آیا تخت بادی خوب است و برای مصرف و استفاده دائمی مناسب است ؟

یا به زبان عامیانه تخت بادی خوبه ؟ تخت بادی خوب یا بد داره ؟ آیا برای استفاده بلند مدت خوبه ؟ آیا زود خراب نمیشه ؟ آیا تخت خواب های بادی رو میشه جایگزین تخت های چوبی یا فنری کرد ؟ یکی از مهم ترین نکات در هنگام خواب این است که بستری مناسب را برای استراحت کردن و خوابیدن در طول شبانه روز انتخاب کنید ، چرا که هر چه بستر شما آرگونومیک و طبی تر باشد شما می توانید خوابی راحت و دلچسب تری را داشته باشید . با تحقیقات انجام شده هر چه بستر شما مناسب تر باشد می تواند باعث سرحال شدن افراد در شروع روز بعد باشد ، همچنین استفاده و داشتن یک بستر خوب برای خوابیدن به خصوص در سنین پایین باعث رشد هر چه بهتر کودکان و نوجوانان می شود ، پس با این تفاسیر می توان به این موضوع پی برد که تهیه یک بستر مناسب می تواند تا چه اندازه ای مهم و حیاتی باشد . بر خلاف این مسائل برخی از افراد به محل خواب خود اهمیت نداده و بستر های نامناسبی را مورد استفاده قرار می دهند که به مرور می توانند شاهد درد هایی در مفاصل ، کمر و ... شوند ، همچنین نداشتن خواب راحت می تواند افراد را بی خواب کند که به دنبال آن در شروع روز بعد مسلما افراد روزی کسل کننده را به دنبال خواهند داشت . 

 

با توجه به مطالبی که گفته شد بسیاری از شرکت های تولیدی سعی کردند تا با ارائه انواع تخت خواب ها ، بستری بهتر و نرم تری را برای استراحت کردن مردم فراهم کنند . به طور حتم با تخت خواب های چوبی و فلزی آشنا هستید که در انواع بسیار مختلف و متنوعی تولید شده اند ، این محصولات همانطور که گفته شد از وسایل و اجناس چوبی یا فلزی و یا تلفیقی از آن دو تولید کرده اند که بر روی آن تشک های ابری و فنری قرار گرفته و بستری خوب را برای افراد فراهم کرده است . این تخت خواب ها پیشینه زیادی دارند و در قدیم الایام نیز از تخت های چوبی برای استراحت کردن استفاده می شد ، اما در تولیدات جدید تر نمونه های زیبا تری از این محصولات دیده اید که به صورت تک نفره ، دو نفره ، دو نفره یا چند نفره طبقه ای و ... ساخته شده اند ، اما تمامی این تخت خواب های چوبی یا فلزی دارای ایراد بسیار بزرگی هستند که می تواند برخی از افراد و خانواده ها را آزرده خاطر کند ، از معایب مهم این تخت خواب ها می توان به حجم اشغالی بسیار بالای آن و نیز وزن زیاد محصول اشاره کرد . این دو عامل باعث شده تا بسیاری از خانواده ها از خرید آن ها صرف نظر کنند . حجم بالای این تخت ها باعث می شود تا فضای زیادی از اتاق خواب اشغال شود و افراد خانواده را با مشکل کمبود جا و فضا روبرو کند ، همچنین جابجایی این محصولات به دلیل ابعاد بسیار بزرگ و وزن آن بسیار سخت است ، از دیگر معایب آن ها می توان به آسیب پذیر بودن بدنه چوبی یا فلزی ، ابر های داخلی تشک و ... اشاره کرد .

 

در ادامه روند تولیدات و خوب بودن تخت خواب های بادی اینتکس و بست وی خواهیم پرداخت برخی از شرکت ها با ارائه کردن ایده تخت خواب های بادی توانستند قدمی نو برای ساخت تولید یک بستر مناسب بردارند . تخت خواب های بادی در ابتدای کار توانستند رضایت تولید کنندگان را بر آورده کنند اما با ایجاد تغییر و تحولات در طراحی و آرگونومی ساخت و همچنین استفاده از اجناس بسیار عالی توانستند محصولات جدیدی را تولید کنند که از هر نظر بتواند نیاز مشتریان را بر آورده کند . تخت خواب های بادی جدید می توانند به خوبی تخت خواب های چوبی و فلزی کارایی داشته باشند و مزایایی حتی بیشتر از آن ها داشته باشند . هدف از ارائه این مطلب نیز این موضوع است که آیا تخت خواب بادی خوب است ؟ و آیا این تخت خواب های جدید می توانند به خوبی تخت خواب های چوبی یا فلزی باشند ؟

پس برای اینکه جواب این سوالات را بیابید در ادامه همراه ما باشید تا با بررسی بیشتر این محصولات بادی جدید و مدرن بتوانید در انتخاب خود موفق باشید . تخت خواب های بادی همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد می توانند به خوبی تخت های چوبی باشند چرا که این تخت خواب های بادی بسیار انعطاف پذیر هستند و همچنین جنس بدنه آن ها بسیار مقاوم است و می تواند دوامی بسیار خوبی در برابر وزن و فشار های وارده داشته باشد ، همچنین نوع طراحی و آرگونومی ساخت این محصولات به گونه ای است که می تواند سطحی بسیار طبی و راحتی را به محصول ببخشد ، اما این طراحی و آرگونومی ساخت ، جنس بدنه مقاوم و ساختار این محصولات چگونه باعث بوجود آمدن این محصولات شگفت انگیز شده است ؟


