشین را بر اساس ابعاد و مدل ، برای ماشین سواری خود خریداری کنید . شما می توانید برای مشاوره و راهنمایی بهتر در خرید تشک بادی داخل ماشین با شماره تلفن های فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید و با راهنمایی کامل تر خریدتان را حتی به صورت تلفنی نیز انجام دهید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید . امکان خرید تشک بادی داخل ماشین به صورت حضوری نیز میسر می باشد .