محصولات بادی امروزه یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین وسیله ها برای رفع نیاز های روزمره افراد بوده که هر ساله از لحاظ کیفیت و جنس بدنه ، ابعاد و مقاومت ، رنگبندی و طراحی بدنه در انواع مختلفی تولید می شوند. محصولاتی که تا کنون در دسته بندی های مختلفی به بازار عرضه شده تا به عنوان جایگزینی مناسب برای محصولات غیر بادی در هر مکان و زمان استفاده شوند. هدف از تولید محصولات بادی در ابتدا برای تفریحات آبی و غیر آبی بوده که سپس به مرور زمان در بازه های مختلف دیگری نیز طراحی و ساخته شده اند.

فروشگاه و نمایندگی محصولات بادی اینتکس , بست وی یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش محصولات بادی و حتی پیش ساخته بوده که بسیاری از محصولات بادی را در سراسر ایران عرضه کرده است. این فروشگاه اکنون دارای دسته بندی های مختلفی از محصولات بادی در خود بوده که در ادامه آنها را نام خواهیم برد.

اصلی ترین و مهمترین محصولات بادی عبارتند از: تخت خواب بادی ، تشک بادی ، کاناپه بادی ، مبل بادی ، استخر بادی ، قایق بادی ، وان بادی ، قلعه بادی ، تشک بادی روی آب ، تشک بادی جامپینگ ، جت اسکی بادی ، جلیقه شنا و نجات بادی ، لوازم شنا بادی ، اسباب بازی بادی و جکوزی بادی.

یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصولات بادی تخت خواب بادی بوده که در انواع مختلفی از نظر کاربرد ، جنس بدنه ، ابعاد و طراحی بدنه تولید شده اند. تخت های بادی توسط شرکت های بزرگی از جمله اینتکس ، بست وی ، کلمن و جیلونگ عرضه شده که هر کدام از ویژگی های خاص خود بهره مند می باشند. این نوع محصول بادی در انواع تخت های بادی ساده ، تخت های بادی طبی ، تخت های بادی ضد تعریق ، تخت های بادی بیمار ، تخت های بادی کودک ، تخت های بادی تاشو و چند کاره و تخت های بادی با ارتفاع بلند تولید شده اند که باعث شده تا بازه انتخاب کاربران را افزایش دهد. در واقع تخت خواب های بادی امروزه به عنوان یکی از مهمترین محصولات بادی در هر خانه استفاده شده که برخی از آنها نیز می تواند گزینه خوبی برای استفاده به جای تخت های غیر بادی باشد.

تشک های بادی از دیگر محصول های بادی بوده که دارای کاربرد فراوانی می باشند. تشک های بادی نیز در انواع مختلفی ساخته شده اند که علاوه بر منزل می توانند در فضای باز و بخصوص در مسافرت ها استفاده شود. این نوع محصول بادی نیز در نوع طبی و ضد تعریق نیز تولید شده و دارای طراحی و ارگونومی های مختلفی می باشند. تشک های بادی به عنوان تخت های بادی با ارتفاع کم یکی از پر کاربرد ترین نوع تشک های بادی برای استفاده در چادر های مسافرتی نیز محسوب می شود.

کاناپه های بادی نوع دیگر محصولات بادی پر طرفدار و پر فروش بوده که دارای کاربرد های فراوانی می باشد. کاناپه های بادی همانند مبل های بادی تولید شده اند که کمی در طراحی بدنه و نوع کاربری دارای تفاوت های خاص خود می باشند. یکی از قابلیت های مهمی که کاناپه های بادی داشته تاشو و چند کاره بودن آنها می باشد. این قابلیت سبب می شود تا کاناپه بادی را به مبل بادی ، تخت بادی و تشک بادی تبدیل کند.

نوع دیگر محصولات بادی مبل های بادی بوده که این نوع محصولات بادی نیز همانند تخت و تشک های بادی دارای کاربرد های فراوانی برای استفاده در هر محل مورد نظر مصرف کننده خواهد بود. مبل های بادی تنوع زیادی از لحاظ طراحی ، رنگ بدنه و ظرفیت داشته که دارای ویژگی و قابلیت های مهمی در خود می باشند. ویژگی هایی که باعث شده اند تا یک وسیله کاملا راحت را برای استفاده افراد مصرف کننده به همراه داشته باشد.

یکی از بزرگترین مجموعه محصولات بادی استخر های بادی بوده که در انواع بسیار زیادی توسط شرکت های مختلف تولید شده اند. استخر های بادی برای سنین مختلف از جمله کودکان طراحی شده که علاوه بر استخر آب می توانند به عنوان استخر توپ نیز استفاده شود. استخر های بادی نیز در انواع بسیار مختلفی تولید شده اند که هر کدام از هر لحاظ مانند ابعاد ، ظرفیت آب و طراحی های مختلف دارای مدل های بسیاری می باشند.