تولید کنندگان تخت خواب های بادی با استفاده از اجناسی مانند pvc و وینیل توانستند تخت خواب هایی را تولید کنند که بدنه آن ها بسیار مقاوم باشد ، پی وی سی یا pvc فشرده که استفاده از آن برای ساخت تخت خواب بادی بیشتر از وینیل است یک نوع جنس پلاستیکی نایلونی است که دارای قدرت کشسانی بسیار بالایی است و به سادگی پاره و سوراخ نمی شود . pvc را می توان در لایه های نازک و یا ضخیم برش زد ، از آنجا هم که تخت خواب های بادی عموما تحت فشار هستند و وزن افراد را تحمل می کنند از لایه های ضخیم این جنس برای ساخت تخت بادی استفاده می کنند . همچنین این اجناس در صورت بروز مشکل یا آُسیب دیدگی به راحتی قابل تعمیر هستند و می توان با استفاده از برچسب های تعمیری که مخصوص ترمیم محصولات بادی مانند تخت خواب بادی هستند به خوبی محصول خود را تعمیر کنید و به مانند روز اول از آن استفاده کنید . برخی از تولید کنندگان بزرگ این محصولات سعی کردند تا با ساختار چند لایه ای تخت خواب های بادی مقاوم تری را تولید کنند تا محصول بتواند وزن چندین فرد بالغ را بدون هیچ مشکلی تحمل کند .

شرکت های تولید کننده تخت خواب های بادی همچنین در برخی از تولیدات خود سعی کردند تا با ساختار طبقه ای و استفاده از مفتول های فلزی یا پی وی سی به صورت تار و پودی مقاومت تخت خواب را بسیار بالا ببرد . این محصولات بادی پس از تولید شدن آزمایش ها و تست هایی را متحمل می شوند تا مقاومت محصول ارزیابی شود . در این ارزیابی ها مشخص شد که تخت خواب های بادی بر خلاف تصورات عموم می توانند وزن های بسیار بالا را تا ۳۰۰ کیلوگرم تحمل کنند و آسیبی نبینند ، این آزمایش ها به صورت مدت دار بوده و اجسام ۳۰۰ کیلوگرمی در مدت زمان طولانی بر روی محصولات قرار گرفته اند تا نتیجه گیری نهایی صورت گیرد . پس با این تفاسیر شما عزیزان می توانید با خیال بسیار آسوده اقدام به خرید تخت خواب بادی خود کنید چرا که این محصولات می توانند به خوبی انتظارات شما را بر آورده سازند .

طراحی و آرگونومی ساخت این محصولات نیز بسیار عالی بوده و این عوامل نیز باعث شده است تا تخت خواب های بادی به محبوبیت بالایی دست یابند . طراحی های زیبا و استفاده از رنگ های متنوع باعث شده است تا این محصولات بسیار زیبا و شیک شوند و چه بسا شما می توانید با استفاده از این تخت خواب های بادی دکور اتاق خود را زیبا تر کنید . ابعاد این محصولات نیز استاندارد بوده و تخت خواب های یک نفره می توانند به خوبی برای استفاده یک نفر و نوع دو نفره تخت خواب های بادی نیز می توانند برای استفاده دو فرد بالغ در هر وزن و اندازه ای مناسب باشد . آرگونومی ساخت این محصولات نیز بسیار مدرن بوده و شرایط ایده آلی را برای استفاده کننده ها فراهم می کند . به کار گیری از سطوح مواج نمونه ای از آرگونومی ساخت این محصولات است که بهره گیری از آن باعث شده تا سطح تخت خواب های بادی طبی تر و انعطاف پذیر تر باشد ، این نوع ساختار می تواند به خوبی فرم بدن را به خود بگیرد و سطح طبی تری را برای افراد ایجاد کند ، همچنین این رویه مواج باعث شده تا جریان خون در بدن در هنگام خواب به بهترین شکل صورت گیرد ، وقتی جریان و گردش خون در بدن به خوبی اتفاق بیوفتد فرد احساس راحتی بیشتری می کند ، علت اصلی گرفتن عضلات در هنگام خواب نیز همین موضوع است چرا که گردش خون به درستی انجام نمی شود و گرفتگی عضلات اتفاق بیوفتد ، رویدادی که هرگز در تخت خواب های بادی رخ نمی دهد .

 

وزن این محصولات نیز بسیار سبک است و سنگین ترین مدل های تخت خواب های بادی تنها ۱۰ کیلوگرم وزن دارد به همین دلیل جابجایی آن ها بسیار راحت تر خواهد بود . وزن این محصولات را تنها بدنه محصول و پمپ های باد قرار گرفته بر روی محصول تشکیل می دهد . پمپ های بادی که به آن ها اشاره شد ، پمپ های قدرتمندی هستند که با استفاده از ولتاژ برق روشن می شوند و می توانند باد را به داخل تخت خواب پمپاژ کنند و یا عملیات تخلیه را به خوبی انجام دهند ، استفاده از این پمپ های باد برقی سرخود باعث شده است تا به راحتی بتوانید تخت خواب بادی خود را راه اندازی کنید ، زمانی که برای راه اندازی و تخلیه تخت خواب های بادی صرف می شود تنها ۳ دقیقه بوده که این زمان در تخت خواب های بادی دو نفره به 5 دقیقه می رسد . فروشگاه اینترنتی اینتکس که سال های سال است در زمینه فروش تخت خواب بادی فعالیت می کند انواع مختلفی از این محصولات را در طرح ها و رنگ های مختلف به فروش می رساند که شما عزیزان می توانید با مراجعه به آن خرید های خود را با قیمت های مناسب انجام دهید .