قایق بادی از مهیج ترین محصولات بادی بوده که برای انواع تفریحات آبی ، ماهیگیری و همچنین حمل بار بین مسافت های مختلف استفاده می شوند. قایق های بادی نیز در انواع مختلفی و در خانواده های متفاوتی تولید شده اند که از کیفیت و جنی های بدنه مختلفی برخوردار می باشند. برخی از این قایق ها هستند که مانند قایق های چوبی و یا فایبرگلاس قدرت و دوام بسیار بالایی دارند. در حالی که قیمت آنها بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر قایق های غیر بادی می باشد.

وان بادی از دیگر محصولات بادی بوده که بیشتر برای استحمام افراد مصرف کننده طراحی و ساخته شده اند. وان های بادی نیز برای سنین مختلف کودکان و بزرگسالان تولید شده و هر کدام دارای طراحی بدنه خاص خود می باشند. وان های بادی علاوه بر استحمام می توانند در مواردی به عنوان استخر تفریحی برای کودکان و خردسالان هم استفاده شود.

 

تشک های بادی جامپینگ نوعی دیگر از تشک های بادی تفریحی می باشند. این تشک های بادی به گونه ای طراحی شده اند که دارای قابلیت پرش و جامپینگ بر روی خود دارند. این محصولات بادی تنها برای سنین کودکان و خردسالان طراحی شده و انواع مختلفی از لحاظ نوع طراحی بدنه دارند. برخی از آنها دارای حفاظ بادی بوده و برخی نیز به صورت ساده ساخته شده اند.

قلعه های بادی از دیگر وسیله های سرگرمی بادی برای کودکان بوده که دارای اشکال و طراحی های بخصوصی در خود می باشند. این نوع محصولات بادی کاربرد های زیادی نیز دارند. برای مثال از قلعه های بادی می توان به عنوان استخر آب و یا استخر توپ نیز استفاده کرد. برخی از آنها نیز دارای سایه بان می باشند تا امکان استفاده در فضای باز و در غصول گرما نیز وجود داشته باشد.

نوعی دیگر از محصولات بادی وجود دارند که کاملا جنبه تفریحی دارند. لوازم شنا و تفریحات آبی ، اسباب بازی های بادی ، تشک های بادی روی آب و جت اسکی های بادی در این دسته از محصولات بادی تفریحی قرار گرفته علاوه بر استفاده در آب های کم عمق و آرام می توانند در محل های دیگر که در آنها آب وجود نداشته استفاده شوند. این نوع محصولات تفریحی برای سنین مختلفی تولید شده که هر کدام دارای ویژگی های بسیار خوب و مهیجی در خود می باشند.

این دسته بندی ها از مهمترین و اصلی ترین دسته بندی های محصولات بادی بوده که هر کدام دارای کاربرد های مختلفی می باشند و هر ساله نوعی جدید از آنها توسط شرکت های بزرگی همچون اینتکس ، بست وی ، جیلونگ ، کلمن و ... راهی بازار محصولات بادی می شوند. شرکت و فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز بسیاری از این محصولات را در ایران به صورت اینترنتی و حتی حضوری عرضه می کند.

یکی از مهمترین مواردی که در خرید هر نوع محصول بادی به آن اشاره شده و مورد اهمیت بالایی قرار می گیرد کیفیت محصولات بادی و دوام آنها می باشد. در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که محصولات بادی تماما از جنس های بدنه با کیفیتی برخوردار می باشند. جنس های بدنه ای که در انواع محصولات بادی به کار گرفته شده از پلاستیک های مخصوص و با دوام بوده که در صورت آسیب دیدن به هر دلیلی قابلیت تعمیر تضمینی خواهند داشت. البته باید گفت که هر محصول بادی کیفیت و جنس بدنه خاص خود را داشته که از این لحاظ به دسته های مختلفی تقسیم شده اند. نوع کاربرد آنها نیز در نوع جنس بدنه بسیار تاثیر گذار بوده است. اما هر محصول بادی به طور متوسط می تواند تا چند سال به صورت مداوم برای کاربران خود استفاده شود. در صورتی که بهترین راه های مراقبت و نگهداری را برای محصولات بادی در نظر بگیرید این کالا ها می توانند به راحتی تا چندین سال برای شما کاربرد داشته باشند.

همانطور که می دانید محصولات بادی حساسیت بالایی در برابر برخورد اشیای تیز دارند که این مسئله امری طبیعی برای آنها می باشد. اما ویژگی مهمی که برای این محصولات وجود داشته قابلیت تعمیر و استفاده چندین باره از آنها می باشد. این کار توسط بهترین بسته های تعمیری شرکت اینتکس انجام شده و باعث می شود تا به صورت مجدد چند سال دیگر مورد استفادهه قرار گیرد.